Marionnaud Bordeaux Couture

Probabil stiti deja (daca nu, va spun eu) ca in aceasta perioada magazinele Marionnaud aniverseaza cinci ani de frumusete si ca la orice produs achizitionat din magazin vi se ofera un talon razuibil ce ascunde premii garantate sau cecuri de reduceri cadou. Fiind curioasa, mai mult de premiul pe care as putea sa-l castig decat de ce o sa imi cumpar🙂 m-am dus in magazin cu gandul de a testa multilaudatul iluminator MaryLou Manizer de la The Balm. Din pacate produsul nu mai era pe stoc (zic din pacate pentru ca la momentul acela era si o oferta: la orice produs The Balm cumparat primeai inca unul gratis) asa ca m-am reorientat si mi-am achizitionat aceasta oja superba pe numele ei Bordeaux Couture. Mi-a placut de cum am vazut-o pitita pe raft si m-am gandit ca va fi perfecta pe unghiile mele in aceasta toamna. A costat 15 lei si acum dupa ce o am pe unghii de o saptamana si un pic, zic ca merita toti banii!

Marionnaud

Cu siguranta ma veti intreba ce am castigat asa ca inainte sa va dau mai multe detalii despre oja Marionnaud va spun ca am castigat o alta oja, de la OPI, pe care o puteti vedea aici. Mi s-a adus o cutiuta cu mai multe nuante din care eu mi-am ales-o pe aceea (adevarul e ca nu prea aveai ce sa-ti alegi, dar asta e cu totul alta discutie).

Bordeaux Couture

Bordeaux Couture este o nuanta inchisa si intensa de mov, cu un luciu frumos ce se aplica aproape perfect si rezista pe unghiile mele in jur de sapte zile fara probleme. Am primit multe complimente la adresa ei si cred ca va fi prima oja pe care o voi termina. Si nu glumesc. Se usuca un picusor cam greu dar daca sunt atenta ce fac cu mainile in jur de o ora ma pot bucura de calitatile ei o saptamana intreaga.

Marionnaud Bordeaux Couture

Oja Marionnaud

In poze port doua straturi de oja aplicate peste un strat de basecot (preferatul meu de la Essie care azi-maine se va termina).

Cum vi se pare oja Marionnaud? Va place? Ati purta-o?

Va pup si va mai astept!

25 thoughts on “Marionnaud Bordeaux Couture”

  1. Exact genul de nuanta pe care o iubesc eu. Am vreo doua similare (Rimmel Deliciously Dark si William Tell Me About OPI), a ta arata splendid.
    Imi place mult forma unghiilor tale, sunt frumoase si elegante.

  2. Sa stii ca este superba nuanta cumparata!!! Geniala! Au inceput sa imi placa nuantele inchise pe unghii, desi acum nu port nimic…tratament cu Vitamina B5 de la Farmec…

  3. Oja este absolut superba. Cu prima ocazie voi da o raita prin magazin.
    Imi poti spune, te rog, cat era paleta Nude’tude ?

    Un inceput de weekend cat mai frumos! :*

  4. O,da, e superba, imi place foarte mult! As intra si eu pentru o astfel de oja, dar sincera sa fiu serviciile Marionnaud din mall-ul nostru din Timisoara sunt de toata jena, am iesit de fiecare data cu nervi din magazinul acesta si evit sa intru acolo pe cat posibil.
    Sa o porti cu drag, chiar e frumoasa!

Leave a Reply

