L’Oréal Collection Exclusive Freida’s Pure Red

Collection Exclusive

Daca m-ar intreba cineva “ce ruj mi-ai recomanda?” as raspunde negresit L’Oréal Freida’s Pure Red. Probabil nu este o nouatate pentru voi acest lucru deoarece ati vazut cat de incantata sunt de el atunci cand v-am prezentat preferatele lunii trecute. Rujul face parte din noua colectie a brandului – Pure Reds – colectie ce contine sapte rujuri Color Riche si sapte lacuri de unghii Le Vernis in nuante diafane de rosu, fiecare dintre ele fiind inspirate rand pe rand de cate o ambasadoare L’Oréal Paris. Rujurile sunt mate si au fost create astfel incat sa ofere fiecarei femei culoarea care sa ii scoata in evidenta feminitatea si frumusetea.

L'Oreal

Eu nu mai incercasem de ceva timp un ruj L’Oréal (imi cumparasem asta-vara unul din Austria dar i l-am oferit mamei pentru ca ei i-a placut tare mult) asa ca am fost foarte incantata sa il incerc pe acesta (thanks Camelia), mai ales dupa ce i-am vazut pe viu culoarea – doar stiti ca am o slabiciune pentru nuantele astea de rosu-fuchsia atunci cand vine vorba de buze.🙂

Freida' Pure Red Freida' Pure Red Lipstick

Nuanta rujului imaginata special si avand semnatura frumoasei actrite Freida Pinto simbolizeaza feminitatea si gratia iar de fiecare data cand ma dau cu el nu-mi vine sa ma mai machiez cu nimic altceva in afara de un strat fin de fond de ten si putin rimel pe gene (dovada poza de mai jos).. pur si simplu ma face sa ma simt bine si sa zambesc atunci cand il port.

Formula Freidei este confortabila, semi-mata si rezistenta (fara sa-mi usuce in vreun fel buzele). Rujul se intinde usor, chiar daca nu este un produs hidratant si ma pot juca cum si cat vreau cu intensitatea culorii lui. Cateodata mai apelez si la un creion de buze care sa ma ajute sa il aplic fara pic de greseala dar acest lucru s-a intamplat destul de rar. M-am bucurat sa redescopar odata cu el parfumul placut, usor dulceag specific rujurilor Color Riche, parfum ce m-a facut sa ma intorc in timp, la perioada liceului. V-am zis ca mama este fana a acestor rujuri si bineinteles ca pe vremea cand eram pe acasa “imprumutam” de la ea. De ambalaj nu prea am ce sa va spun: tubul are o textura ce iti da senzatia de piele (leather) atunci cand il privesti si cred ca observati si voi din poze cate este de rafinat si cat de bine arata.

L'Oreal Freida' Pure Red

Si o poza cu mine ca sa-l vedeti mai bine..

L'Oréal Lips

Rujul costa in jur de 50 de lei si este in editie limitata, asa ca daca va place ar trebui sa va grabiti sa il incercati. Dintre cele sapte eu am mai pus ochii pe Julianne’s Pure Red. Cred ca va fi perfect pentru seara de Craciun.

Cum vi se pare Freida’ Pure Red? Ati incercat pana acum vreun ruj din colectia Pure Reds?

Va pup si va mai astept!

28 thoughts on “L’Oréal Collection Exclusive Freida’s Pure Red”

  1. Nu am incercat inca rujurile din aceasta gama, dar vreau sa le incerc si am pus si eu ochii pe Julianne, dar si Freida imi place mult cum arata😀

  2. E divin! Bine, buzele tale il ajuta mult, au o forma superba su senzuala. :p Esti o norocoasa! Eu ruj nu vreau acum, dar imi iau azi o oja din colectia asta, cea a lui Julianne mai exact. E cel mai frumos rosu din lumeeeee!
    Te pup!

Leave a Reply

