Hidratare in timpul dusului cu Dove

Sunt una dintre persoanele care foloseste destul de des gelurile de dus Dove, sunt un client permanent – cum s-ar zice si foarte rare au fost momentele in care mi-au lipsit de la dus. Pe cat sunt de atrasa de mirosul lor pe atat de mult ma inebuneste textura lor.

Dove Deeply Nourishing

Momentan sunt indragostita de gelul de dus nutritiv Dove Deeply Nourishing si pentru ca am uitat sa il adaug la preferatele lunii septembrie m-am hotarat ca cel mai bine este sa ii fac un review complet. Si de ce nu si fratelui lui – Dove Go Fresh, ca doar le folosesc pe amandoua prin rotatie in functie de stare, moment si efect.

Deeply Nourishing este genul de produs – crema de dus care nu ar trebui sa ne lipseasca din casa. Are o formula delicata, o aroma subtila si placuta, dulceag- florala (asa o percep eu) care nu-mi deranjeaza in nici un fel simturile si o formula groasa si cremoasa ce curata si in acelasi timp imi ingrijeste foarte bine pielea corpului. Contine Nutrium Moisture o combinatie unica de agenti de hidratare, imbogatita cu lipide proprii pielii, care se absorb in piele, hidratand-o in profunzime chiar din timpul dusului). Nu lasa deloc pielea incarcata ci supla si hidratata. Face si un pic de spuma iar mie mi se pare perfect pentru momentele cand vrei doar sa te speli cum trebuie, sa fii curata de la gat si pana-n talpi si sa nu sa te ametesti de la tot felul de arome si mirosuri.

Dove Go Fresh

Cel de-al doilea – Dove Go Fresh Revive are un parfum proaspat si fructat de rodie si lamaita ce imi revigoreaza si imi bucura simturile la fiecare dus. Este tot asa – foarte cremos si lasa pielea placut hidratata si catifelata; in schimb are o textura mai racoroasa pentru a-ti da o stare buna de spirit. Mie mi se pare foarte potrivit pentru diminetile lenese, cand nu ai chef sa te dai jos din pat, alarma suna incontinuu, ajungi cu ochii pe jumatate inchisi in baie si speri ca un dus rapid si caldut sa te readuca la viata. Go Fresh ofera pielii un tonus bun, vitalitate, o ajuta sa capete un aspect satinat si superhidratat in timp ce o invaluie intr-o spuma fina-aromata.

Ambele geluri de sus sunt foarte hidratante iar mie imi sunt de foarte mare ajutor mai ales cand “uit” sa aplic o crema de corp. Fiecare costa in jur de 10-13 lei (varianta la 250 ml) si eu le recomand cu mare drag.

Si daca tot am vorbit atat de Dove va prezint pe scurt si sapunul meu preferat. Pentru ca ma spal extrem de des pe maini (cred ca sufar de boala spalatului pe maini, daca ea o exista) in timp acestea devin foarte uscate si deshidratate daca nu folosesc produse corespunzatoare.

Dove

Dove Coconut Milk

Am tot evitat de-alungul timpului sapunurile solide optand de fiecare data pentru cele sub forma lichida care sunt mai blande cu pielea si necesita mai putina apa la clatire. Insa acum cateva luni, fiind in Auchan si inspectand rafturile cu produse m-am hotarat, fara sa stau prea mult pe ganduri, sa imi achizitionez sapunul-crema Dove Purely Pampering Coconut Milk and Jasmine Petals. M-a intrigat un pic aroma sa ce-i drept, i-am cautat si sora lichida iar pentru ca nu am gasit-o am trecut frumusel peste traditie si bine am facut. Sunt foarte incantata de formula sa delicata, de parfumul sau usor dulceag cat si de felul in care imi simt mainile dupa ce il folosesc.

Revenind la gelurile de dus as vrea acum sa imi spuneti si voi ce geluri de dus de la Dove folositi si va plac?

Va pup si va mai astept!

P.S. Am anuntat aici castigatoarele celor trei sampoane uscate Batiste. Felicitari celor trei fete si astept sa imi trimiteti datele voastre pe email.

23 thoughts on “Hidratare in timpul dusului cu Dove”

  1. Recunosc ca-mi place la nebunie sapunul asta! Eu prefer sapunul solid si cremos gelurilor de dus, asa ca geluri de dus folosesc rar…Aveam si eu unul preferat, (Ylang-Ylang de la Yves Rocher), dar, din pacate, nu mai exista…:( Si, cum n-am mai gasit nimic altceva care sa semene cu el, mi-am luat sapunul Dove, tentata fiind de ideea de cocos (ador cocosul). N-am detectat, really, nici o urma de cocos, dar imi place mult mirosul! Sper sa nu-l “discontinue” si pe asta, ca nu mai stiu…:)

    Pup!

  2. Si eu am fost o perioada pasionata de produsele dove, de la sampon, la deodorant, la balsam de par, samd. Pana cand am facut o alergie destul de urata. Sunt convinsa ca nu a fost din cauza acestor produse, ci a fost o reactie la chimicalele din toate produsele cosmetice. De atunci produsele naturale si uleiurile sunt sfinte.

      1. Repet, ma indoiesc ca alergia a fost facuta de la produsele dove (care intre noi fie vorba miros foarte bine) dar cumva corpul s-a aparat si asta e bine.

  3. Imi plac foarte mult produsele Dove, mai ales gelurile de dus pentru ca raman cu o piele catifelata si fina, Am avut si gelul de dus cu rodie, dar si cocos si mi-au placut mult😀

Leave a Reply

