Cum sa folosesti cu stil crema Nivea

Nu stiu daca v-am mai spus, poate doar am amintit asa razlet pe blog, dar eu sunt o mare fana a cremei Nivea. Cutiuta albastra, micuta, cu aroma sa inconfundabila, de pe vremea bunicutelor este fara indoiala un produs la indemana oricui si cred ca a trecut pe parcursul ultimului secol, macar o data, prin mainile oricui.

Nivea Creme

Printre ale mele se tot invarte (aproape) zilnic de cel putin zece ani incoace.. din perioada liceului oricum (deci au trecut mai mult de zece ani) cand inca nu descoperisem toate produsele de makeup. Stiu ca va veti intreba ce imi place asa de mult la ea de o folosesc de atâta amar de timp.

Ei bine, va raspund imediat.. pentru ca e minunata! Si nu, nu o aplic pe ten, nici la ochi, nici la gura, nici pe corp ci pe sprancene. V-am mai povestit de mica mea obsesie pentru sprancene si pentru ca nu imi place sa le am ciufulite, ondulate, incalcite sau mai stiu eu cum, apelez (aproape) in fiecare dimineata la crema Nivea. Dupa ce imi curat tenul cu un cleanser aplic pe fiecare spranceana un pic de crema si o las sa actioneze cat timp imi intind tonerul pe fata. Apoi o indepartez cu ajutorul dischetei umezite cu toner. Nimic mai simplu! Sprancenele devin mai curate, mai lucioase, mai hidratate si mai aranjate. Totodata si creionul sau pudra pentru sprancene se aplica mult mai usor peste.

Se mai intampla si la mine si cred ca si la voi sa mai dormiti pe o parte si sa va treziti dimineata cu firele sprancenelor in sus, in jos, in toate partile si nu stiti cum sa le mai pieptanati ca sa arate cat de cat bine. Pentru mine crema de la Nivea este solutia.

Beautiful Eyebrows

Nivea Creme are o textura confortabila, fina si densa ce formeaza o pelicula protectoare atunci cand este aplicata si care stie cum sa manevreze frumos firul de par (aici s-a diferentiat cel mai bine dintre toate produsele testate), un miros placut de flori de lacramioare umede si nu-mi irita deloc pielea. Am incercat in atatia ani diferite variante, unele mai scumpe, altele mai ieftine insa ea a fost singura care mi-a multumit atat sprancenele cat si pielea din jurul lor din toate punctele de vedere.

Ideea articolului mi-a venit deoarece in ultimul timp am tot vazut ba fete, ba femei cu sprancene stufoase si in toate directiile pe motiv ca le lasa sa creasca. Pai chiar si cand le lasati sa creasca pentru a le schimba forma (si eu fac asta) trebuie totusi sa le aranjati macar asa putin. Iar aceasta crema v-ar putea fi de mare ajutor; este si foarte ieftina, se gaseste si foarte usor in orice magazin cu produse cosmetice si tine si-o vesnicie. Eu imi cumpar varianta mare de 75 ml care este valabila 12 luni.

Acum sunt curioasa: voi cum va imblanziti sprancenele rebele?🙂

Va pup si va mai astept!

29 thoughts on “Cum sa folosesti cu stil crema Nivea”

  1. Ia te uita ce truc interesant….o sa-l incerc negresit.Desi sptancenele mele sunt subtiri de la natura si nu le-am pensat niciodata….poate doar la coada lor un pic de scurtare pt ca sunt lungi….mi se intampla si mie sa ma trezesc cu firele lor in toate directiile.O sa incerc si eu trucul acesta.Multumesc frumos :*

  2. Adevarul este ca si eu am invatat recent ca in momentul in care lasi sprancenele sa creasca, e bine sa le cureti! Si este si estetic! Iar acum am retinut asta!
    Iar pentru a le “calma” folosesc un gel de sprancene!
    Pupici

  3. Eu am partea mai groasă(inceputul) de la ochiul drept cu mari probleme. Cresc in direcția greșită(spre exterior) așa ca inainte le ‘lungeam’ pe amândouă cu fard ca sa nu mai para așa de evident, iar acum, ca mi-am amintit și eu cand am ajuns la mac ca am nevoie de un lipici de gene, le lipesc în direcția necesară și le las peste noapte. Sper ca în viitorul aproapiat sa se conformeze si sa stea așa cum imi doresc de mult timp. În rest, fard sau creion si rimel pentru sprâncene. Sau macar incerc să nu ies așa cu ele, dar nu intotdeauna avem timp pt toate😀

  4. ce idee buna!!! Iti multumesc mult! Nu am folosit-o niciodata pe fata, dar cu siguranta o voi incerca pentru sprancene!!! Mai mereu sunt “pleostite” la propriu, cand nu sunt pensata, se lasa in jos si nu imi place, parca sunt “triste”🙂
    Multumesc mult!

  5. ia te uita ce idee buna! pentru zilele …bad brow day :))

    cum sa nu iubesti cutiuta nivea? eu de fiecare data cand plec de acasa si uit ceva de la capitolul creme, imi cumpar una din asta si gata treaba🙂

  6. Buna ideea ta😀 Si mie imi place mult. Eu o folosesc atunci cand am coatele uscate. Lucrand la birou, deseori cum stau cu coatele pe masa, acestea se usuca si am asa o senzatie incomoda. La un moment dat m-au avertizat sa am grija nu cumva sa fac psoriazis. M-am speriat de numa’ dar am folosit nivea si a trecut🙂

  7. Eu recunosc ca bu prea le acord atentie. Nici macar nu prea le colorez. De pensat nu m-am mai pensat de mai bine de un an la cosmetica. Bine ca mi-ai amintit, cand o sa ma tund, merg si la pensat.
    Eu folosesc crema Nivea cand simt ca nimic altceva nu face fata. Fie ca e vorba de ten, corp sau maini. Ea le rezolva pe toate, micuta!

    1. Eu tin foarte mult la sprancene si la felul in care arata ele. Nici eu nu le am frumoase zi de zi, dar ma straduiesc.🙂
      Da, ai dreptate, e foarte buna la toate.🙂

  8. Cutiuta albastra se regaseste in putinele amintiri din copilarie, o perioada a disparut si anul asta iar e in portfardul meu. Pentru sprancene nu folosesc o crema anume ci cea pe care o aplic si pe ten, bun sfatul tau, o sa-l urmez si eu.
    xo

Leave a Reply

