Maini fine cu Caudalie

Cum se lasa frigul cum mainile mele incep sa imi trimita fel si fel de semnale de atentie in ceea ce priveste ingrijirea lor. Daca pe timpul verii imi permit sa le mai las din cand in cand de izbeliste, acum cand vremea este rece incerc sa am cat mai mult grija de ele pentru ca nu mai vreau sa astept pana cand pielea va incepe sa ma doara (am mai patit-o si stiu cat de neplacut este).

Caudalie

Una dintre cremele mele preferate este aceasta de la Caudalie. Ba chiar as putea sa ii ofer titlul de preferata numarul 1 pentru ca atunci cand am incercat-o prima oara mi-a placut atat de mult incat mi-am cumparat trei bucati. Da, da nu va mirati. :) Acum din cate am observat i-au schimbat ambalajul, sper ca nu si formula.

Revenind..Tin minte ca era iarna, super frig, mai bine zis ger de ger, eram prin Paris, iar mainile mele aproape ca plangeau de durere. Asa reactioneaza ele la frig si la nepurtat manusi. Crème Gourmande Mains et Ongles de la Caudalie le-a protejat, le-a calmat, le-a mangaiat, le-a catifelat.. mai bine zis a facut minuni intr-un timp foarte scurt. Am fost atat de incantata de efectele ei incat o perioada lunga de timp am purtat-o cu mine pe peste tot si nu ma vroiam sa incerc nimic altceva. Nu pot sa imi dau seama de ce nu v-am vorbit pana acum despre ea.

Crema are o textura bogata, fina si delicata, se absoarbe usor in piele fara sa lase o senzatie lipicioasa la suprafata si-mi invaluie mainile cu o aroma dulceaga si usoara de portocala. Este compusa din ulei din samburi de struguri, Vinolevure (un agent puternic hranitor care mentine pielea mai moale si mai catifelata), polifenoli din struguri, unt de shea, ulei de masline si avocado. De asemenea, dupa cum ii spune si numele, imi pot rasfata atat unghiile cat si cuticulele cu ea.

Mai multe nu prea am ce sa va spun ci doar ca imi place si daca veti avea probleme cu unghiile iarna aceasta, nu ezitati sa o incercati! La noi produsele Caudalie sunt disponibile in farmaciile Centrofarm. Cea din poza este varianta travel de 30 ml (doar ea mi-a mai ramas) dar in mod normal o cumparati la 75 ml.

Caudalie Hand and Nail Cream

Acum spuneti-mi si voi: care este cea mai buna crema de maini pe care ati incercat-o?

Va pup si va mai astept!

15 thoughts on “Maini fine cu Caudalie”

  1. Nu stiu daca o pot numi cea mai buna crema incercata vreodata, dar momentan nu ma pot desparti de crema de maini cu unt de cacao de la AVON Care. Imi place aroma, faptul ca imi simt mainile moi si fine, precum si consistenta cremei. O port la mine mereu si a devenit parte din ritualul meu de ingrijire inainte de culcare.

  2. cred ca am incercat odata o miniatura, dar nu mai tin minte. am cateva favorite, cea mai buna ptr mine este cea de la zepter [da, zepter] , o lotiune de maini cu pomita la bidonas de 300 ml. si cea de la the body shop cu canepa love.

  3. Imi plac foarte mult cremele de maini, imi cumpar mereu altele noi si daca imi place mult una folosit le cumpar din nou pe celelalte. Am una de la Nivea, ce o tin in casa si una de la L’Occitane ce locuieste in geanta. Sunt curioasa de aceasta de la Caudalie cum e🙂

  4. Pentru mine cea mai buna crema de maini e cea cu unt de shea, de la l’Occitane. Dar nu cele cu diverse mirosuri – acelea sunt o dezamagire, au mult mai putin unt de shea si nu au efect.
    Am si eu una Caudalie (alta varianta decat a ta) – nu imi place nici mirosul (de struguri), nici nu o simt prea hidratanta.

  5. Mie imi plac mult cremele de maini Cosmetic Plant, cea cu masline si catina a fost favorita mea o perioada lunga, acum cred ca prefer varianta noua, cu ulei de argan mai mult.
    M-ai facut curioasa si cu aceasta, cred ca ar fi un rasfat deosebit. Ce pret are?

    1. Cred ca le foloseam si eu intr-un timp, dar acum parca nu mai imi place. Nu stiu sa iti zic sigur pretul pentru ca eu nu am cumparat-o de aici, dar cred ca este in jur de 50 de lei.

Leave a Reply

