October Favorites

Nu stiu de ce, dar luna aceasta nu am avut nicio tragere de inima sa scriu preferatele. Chiar daca in general abia astept sa citesc sau sa vizionez genul acesta de articole/filmulete, acum mi s-a parut ca toate parca au aparut cam devreme si ma tot intrebam: A daa, s-o gătat luna deja?! (asa cum zic ardelenii)🙂 Noroc cu weekendul ca am apucat sa ma dezmeticesc si sa-mi fac ordine printre lucruri.

Ca de fiecare data voi incepe cu produsele de beauty:

Beauty Favorites

Illamasqua Forgiveness Eyeshadow – a devenit unul dintre fardurile mele preferate, iar nuanta sa eleganta de mov-maroniu-rosiatic mi se pare perfecta pentru vremea de acum. Are o textura mata, se aplica extrem de frumos si rezista pe pleoapele mele ore intregi chiar si fara primer.

MAC Cork Eyeshadow – o nuanta calda de maroniu ce merge foarte bine aplicata in pliul ochilor. Duo-ul Forgiveness si Cork a fost de baza luna trecuta.

Make Up For Ever Smoky Extravagant Mascara – dupa ce mi-am conturat ochii cu cele doua farduri descrise mai sus finalizez cu unul sau doua straturi din acest rimel. La inceput recunosc ca nu mi-a prea placut, dar tot folosindu-l si aproape de fiecara data fiind complimentata pentru genele mele lungi si dese am inceput sa il indragesc din ce in ce mai mult. Iar acum il folosesc zilnic.

Rujul L’Oreal Freida ce face parte din noua colectie a brandului lansata in editie limitata sub numele de Pure Reds. Nu stiu cum sa va spun dar mi se pare absolut minunat acest ruj. Pur si simplu il ador: se aplica extrem de usor, rezista destul de mult timp pe buze fara sa mi le usuce, are un miros si un luciu delicat, iar nuanta sa puternica face minuni pe chipul meu. Va recomand sa il cautati pe rafturile magazinelor si neaparat sa il incercati! I-am pregatit deja pozele pentru review.

Crema de corp Douglas Home Spa Almond Oil & Sesame Oil pe care am primit-o in Beauty Box-ul de la Douglas. Desi o am de doar o saptamana si un pic am folosit-o zilnic, atat de mult imi place. Miroase frumos, hidrateaza intens pielea si eu nu ma mai satur de ea.

Ikea Candles

Imi plac foarte mult cele doua lumanari Sinnlig de la Ikea. Sunt si foarte ieftine (3.9 lei fiecare), miros placut si imi rasfata cu aroma lor fina, usor dulceaga, intregul dormitor.

ELEMIS

Chiar daca voi povesti mai multe intr-un articol viitor, nu pot sa nu amintesc la preferate evenimentul de la IDA Spa la care am participat joia aceasta. M-am bucurat foarte, foarte tare sa descopar minunatele produse ELEMIS care se gasesc in exclusivitate in Romania la acest day-spa si pe care eu imi doream de cel putin trei ani sa le incerc.

In poza de mai sus vedeti selectia de cadouri pentru Craciun a brandului, iar cutiuta cu rosu din dreapta ascunde un advent calendar foarte dragutel. Poate aude Mosul si vine cu el.🙂

Hummussursa Pinterest

De curand am devenit o mare devoratoare de humus si daca as putea l-as savura zilnic intins frumusel pe o felie de paine integrala. Este foarte gustos si imi tine si foarte bine de foame. Yum! Numai cand ma uit la poza mi se face apa in gura. Ce o fi fost in capul meu de l-am evitat atata timp, nu stiu, dar compensez acum.🙂

Melodia de mai sus Taylor Swift – Shake It Off am auzit-o la un concurs de dans si de atunci imi vine sa o ascult continuu. Nu pot sa spun ca este chiar stilul meu, dar ma obsedeaza si imi vine sa sar de pe scaun de fiecare data cand o aud.🙂

Si gata cu luna trecuta! Voi cum ati fost si ce ati mai facut?

Va pup si va mai astept!

