Rita Rouge de la Rimmel

Rita Ora Rimmel

Rita Rouge mi se pare una dintre cele mai frumoase oje pe care eu le-am incercat de la Rimmel. E drept, nu au fost multe la numar dar aceasta m-a cucerit inca de cand am vazut-o pe raftul cu oje din DM si fiind si la reducere – 6,9 lei nu au trecut prea multe minute pana cand mi-am cumparat-o. Este o culoare rece, de toamna, un visiniu-burgundy inchis care in functie de lumina poate fi confundat foarte usor cu negru.

Eu am purtat-o pe unghii acum doua saptamani (de atunci sunt si pozele) iar pe vremea aceea imi taiasem unghiile extrem de scurt pentru ca una dintre ele se rupsese de la jumate; m-am enervat si fara sa stau prea mult pe ganduri le-am micsorat pe toate. Intr-adevar nuantele inchise se vad mult mai frumos pe unghiile scurte, taiate patrat, dar eu pe ale mele trebuie sa recunoscc ca le-am cam “maltratat”. Mi-a fost si teama inainte sa intind oja ca ma voi mazgali pe piele, ca ma voi chinui pe urma cu betisorul sa sterg, ca imi voi strica unghiile etc., dar nu a fost deloc asa: pensula lata si rotunjita spre capat faciliteaza foarte mult aplicarea.

Rita Rouge Rimmel

Oja arata foarte bine intr-un singur strat grosut, eu am aplicat doua, are o textura foarte placuta (spre surprinderea mea), se intinde armonios si se vede frumos. Imi place ca se usuca si foarte repede (in maximum 10 minute) asa ca voi apela destul de des la ea, mai ales ca nu mi-a patat deloc unghiile. Intr-adevar am aplicat si un lac de baza, cel de la Essie preferatul meu, dar chiar si asa..

Rita Rouge rezista binisor, dupa vreo doua zile-asa incepe sa se ia incetisor la varfuri (observati in poza de mai sus) in conditiile in care eu nu am aplicat un lac pretector pe deasupra.

Apropo de poze, acestea nu sunt prea rasarite, le-am facut in casa, la lumina becului si din pacate “calitatea ingalbenita” se vede.

313 Rita Rouge

Voua cum vi se pare? Ati incerca-o? Care este oja voastra preferata de la Rimmel?

Va pup si va mai astept!

23 thoughts on “Rita Rouge de la Rimmel”

  1. Sunt super unghiile asa, mai scurte! Eu te-as incuraja sa nu le mai lasi sa creasca prea mult🙂
    Imi place culoarea, dar nu-mi prea plac ojele de la Rimmel…nu mi se par de cea mai buna calitate.
    O culoare asemanatoare este “Hypnotic Red” de la L’Oreal, care are avantajul unui finish mai lucios si al unei rezistente mult mai bune; ti-o recomand calduros!🙂
    Pupici!

  2. Inchisa e Deliciously Dark, seamana cu a ta, dar e mai inchisa si foarte, foarte lucioasa, iar deschisa e Mary Mary Quite Contrary, un lila pastel deschis grozav.
    Din colectia Rita Ora eu am Lose Your Lingerie, insa se aplica destul de aiurea… Ma bucur ca nu toate ojele din colectie sunt asa.

  3. Oja e foarte frumoasa, o s-o caut si eu. Imi place mult formatul unghiilor tale cred ca acesta este si unul din motivele pentru care culoarea arata atat de bine🙂

  4. Ce frumoasă e, iar eu chiar nu cred că am nicio ojă roșie atât de închisă.
    Ojele de la Rimmel sunt printre favoritele mele datorită pensulei și a faptului că se usucă foarte repede! Dintre toate, preferata preferatelor e „Stand to attention” – un roșu absolut superb și perfect opac dintr-un singur strat.

  5. Eu am un rosu aprins de la Rimmel si sunt foarte multumita de el, rezista super bine, iar pensula o ador… (eu de regula ma manjesc destul de mult, nu si in situatiile cand folosesc oja asta insa😀 )

      1. Rimmel 298 Pink Amazon. Pe sticla da foarte putin spre roz…la lumina :)), pe unghii se vede rosu deschis…eu cel putin il vad rosu😀.

Leave a Reply

