Un sampon uscat de incercat + Concurs

Castigatoarele celor trei sampoane uscate sunt: Cristina Teodora si Andreea Goia care vor primi si o surpriza din partea mea iar de pe pagina de facebook Nadia-Alina Candrea.

Dragelor felicitari si astept sa imi trimiteti datele voastre pe email.

Cred ca cele mai multe dintre voi ati auzit deja de existenta sampoanelor uscate. Ba chiar majoritatea dintre voi le-ati si incercat. Si eu am tot testat de-a lungul timpului diferite variante de la diferite firme insa fidela le-am ramas doar celor de la Batiste pe care din fericire acum le pot cumpara mult mai usor din farmaciile Sensiblu. Preferatele mele sunt Batiste Original si Batiste Cherry.

Ca sa vorbesc pe intelesul tuturor si ca sa nu existe confuzii o sa scriu totusi o scurta definitie a samponului uscat: acesta este un produs sub forma de spray care pulverizeaza o pulbere alba sau colorata (aurie sau maronie) ce are capacitatea de a absorbi sebumul si de a revitaliza firul de par, fara nici un pic de apa. Mai pe scurt acest produs estompeaza aspectul de par gras iar eu am devenit o mare fana a lui.

Batiste

Batiste Dry Shampoo

Subiectul de astazi – samponul uscat Batiste Original reimprospateaza instant parul intre doua spalari, lasandu-l curat, placut parfumat si in plus ii ofera si-o textura si un volum impresionant. Se aplica foarte usor la radacina, se maseaza putin cu degetele si apoi cu ajutorul unui pieptene se aranjeaza parul.

Mie imi place tare mult si din acest motiv vreau sa va ofer si voua sansa sa il incercati. Am trei sampoane mici Original pe care le puteti castiga indeplinind cateva reguli simple:

1. Sa dati like paginii mele de facebook. Mi-ar placea sa fiti si abonate la blog.

2. Sa imi scrieti la comentarii raspunsul la intrebarea: Cand ar trebui sa avem la indemana un sampon uscat? Mie, de exemplu, imi este de foarte mare ajutor cand trebuie sa plec repede undeva, nu am timp sa ma mai spal si parul imi miroase doar a mancare dupa ce am petrecut mai mult timp in bucatarie. Cred ca toate stiti mirosul dupa ce ai calit un pic de ceapa.🙂

Concursul incepe acum si va dura pana vinerea viitoare – 10 octombrie.

Pe doua dintre castigatoare le voi alege dintre comentariile pe care mi le lasati pe blog, iar pe ce-a de-a treia o voi selecta dintre comentariile pe care mi le lasati pe pagina de facebook in dreptul acestui articol.

Multa bafta va doresc si abia astept sa va citesc raspunsurile.

Va pup si va astept cu drag!

29 thoughts on “Un sampon uscat de incercat + Concurs”

  1. FB:Loredana Manciu
    Follow: loredana.manciu@gmail.com
    Raspuns: Imi doresc acest sampon pentru ca am auzit muulte lucruri bune despre el…chiar nimic negativ! Observ ca de vreo saptamana incepe sa se ingrase mai repede…dupa 2 zile…si am avut saptamana asta 2 zile cand mi-as fi dori sa am un sampon uscat, care sa-i redea vitalitatea🙂

  2. fb: Anca Gabriela Lupu
    abonata cu adresa de email: Anca.gabrielaa@yahoo.com
    Mie mi s-ar parea util atunci cand ai un ten gras, si un par care se ingrasa foarte repede + un breton care se ingrasa deja dupa o zi de spalare! mi-ar salva bretonul!

  3. Mi-ar fi de mare ajutor acest sampon uscat Batiste. Am auzit multe lucruri bune despre el. Da, am parul gras. Mi-ar fi fff util cand trebuie sa plec in graba si nu am timp sa ma spal si sa ma usuc. Dar mai ales cand se opreste apa. Ahhh, ce rau este cand se intampla si nu stii cum sa-l mai aranjezi atunci.

