Salata cu quinoa, seminte de rodie si fulgi de migdale

Best Quinoa Salad

Acum cateva saptamani am pus aceasta poza pe instagram si multe dintre voi m-ati intrebat ce e.🙂 Ei bine, era vorba de cea mai buna salata pe care am mancat-o in ultima perioada, o salata cu quinoa, seminte de rodie si fulgi de migdale.

Se prepara destul de rapid si usor, este foarte satioasa fiind potrivita pentru o gustare de pranz asa ca m-am gandit sa va scriu reteta in cazul in care vreti sa experimentati in acest week-end.

Aveti nevoie de:

– 1 cana mare de quinoa (eu am folosit rosie)

– 1 jumatate de ceapa rosie tocata marunt

– cateva bucati de branza feta

– 2 linguri de seminte de rodie (mie imi plac la gust si pun cat mai multe)

– 1 lingura jumate de fulgi de migdale

– 1 lingurita de stafide

– 1 lingura de zeama de lamaie

– 1 lingurita de ulei de masline extra-virgin

– catave frunzulite de menta sau de patrunjel proaspat taiat

– sare

– piper

Mod de preparare:

Quinoa se spala de fiecare data inainte de a fi gatita. Se rastoarna intr-o sita maricica si se clateste bine-bine sub un jet puternic de apa rece, cateva secunde. Apoi se lasa un pic la scurs. Se umple 3/4 dintr-o cratita cu apa si putina sare si se pune la fiert la foc potrivit. Se adauga si quinoa, se da focul un pic mai mic si se lasa sa fiarba in jur de 15-20 de minute, amestecand din cand in cand. Cand toata apa este absorbita de seminte si acestea se umfla se opreste focul si se lasa compozitia sa se scurga si sa se raceasca timp de 10 minute. Apoi se asezoneaza cu sare si piper.

Intre timp se pregateste si dressingul format din zeama de lamaie si uleiul de masline. Pe o farfurie mai mare sau intr-un bol se combina quinoa, ceapa tocata marunt, semintele de rodie, stafidele si se adauga dressingul. Se amesteca, se mai pune sare si piper dupa gust iar pe deasupra se adauga branza feta si fulgii de migdale. Cateva frunzulite de menta pentru aroma si aspect si totul e gata.

Pofta buna! Sper sa va placa si voua! Daca o incercati sa ii faceti poze sa mi le trimiteti.🙂

Va pup si va mai astept!

12 thoughts on “Salata cu quinoa, seminte de rodie si fulgi de migdale”

  1. SAptamana viitoare o incerc. Sigur sigur. Macar ca rasfat pentru mine ca al meu sot si copil nu cred sa fie fani ai combinatiei. Suna delicios…

  2. Si mie imi place quinoa in salate, in diverse combinatii, si am inceput sa pun si eu migdale in salate in ultima perioada, o sa incerc si eu varianta asta dara fara stafide pentru ca nu-mi plac. Sa ai un weekend frumos

Leave a Reply

