Lungime si volum de la XTreme Lashes

Nu stiu ce s-a intamplat, sigur ceva s-a schimbat si am devenit disperata dupa rimeluri. Tot incerc, testez si ma documentez pana il voi gasi la un moment dat pe minunatul minunatelor. Si da, la rimeluri ma refer. :))

Recent am inceput sa folosesc cateva produse XTreme Lashes (poate ati vazut poza de aici) printre care se numara si mascara pentru volum si lungime Jo Mousselli despre care vreau sa va dau mai multe detalii in acest articol.

Ca o mica povestioara de inceput.. cu produsele XTreme Lashes am intrat prima oara in contact in luna martie a acestui an, atunci cand mi-a pus extensiile de gene fir cu fir la draga de Raluca Popescu. Am primit multe complimente la adresa lor, chiar si de la voi si recunosc ca si eu am fost foarte incantata de ele. Poate mai tineti minte opera Ralucai, daca nu va arat aceasta poza:

ExtensiiXtreme

Am tinut sa amintesc de extensiile mele deoarece mascara Lenght & Volume este un produs ideal atat pentru extensiile de gene cat si pentru genele naturale. De asemenea promite sa ofere lungime si volum extrem genelor noastre printr-o singura aplicare. Este un rimel hranitor ce poate fi folosit fara probleme si de persoanele cu ochi sensibili dar si de purtatorii de lentile de contact.

Tin minte ca pe vremea cand purtam extensii chiar aveam in plan sa il incerc, mai ales inainte de retus, atunci cand multe dintre gene erau cazute si cele ramase nu mai pareau atat de curbate si bogate ca la inceput. Ma incanta ideea ca nu afecteaza adezivul si pentru a avea un rezultat bun era suficient sa fie aplicat doar pe varfuri. Timpul a trecut si nu am mai reusit sa ma joc cu el atunci dar de vreo luna si un pic m-am decis sa imi “imbrac” cu el genele mele naturale..

Mascara pentru Volum şi Lungime Jo Mousselli

Nu am de ce sa va mint si va spun ca mi-a placut de la prima atingere de geana ca-mi acoperea intr-un strat negru si intens de la radacina si pana la varfuri geana de geana si ca imi transforma instant genele in cele mai lungi, mai dese si mai frumoase pe care le-as fi putut avea pentru ca nu a fost deloc asa. Mi le lipea si tot una ma murdarea. Da, recunosc ca la inceput mi s-a parut un produs asa si asa, aproape ca nu ii intelegeam rostul. Dar fiind o persoana ambitioasa din fire nu m-am lasat cu una cu doua, iar acum pot sa va spun ca acest rimel ma uimeste pe zi ce trece. In sensul bun.🙂

Mi-am dat seama si unde era problema si e ce ma deranja.. formula care era mult prea lichida pentru genutele mele moi si in loc sa le inalte mai mult le lasa. Insa pe extensii, care sunt mai tari si mai lungi, cu siguranta acest inconvenient nu ar exista. Acum crema s-a mai uscat si pot aplica produsul cu foarte mare lejeritate chiar si la lumina crepusculara a diminetii.

La momentul acesta nu mai imi lipeste deloc genele ci le lungeste si le defineste frumos, se intinde uniform pe ele oferind in acelasi timp ochilor un efect de marire printr-un lifting vizibil al genelor superioare. Nu mi le incarca, nu mi le incurca si nici nu se intinde sau se faramiteaza urat pe parcursul zilei. La aplicare trebuie doar sa fiu un pic atenta pentru ca tinde sa se transfere usor la nivelul arcadei, dar odata ce s-a uscat acolo ramane. Formula sa este bogata in vitamina B5 pentru hidratarea si regenerarea genelor.

XTreme Lashes

Periuta este destul de clasica (cu perii spiralati si nu foarte desi) nici foarte groasa si nici foarte subtire, nu are nici cine stie ce forma ciudata, e genul patratos cum imi place mie sa-i zic. Separa si alungeste genele placut iar ca efectul sa fie mai vizibil eu aplic de cele mai multe ori doua straturi. Asa il veti vedea imediat si in poza de mai jos. Astept sa se usuce primul si apoi revin cu cel de-al doilea. Ofera si ceva volum, dar nu atat de mult pe cat imi doresc eu si din acest motiv il utilizez mai mult ca un rimel de zi cu zi. Se demachiaza usor cu apa micelara.

Tubul este elegant, dar un pic cam greu iar betigasul de sustine periuta cam scurt. Contine 7.4 ml si il puteti cumpara de aici. De asemenea, tot acolo puteti vedea si un filmulet  in care vi se ofera mai multe detalii despre el si cum puteti sa il indeprtati daca aveti extensii.

XTreme-Lashes Mascara

Il puteti vedea si de la departare in poza pe care am postat-o aici cu rujul de la L’Oréal.

Cum vi se pare? Ati incercat pana acum produsele XTreme Lashes? Dar extensiile de gene fir cu fir?

Va pup si va mai astept!

15 thoughts on “Lungime si volum de la XTreme Lashes”

    1. Pai dupa o anumita perioada ele incep sa pice si se raresc; bineinteles ca atunci nu se mai vad asa de frumos, iar atunci rimelul iti este de ajutor. Sau sunt unele persoane care isi doresc genele si mai lungi si mai bogate si mai dese si apeleaza din cand in cand la rimel. (atunci cand mergi la un party, la o nunta..etc)

      1. o sa le incerc, dar trebuie sa gasesc pe cineva priceput…ca am vazut o prietena de a mea care a ramas fara gene pe anumite portiuni din cauza ca i-au fost lipite de genele ei naturale si apoi cand s-au desprins, i-au rupt si genele ei…si asa le am subtiri si vai de mama lor, daca mi le mai si pierd …. :)))

  1. Eu am genele medii, as spune, ochii nitel adanciti, cu putin rimel se vede diferenta insa nu m-ar intreba nimeni de gene false ca nu mi le face asa nici un rimel. O conturare faina si un look natural e de ajuns. Nu mi-as pune extensii, insa vreau sa incerc sa-mi pun gene false si nu fac nimic in sensul asta.😀 Parca nu am curaj.
    Arata tare bine genele tale!
    Pup

    1. La mine genele sunt lungute, dar moi si subtiri si cam fara pic volum.😦
      Voi scrie cat de curand despre niste gene false super bune, fii pe faza.
      Te pup!

  2. Ai niste gene foarte frumoase:) Eu nu am incercat extensiile pentru ca si eu am avut norocul sa am gene lungi, e suficient putin rimel sa le pun in evidenta. Te pup

  3. Genele tale arata demntial!
    Le privesc de fiecare data si oftez…M-ar tenta extensiile pentru o privire dramatica.😀
    Bineinteles ca si sugubetul pe care ni l-ai prezentat ma tenteaza.🙂
    Pupici

  4. Extensiile nu ma tenteaza deoarece am avut norocul sa am gene lungi si dese. De multe ori cand le imbracam in rimel eram intrebata: ai gene false?
    De aceea pe mine personal ma dezamagesc rimelurile care imi lipesc genele. Nu am mari probleme daca nu le alungesc foarte mult.

  5. Nu am incercat extensiile dar sunt curioasa cum raman genele naturale dupa ce dispar extensiile, cam ciufulite si chele nu?
    Tu ti-ai mai pune extensii?

    1. La mine nu au ramas ciufulite, dar s-au micsorat destul de mult. Insa in timp au crescut si parca acum sunt mai frumoase ca inainte.🙂
      Eu da, mi-as mai pune. Cu siguranta intr-o vacanta mai lunga voi apela din nou la el.

Leave a Reply

