Machiaj complet cu doar 100 de lei

M-am gandit ca in articolul de astazi sa fac un mic exercitiu de imaginatie. De exemplu, intr-una dintre zilele saptamanii viitoare sunt plecata din localitate (ori la Ploiesti, ori la Brasov ca sa fie mai aproape) in interes de serviciu. Eu stiind ca in seara respectiva ma intorc negresit acasa, nu imi iau niciun produs de makeup la mine. Dar intervine ceva si pentru ca treaba sa iasa bine sunt anuntata ca trebuie sa mai raman in oras o zi sau doua. Nici in geanta nu am mai nimic, decat un balsam de buze, o miniperiuta de dinti, o periuta pentru sprancene, un miniparfumel si un cleanser (pe astea le port in general cu mine). Unde mai spui ca seara trebuie sa ajung si la o petrecere sau la o intalnire (alegeti voi ce vreti sa fie🙂 ). Am insa doar 100 de lei la dispozitie pe care pot sa ii consum pe produse de makeup. Si atunci ce sa aleg??!

Va spun imediat ce.🙂

Rimmel

In primul rand un fond de ten, produsul meu preferat de machiaj. Pentru mine orice machiaj este in van daca nu are o baza impecabila. Asa ca ma voi duce la standul Rimmel si-mi voi cumpara fondul de ten Rimmel Match Perfection Foundation. L-am mai avut, mi-a placut, dar l-am pierdut. Are o textura placuta, se aplica usor cu degetele, corecteaza nuanta tenului, confera luminozitate si hidrateaza optim pielea. In Auchan costa in jur de 28 de lei deci e bine.

Wake Me Up Concealer

Tot de la Rimmel imi voi cumpara si concealer-ul Wake Me Up care imi va ascunde oboseala si-mi va lumina privirea. L-am mai avut si am scris despre el aici. Costa 21 de lei.

Bourjois Sourcil Precision

Pentru a-mi defini sprancenele voi alege creionul de la Bourjois – Sourcil Precision care costa in jur de 20 de lei. Nu l-am mai avut, doar l-am testat si mi-a placut. Are o textura potrivita – nici foarte cremoasa dar nici foarte uscata si se aplica destul de usor, dar cu atentie. Nuantele produsului sunt placute, destul de naturale si in plus sunt si foarte rezistente. Il pot folosi de asemenea si pentru a-mi contura ochii cu el.

Ca rimel voi opta pentru Oriflame The One Volume Blast Mascara care costa in jur de 15 lei. Cel pe care il am acasa este aproape uscat si pentru ca imi place destul de mult clar l-as recumpara. Separa si alungeste foarte frumos genele fiind foarte usor si rapid de folosit. Am mai scris despre el aici.

Maybelline The Rocket Volum' Express Washable Mascara

Daca nu voi gasi niciun stand cu produse Oriflame atunci voi fugi repede in DM pentru a-mi cumpara rimelul The Rocket de la Maybelline care este la oferta in aceasta perioada si costa 19.99 lei. Sau la Sensiblu unde am inteles ca este si mai ieftin, doar 17 lei.

Maybelline Baby Lips Cherry Me

Pentru a-mi hidrata si in acelasi timp pentru a-mi colora buzele putin imi voi cumpara Baby Lips-ul de la Maybelline in nuanta Cherry Me. Este hidratant, fara sa fie prea uleios sau prea stralucitor si il pot aplica lejer si in obraji pe post de blush. Costa in jur de 11 lei.

Produsele alese de mine costa maximum 99 de lei deci ma incadrez perfect in buget.

Acum sunt curioasa: voi daca ati fi in situatia descrisa mai sus ce produse de makeup v-ati cumpara?

Va pup si va mai astept!

Puteti citi si recomandarile Cameliei, Ioanei, Andreei, Ancai, Iguanitzei si lui Jully.

50 thoughts on “Machiaj complet cu doar 100 de lei”

  1. De obicei daca este sa plec pentru o zi…si sa stau mai multe cred ca totusi as lua la mine cate ceva pentru machiaj si ingrijire! Dar…sa presupunem ca as uita…cred ca mi-as lua un fond de ten…probabil de la Rimmel – aproximativ 30 de lei, un blush corai micut – nu cred ca ar mai conta pretul daca trebuie sa ma incadrez in 100 de lei:D, un rimel probabil Maybelline – imi plac si sunt foarte bune la pret pana in 20 de lei, un tus de ochi tot la vreo 25-30 de lei iar de cei 20 de lei care imi raman o sa imi iau un ruj:D

