Cateva noutati..din saptamana aceasta

In general, cand aflu ceva noutati sau cand descopar produse noi sau cand vad oferte prin magazine postez o poza pe contul meu de instagram. Saptamana aceasta m-am gandit ca in loc sa postez ‘nspe mii de poze pe care voi (cele care nu aveti instagram) nici sa nu le vedeti ar fi mai bine sa scriu un articol intreg in care sa va si dau tututor mai multe detalii.

Magazin Douglas

Dupa cum ati observat in poza pe care am postat-o mai devreme (atat pe facebook cat si pe instagram) in Afi Palace Cotroceni – in locul in care era inainte Sephora, se va deschide un nou magazin Douglas. Sephora se va muta la etaj langa magazinul Profi Hair Shop. Eu recunosc ca locatia nu mi se pare cel mai bine aleasa, nici eu care merg destul de des prin acest mall nu trec de multe ori prin zona aceea, dar din cate am inteles magazinul va fi mai mare si poate si chiria mai mica.🙂 Abia astept sa il vad, deschiderea va fi insa abia pe 4 decembrie.

Sephora Afi

Legat de Douglas.. ce sa zic! Bine a venit! Acum nu trebuie sa mai umblu tot orasul dupa cutiuta lunara cu minuni.🙂

DM

Daca sunteti in cautarea unui nou fond de ten, Astor Perfect Stay 24H si Astor Lift Me Up Anti Aging Foundation (care este preferatul Ioanei) sunt la reducere acum in magazinele DM. Fiecare costa 25.29 lei.

HM

Iar daca frigul din ultimele zile v-a luat pe nepregatite si nu ati reusit sa va cumparati haine groase nici pana acum, va recomand sa faceti o vizita magazinelor H&M. In aceasta perioada paltoanele si gecile sunt reduse cu 30%.

Bam Boo

Si am lasat la final ce era mai dragut: daca va pregatiti de petrecerea de Halloween (eu recunosc ca nu am nici o treaba cu aceasta sarbatoare) gasiti in magazinele Bam Boo cateva decoratiuni sau costumatii foarte frumusele. Boo-Hoo-Hoo de la Bam Boo. :)) Nu sunt cele mai inspaimantatoare dar va puteti amenaja apartamentul tare haios. Mie mi-au placut paianjenii aceia negrii din a treia poza si chiar am de gand sa sperii pe cineva cu ei. :)) Shh..

Sper sa va fie de ajutor si astept sa imi scrieti si voi ce alte oferte sau noutati mai stiti.

Va pup si va mai astept!

10 thoughts on “Cateva noutati..din saptamana aceasta”

  1. Chiar azi am vazut afisul si mi-am amintit de postarea ta de pe Facebook. Nu obisnuiesc sa merg in Afi, desi imi place ca Mall. Cat costa paltonasele de la H&M daca ai fost pe acolo? Arata tare bine!🙂

  2. Eu chiar am urcat azi in Afi si nu intelegeam de ce se mai deschide si sus un magazin…dar nu ajunsesem la fosta locatie…Proasta localizarea dar astave, bom urca mai des si in Baneasa e la fel de prost pozitionat…Ma bucur de Douglas ca si tine, pana la Afi fac 10 minute nu o ora ca pana la Baneasa…Pupici.

Leave a Reply

