Read My Mind de la TBS

Cei de la The Body Shop ar trebui sa schimbe numele brandului in The Body, Face, Hair & Nails Shop. Pai nu?! Acum au de toate. Ojele erau singurele care mai lipseau insa de curand si-au facut si ele loc pe rafturile magazinelor. Sub denumirea de Colour Crush Nails acestea sub disponibile in 24 de nuante toate fiind inspirate din natura. In plus au o formula vegana si nu contin formaldehide, rasini, camfor și nici vreun derivat de origine animala.

Red My Mind

Ca sa-mi infrumusez unghiile saptamana aceasta eu am optat pentru lacul de unghii Read My Mind – o nuanta scarlet foarte draguta. S-a intins foarte frumos si uniform, chiar nu am ce-i reprosa tinand cont ca mi-am facut unghiile duminica noapte la lumina chioara a becului; a devenit opaca in doua straturi (merge si intr-un strat mai gros) si s-a uscat destul de repede fara topcoat si fara sa lase urme. Are un luciu delicat si este destul de lejer de purtat.

Ca rezistenta nu m-a uimit mai ales ca pretul ei nu este nici unul foarte mic – 29 lei. Zic ca se putea mai bine de atat.

Revin aici si trebuie sa adaug ca am purtat-o o saptamana intreaga si doar la varfuri s-a luat putin cate putin, dar nu a fost ceva deranjant.

The Body Shop

The Body Shop Red My Mind

Nici nu stiti cat de aiurea e sa-ti faci poza la mana dreapta tinand aparatul cu mana stanga si sa-ti mai si iasa clara (bineinteles daca nu esti ambidextra sau stangace). Totodata poza realizata astfel reprezinta sustinerea mea pentru campania Mâini cu viată – #handselfie. Cititi mai multe detalii aici.

Revenind la oja..cum vi se pare? Si apropo, daca aveti in plan sa va achizitionati ceva de la The Body Shop astazi magazinul lor online ofera o reducere speciala de 15% (s-au implinit 15 ani de la deschiderea primului lor magazin).

Care este cea mai frumoasa oja rosie dupa parerea voastra?

Va pup si va mai astept!

17 thoughts on “Read My Mind de la TBS”

Leave a Reply

