Carven – un nou parfum preferat

Unul dintre motivele pentru care mi-am cumparat beauty box-ul de luna aceasta de la Douglas a fost parfumelul Carven de 5ml ce se ascundea inauntru. Nu pot sa va descriu in cuvinte cat de mult imi place aroma sa si cat de interesant se transforma pe pielea mea! Ba da, poate daca va spun ca am purtat acest buchet floral, extrem de senzual intreaga saptamana fara incetare, m-ati crede. Contine floare de mandarin, zambila alba, iasomie, ylang ylang, lemn de santal, patchouli indonezian… Imi place sa il pulverizez generos de la primele ore pentru a-mi dezmierda simturile si pentru a ma face sa intampin cu indrazneala racoarea diminetilor de toamna, pe viitor si iarna.

Carven

Carven Le Parfum reprezinta cu adevarat femeia Carven, cea spontana, puternica si fragila in acelasi timp. De o eleganta desavarsita, are totusi o ciudatenie copilareasca, ce o face irezistibila. Sub prospetimea ei incredibila se ascunde spiritul unei domnisoare deosebit de hotarate. Are delicatetea si gratia unor vremuri trecute într-un corp din prezent.

Carven Le Parfum

Douglas Beauty

Parfumul este disponibil in exclusivitate pe rafturile parfumeriilor Douglas si il puteti cumpara la 30 ml, la 50 ml cat si la 100 ml. Esenta lui este atat de senzuala si delicata incat trebuie negresit incercata!

Carven Pour Homme Carven Vetiver

Totodata va puteti rasfata partenerii cu cele doua arome irezistibile create special pentru ei: Carven Pour Homme si Carven Vetiver.

Voi ati incercat parfumul Carven? Daca da, cum vi se pare?

Va pup si va mai astept!

9 thoughts on “Carven – un nou parfum preferat”

      1. o sa-l incerc, desii nu am o parfumerie Douglas prin apropiere!
        te invit cu drag sa citesti povestea blogului meu si parfumul care m-a inspirat in crearea lui, cat si detalii despre giveaway-ul ce urmeaza pe blog! :*

  1. Eu vanez un Jo Malone, cel Peonies, imi pare asa de rau ca nu mi l-am luat din Zurich din aeroport azi vara cand am fost, nu stiu de ce m-am zgarcit, chiar aveam finantele necesare.. si bineinteles in Finlanda nu se gaseste, asa ca acum ar trebui sa ma chinui sa il gasesc de comandat pe undeva.

    1. De la Jo Malone eu imi mai doresc tare mult Wood Sage & Sea Salt.🙂
      Da, sau poate mai pleci acum de Craciun pe undeva desi cu burtica sunt cam slabe sansele, nu?
      Pup!

Leave a Reply