  4. Mie mi s a intamplat sa fiu acasa toata ziua si sa mi planific sa mi fac baie mai spre seara, dar a intervenit cate ceva care m-a fortat sa plec pentru ceva timp si chiar nu ma simt in largul meu cand nu am parul spalat,asa ca sampoanele Batiste ar fi minunate:)

  5. Sincer cel mai util mi-ar fi dimineata cand ma pregatesc sa plec la serviciu, la 6 dimineata trebuie sa fac ceva cu farama de energie pe care o am la ora aia infernala si intr-un timp cat mai scurt sa arat cat de cat decent, cat sa nu sperii lumea pe strada/ la birou:)))

  6. Mi ar fi fost foarte util acum multi ani, cand eram tanara si nelinistita, mergeam la multe chefuri si ma trezeam cu noaptea-n cap pentru a -mi spala podoaba capilara. Acum, nu mai renunt atat de usor la somnul meu de frumusete! revenind, la momentul meu de sinceritate: da, mi ar fi placut ca acest produs sa apara mult mai devreme pe piata noastra. Acum, m ar ajuta sa fiu la inaltime la intalnirile sau evenimentele aparute din pripa, nu ca as aprecia genul, dar…se poate intampla, din acest motiv este ideal sa l am la indemana.

  7. Samponul uscat m-ar salva De atatea ori. ……
    Foarte des plec De acasa in graba si numai am timp sa ma spal la cap. Petrec foarte mult timp in bucatarie, iar parul este primul in care intra mirosul. …mi s-a intamplat odata sa ies afara din casa cu parul care mirosea a mancare, si pot spune ca nu mi s-a intamplat in viata mea asa cea, imi venea sa intru in pamant De rusine! !!
    Mi-as dori sa am in asemenea sampon in geanta mea permanent, m-ar salva in anumite situatii jenante. ..

  8. Sunt dependenta de samponul uscat.
    Am scalpul gras si sensibil iar o data la 2 zile trebuie spalat.
    Fac de 5-6 ori pe saptamana spor iar acest lucru imi favorizeaza ingrasarea parului iar samponul uscat imi este ajutorul de nadejde.
    Il tin in geanta si il folosesc dupa 8h de munca, cand mai am treburi de rezolvat si nu am timp sa trec pe acasa sa ma spal pe par si sa il aranjez.
    Am folosit pana acum samponul uscat de la Klorane, Balea – Trend it up, Balea – Trocken Shampoo Frottee si Kallos, dar inca nu am incercat pe cel de la Batiste.
    Sunt nerabdatoare sa aflu cum arata parul dupa ce il folosesc si daca imi favorizeara iritarea scalpului si aparitia matretii.
    Samponul uscat imi face viata mai usoara si ma scapa din incurcatura!

  9. De-a lungul timpului am observat ca vinerea este cea mai haotica zi a saptamanii pentru mine. Nu stiu cum se face ca mereu se gaseste cineva sa ma scoata la o plimbare in alt oras, chiar daca eu am deja planuri pentru seara :)) Asa ca abia apuc sa imi fac un dus si sa-mi transform machiajul de la birou intr-unul de seara. Sa-mi spal parul ar fi aroganta suprema :))) Eu folosesc deja un sampon uscat pentru asemenea situatii, insa nu sunt foarte multumita de el, pentru ca efectul lui nu tine mai mult de cateva ore. Iar eu am o noapte lunga :))

  10. Buna ideea- de a folosi samponul uscat dupa ce gatim:) Am un sampon uscat de la alta firma si il folosesc cand parul e cam gras si sta rau. Insa e foarte util cand trebuie sa plec de acasa urgant si nu am timp de spalat parul. Sau dupa ce fac sport, nu vreau sa il spal zilnic si un sampon uscat ma salveaza de fiecare data.
    Multumim!

  11. am si eu un batiste si-mi place tare mult. ei bine, mie samponul uscat nu trebuie sa-mi lipseasca din casa in nicio zi. nu de alta, dar parul mi se ingrasa atat de repede la radacina, incat de multe ori renuntam sa mai ies in oras daca eram chemata in ultima clipa si nu aveam timp sa ma spal pe cap. iarna e si mai urat, caciulitele imi turtesc parul si cred ca o sa ajung sa umblu cu samponul uscat in geanta. pentru mine chiar a fost o revelatie sa descopar genul acesta de produs.

  12. Atunci cand am o intalnire sau sedinta sau o seara in oras si nu am timp sa ma spal pe par . Aspectul acestuia este foarte important, iar acest produs mi se pare minunat.

