Zara, Amazing Product & Picnic in the Park

Va spuneam in articolul de aici ca din cand o sa va mai povestesc pe blog si despre alte lucruri frumoase care nu tin neaparat de sfera de beauty. Pe parcursul unei zile se perinda atatea imagini si momente frumoase prin fata noastra dar noi uitam (sau nu vrem) sa ne bucuram de ele pentru ca suntem prea angrenati in cotidian si lasam problemele, supararile, dezamagirile sa puna stapanire pe mintea si gandurile noastre. Stiu, si eu fac la fel, ma supar, ma framant, ma stresez, tip, urlu si apoi ma trezesc. Solutii exista (mai bune sau mai rele) pentru orice, trebuie doar sa le cauti pentru ca nu ai cum sa nu le gasesti.

Revenind.. pentru ca nu vrea sa schimb starea de spirit a acestui articol:

Ca un mic secret, pe care vi-l spun doar voua :) am momente in care imi place sa umblu si sa colind minute in sir prin magazine, sa ma inspir si sa descopar cele mai frumoase si spectaculoase vitrine ce ascund cele mai interesante outfituri de toamna. Si da, trebuie sa recunosc ca piesele acestui sezon, inspirate de peisajul autumnal sunt extrem de atragatoare.

Zara bag

Unul dintre magazinele mele preferate este Zara in care insa mi-am propus sa nu-i mai calc deloc pragul in viitorul apropiat. Preturile sunt maricele, paltoanele si cardiganele arata bine, de botine nu mai zic, iar eu cedez usor si ma vad iesind pe usa magazinului cu o punga cam mare. Ele doua (paltonul si bluza) se aflau in interior.

Zara Coat & Shirt

De Skinesis Overnight Facial de la Sarah Chapman v-am mai vorbit de cateva ori. Eu il folosesc de la inceputul lunii martie si nu pot sa exprim in cuvinte cat de incantata sunt de el. Mi se pare un produs minunat din toate punctele de vedere (repara, hraneste, energizeaza si lumineaza), are o formula pe care pielea mea o adora si cred ca il voi pastra mult timp in rutina mea de ingrijire. Ma bucur ca mai nou il comercializeaza si cei de pe feelunique si astfel imi este mai usor sa pun mana pe el. Imi doresc sa imi achizitionez cat de curand si noul elixir al dimininetii – Sarah Chapman Skinesis Morning Facial despre care am citit multe pareri pozitive.

Sarah Chapman Skinesis Overnight Facial

Nu stiu cum sunteti voi, dar mie imi place sa ma relaxez mergand mult pe jos sau stand linistita sub razele caldute ale soarelui pe o banca in parc. Nu numai ca reusesc sa scap de stres dar imi si incarc bateriile pentru o perioada mai lunga de timp.

Am evitat de cateva ori in drumurile mele parcul Bordei din Bucuresti pentru ca ultima oara cand fusesem in el mi s-a parut murdar, salbatic si fara viata (acest lucru se intampla acum vreo 2-3 ani). In week-end am zis sa-i mai dau o sansa si sa-l redescopar. Nu doar ca mi-a placut foarte mult pentru ca era curat, linistit, dragut aranjat si parfumat ci mi-am promis ca daca vor mai fi zile calduroase (am inteles ca week-endul acesta vor fi 20 de grade) sa revin pentru cateva exercitii in aer liber (nu prea era nimeni care sa te deranjeze sau sa te urmareasca ciudat cu privirea) sau pentru un picnic pe malul lacului (ideea a fost a prietenului meu).

Autumn

Va multumesc daca ati citit articolul pana la sfarsit si sper ca ideile si pozele mele sa va inspire. Mi-ar placea sa imi povestiti si voi pe unde ati mai fost si ce ati mai facut.🙂

Va pup si va mai astept!

Nu uitati de concursul de aici.

12 thoughts on “Zara, Amazing Product & Picnic in the Park”

  1. Si eu tot admir un palton de la Zara, 579 lei, niste cizme Ecco (899 lei), un cardigan Massimo Dutti – nu mai zic preturi ca se aduna:) sper sa le mai gasesc pana cand ma decid sa investesc. Deocamdata vreau sa fac ordine in dulap sa vad ce pot folosi din ce am.

    1. Natty, sper sa ti se indeplineasca toate dorintele. Cu siguranta le vei mai gasi, daca nu acum macar la reducere.🙂
      Si eu trebuie sa fac ordine printre haine, dar nici nu stiu de unde s-o apuc.🙂

  2. Frumoasa jacheta aia, periculos de frumoasa. Dar am o experienta neplacuta cu un paltonas de la ei care s-a facut oribil dupa vreo 3 luni de purtare, m-am lecuit. Iti doresc sa nu patesti ca mine :*

    1. Multumesc frumos, Alice.
      Eu am mai avut de la ei si geaca si palton si pardesiu si toate au rezistat foarte bine. Pana acum nu am avut nici un fel de problema, sper ca nici de acum incolo.🙂

  3. OMG! ai crema de la sarah chapman? esti super tare! nush dece m-ai impresionat foarte tare cu chestia asta. :))) am auzit numai de bine de ea. eu momentan folosesc creme de la LPG si ma declar super multumita. ultima crema de care am fost atat de incantata este cea de a janssen.

Leave a Reply