23 thoughts on “October Favorites”

  1. pe mine lumanarile de la ikea nu ma incanta😦 mi se pare ca nu miros suficient de puternic. chiar aseara ardeam una cu mar si scortisoara si abia se simtea

  2. Ah! Lumanarea cu vanilie de la ikea o am si eu…o mai am pe aia cu portocale si inca una cu merisoare,parca.
    Vreau sa te intreb: tu cum stingi lumanarea fara sa faca fum? mereu cand incerc sa o sting,lasa o dara de fum si acopera tot mirosul ala frumos.
    Al meu o stinge cu degetele ude.Am incercat si eu si m-am parlit serios,iar de atunci stau departe.
    Stiu ca e off topic,dar na.. :))) Am incercat sa caut pe google si gasesc doar sie-turi bisericesti despre lumanarea vietii care te calauzeste nu stiu unde si nu trebuie stinsa…boring…

    Oh…farduri MAC…cred ca ar fi cazul sa ma duc sa dau o raita pe acolo.Nu am cumparat niciodata desi am un wishlist cat casa…poate tre’ sa o iau incetisor.
    Un fard de obraz ma intereseaza …ceva de contouring care sa nu se vada ca si cum m-am dat cu caramida direct.O sa vad acolo…

    Frumoasa melodia lui Taylor Swift…si eu ziceam ca nu ascult nu stiu ce gen muzical,dar am ajuns sa am in playlist toate genurile.De la rock la..manele..Pop,house,reggae..Chiar depi9nde de melodie.Daca imi place…jap! in playlist cu ea!

    Huuumuuussss! mie imi place prin prisma faptulyui ca se aseamana cu fasolea batuta..pe care o mananc cu o paine intreaga ,calda daca se poate! bine…asta se intampla de..3 ori pe an cred,ori ajung sa mananc zilnic in felul asta ca sa tina de foame :))))Deci,mai rarut,asa cate o portie de porceala…merge🙂
    Humus mananc cu lipie..mai am eu cateodata inspiratie si fac lipie in casa..mi se pare mai gustoasa,decat aia de la punga.Sper sa gasesc vreo brutarie sau shaormerie in apropiere care face lipii.Exista una in sectorul 3,dar eu stau in Baneasa…nu prea merita drumul pentru 2 lipiii :)))

    Iar am scris romane…se vede ca sunt la lucru si asa chef am de munca,ca comentez kilometri pe blog-uri🙂
    E duminica..ma menajez :))

    1. Bine ai revenit, Georgi.🙂
      Si cum ti se par lumanarile? Pai in gneral ies cu ele din camera si suflu pe hol. :))
      Iti recomand ca fard de obraz Harmony de la MAC.
      Ma bucur ca iti place si tie, mie imi vine sa dansez de cate ori o ascult.🙂
      Mie nu prea mi se pare ca seamana cu fasolea batuta, desi am tot auzit acest lucru.😦
      Lipie, da si cu lipie, dar cum ai zis si tu nu stiu unde sa gasesc una asa buna. Unde e in sectorul 3, poate am timp vreodata sa ajung.🙂
      Las’ ca mie imi place cand scrii. Te astept cu drag mereu. Pup!

      1. La shaormeria Calif.Asta e site-ul lor.http://calif.ro/ .Au restaurant la Iancului,in centrul vechi sau in militari.
        I-am vazut intr-o dimineata la emisiunea Razvan si Dani,prin primavara si m-am dus tocmai in sectorul 3 sa cumpar shaorma de la ei.Intr-adevar e diferita pentru ca totul este facut de ei acolo…lipii,sosuri,puiul si vita sunt infipte pe tepusa de ei,nu cumpara bloc din ala congelat din metro,etc.
        Da,eu mai suflu pe geam :))))))) buna idee.
        Hmmm miros bine,eu sunt multumita de ele.Vreau sa incerc yankee candle.Am avut doar de la ikea pana acum,ca nu prea eram eu cu lumanarile…asa ca sa am termen de comparatie.Dar miroase,sa stii! Aia de vanilie.Am fost sa imi fac un dus si am lasat intre timp lumanarea cu vanilie sa arda in dormitor..si mirosea cand m-am intors din baie.

        Haha,bine o sa scriu mai des.Ma incearca asa un sentiment de vinovatie,ca mai mult ti-am citit postarile si nu am comentat🙂 rusineee dadada🙂

      1. Octombrie e gata, noiembrie abia a inceput dar cu toate lucrusoarele de Craciun de prin magazine simt ca e pe duca si asta :))

        Se poate comanda online? Eh de asta nu stiam.

    1. E chiar tare bunicica crema de corp, imi pare tare bine ca am descoperit-o.
      Mama cat imi place humusul, si eu tot asa as manca non-stop.
      Calendarul e minunat, desi nu m-am uitat ce ascunde in el. :))
      Pupici.

Leave a Reply