    1. Bine, ideea e ca pleci in interes de serviciu, dimineata nici nu stii ca va interveni ceva si trebuie sa ramai peste noapte acolo.🙂
      Foarte bune si alegerile tale, la ruj eu am renuntat desi daca ma gandesc acum mi-ar placea ceva mai multa culoare pe buze

  2. Foarte draguta aceasta idee, poate o voi prelua si eu. Daca as fi sa aleg si eu cateva produsele, in listuta mea se va afla si acest baby lips. Printre altele, corectorul the one de la oriflame (l-am descoperit curand si am ramas surprinsa de eficienta lui), CC Cream-ul de la Elmiplant care mi se pare chiar ok, dar preferatul meu tot cel de la Bourjois ramane. Ca si mascara as alege de la rimmel london sau maybelline, iar un creion de sprance de la essence.

    http://andrabeautyblog.blogspot.ro/

    1. Cu mare drag, Andra.🙂
      Si eu aveam in plan sa adaug corectorul de la Oriflame, chiar este foarte bun. Nu am incercat creionul de sprancene de la Essence, dar o sa il am in vedere.🙂

  3. Eu mi as lua in primul rand rimel (unul de la maybelline) ~ 20 lei.
    O pudra bronzanta, dar mai inchisa, (sau cu doua nuante) pentru conturare pometi – nu prea stiu marca, poate essence, poate alta- 30, 40 de lei.
    De fond de ten ma lipsesc, prefer anticearcan sau mai bine un iluminator de banii ramasi.
    Si de ruj, de fapt balsam, ma pot lipsi, dar daca imi raman bani mi as lua un balsam de buze cu 10 lei.
    Draguta ideea!
    Ps. Mi as mai lua si un creion de ochi – bronz, maro-auriu – face toata diferenta la ochii mei si au si cei de la Bourjois, Rimmel, etc f faine.

      1. Bine, bine. M-ai prins! Vroiam sa trisez un pic!🙂 Renunt la fard si ruj! Desi daca stau sa ma gandesc putin s-ar putea sa ma incadrez totusi in buget daca le gasesc la reducere.😉

  4. Eu as alege un fond de ten, pudra, mascara si un ruj🙂 Nu stiu daca m-as incadra :))) Insa daca nu m-as incadra as renunta la tot in afara de fond de ten si pudra.

  5. Hmmm, eu cred ca as cumpara un fond de ten matifiant (cel de la Miss Sporty), un blush Essence, un ruj Maybelline si un creion de ochi tot de la Essence, plus rimel Golden Rose (chiar am unul si e super ok, sigur nu costa mai mult de 20 lei).

  6. ce tare e ideea! eu mi-as lua concealer-ul de la Maybelline (fara fond de ten), un rimel de la Maybelline, un balsam de buze de la Nivea (cel soft rose) si un blush (n-am vreo preferinta anume, cel mai ieftin si mai dragut).

  7. Super ideea ta! Eu as alege un fond de ten Catrice, un blush (Catrice, Essence sa ceva mai ieftin ca sa ma incadrez in pret), un ruj Farmasi si mascara Maybelline Collosal. Daca mi-ar mai ramane ceva mi-as lua un fard crema de la Oriflame sau Essence🙂

  8. Hmm..interesant exercitiu, dar si must-have-urile fiecareia😀
    Eu mi-as lua un FDT Maybelline Affinitone, la concealer renunt, o pudra, un rimel, un creion negru (daca gasesc Ada, m-am scos :)) ), un ruj colorat si-un blush. La blush e problematic, imi trebuie si pensula, dar poate gasesc unul cu pensulica la pachet si vad eu cum ma descurc😀

  9. Haha, ce idee drăguță! Mi-ai dat de gândit… pot să împrumut ideea de articol?😀
    La fond de ten cred că și eu l-aș alege pe același. Iar la concelar cred că aș prefera Illuskin de la Oriflame… că îmi place la fel de mult ca Wake me up, dar e mai ieftin și rămân mai mulți bani pentru alte chestii. :)) În rest nu prea știu ce aș alege.. trebuie să mă gândesc bine. :))
    Pupici!

  10. Super interesanta ideea ta!
    Daca as fi intr-o situatie similara si as dispune de acelasi buget mi-as luat fdt Vichy Dermablend pentru ca asta il folosesc in prezent (70 RON in farmacii gen Dona) un rimel de la Maybelline si un balsam de buze (fie Baby lips fie cel cu ciocolata de la Balea)

Leave a Reply