  13. Mie mi-ar fi util in concediu. Uraaaasc sa ma spal pe cap cand sunt plecata pe undeva. Mai ales ca multi nu au uscatoare de par “in dotare” in camere si trebuie sa o lalai cu parul ud pana vreau sa ies in oras, pierzand astfel ore intregi din cele cateva zile de distractie. Anul asta am avut noroc de o camera cu uscator de par, dar cu ala nu as fi putut sa usuc nici macar un hamster la cat de slab era.
    Ori, un sampon uscat m-ar fi salvat, daca nu la mare, cel putin la munte. Recunosc cu rusine ca nu am incercat pana acum vreunul, dar dupa cum il laudati, o fi ceva de capul lui.😀

  14. Samponul uscat e foarte util pentru a amana cu o zi spalarea parului – parul meu e des si vopsit, asa ca incerc sa nu il spal foarte des pentru a nu-i spala si culoarea, plus ca sufera de pe urma uscatului cu peria.
    Desigur, si cand ai petrecut o jumatate de zi in bucatarie si musafirii sunt la usa, te scoate din bucluc. Imi place ambalajul asta mic, eu am avut numai recipiente mari.

  15. Cel mai util imi este acest tip de sampon sa-l pulverizez ,,preventiv” inainte de a face sport si am observat ca nu mai imi transpira scalpul decat foarte putin

  16. Buna! Multumim pentru concurs!
    Mie mi-ar fi super la indemana sa folosesc un sampon uscat in desele situatii ivite in ultimul timp, cand pur si simplu am ramas fara apa curenta😦 ma tot cert cu primarul, el se scuza si invoca motive, dar e foarte aiurea, mai ales cu un copil mic in casa!
    fb: nadia alina candrea

  17. Mi se pare super la indemana sa ai unul travel size in geanta tot timpul, pentru ca, si parul proaspat spalat, la sfarsitul zilei nu mai are acelasi volum, iar daca ai o intalnire, ai cursuri pana seara (cum e cazul meu), il scoti din geanta, pulverizezi si ai rezolvat problema parului. Good as new😀. L-ai incercat pe cel Floral Essences? Am auzit ca miroase foarte dragut, desi nu stiu daca se gaseste la noi.

  18. E de folos intr-o mini vacanta de 2-3 zile, cand nu ai chef sa cari dupa tine sampon si balsam si nici nu stii daca la hotelul/pensiunea la care stai va fi apa calda. Sau il folosesc dupa o seara petrecuta intr-un restaurant/club unde se fumeaza. Eu il am pe cel de la Sephora. Inca nu am incercat Batiste.

  19. Imi doresc de foarte mult timp sa incerc un sampon de la firma Batiste. Am auzit numai pareri bune si am ezitat sa-mi comand pana sa apara la noi, dar cu prima ocazie o sa-mi achizitionez unul.
    Mie mi se pare foarte util cand trebuie sa merg la o intalnire care ma ia “pe nepregatite” sau cand sunt prea obosita sa fac baie seara si trebuie sa merg la facultate a doua zi. Intotdeauna am avut parul gras si mi-ar fi de mare ajutor un mic “aliat”.

  20. Cu sinceritate iti spun ca desi am citit pe diverse bloguri si vorbisem si cu Iguanitza despre asta si e si ea multumita de Batiste, eu insist sa merg pe ideea “nu cred pana nu incerc.”
    Am parul gras si foarte sensibil, o data la 2 zile trebuie spalat si ar fi intradevar un produs revolutionar daca s-ar potrivi si parului meu pretentios. Un alt motiv pentru care am ezitat e teama de a nu dezvolta matreata din cauza lui.
    L-as tine in geanta si l-as folosi spre exemplu cand dupa 8h de munca mai am de mers la o conferinta sau la cursuri la facultate si nu am timp sa trec pe acasa sa ma spal pe par si sa il si aranjez caci pe langa ca este gras, scalp sensibil este si destul de bogat si putin ondulat.
    Ar fi intradevar un produs revolutionar daca mi s-ar potrivi.

  21. Samponul uscat este f. util cand apare un eveniment neprogramat si trebuie sa ajungi urgent cu o infatisare perfecta. Te scapa din incurcarura❤

  22. Un sampon uscat este foarte util, mai ales cand trebuie sa ajungi la o sedinta sau o intalnire si afli in scurt timp. Mie mi-ar fi fost de ajutor acum 2 saptamanai, cand am aflat dimineata ca la ora 16 am sedinta cu parintii. la serviciu nu am cum sa fac baie🙂. Daca aveam un sampon uscat, il puteam aplica pe par si mergeam la sedinta fresh si parumata.

  23. Mie mi s-ar parea util cand plec de la sala,ca sa nu arat ca un dezastru :)) in cazul in care plec direct la o cafea cu fetele sau am ceva rapid de facut.De asemenea cand fac un “updo” pentru ca imi ofera sustinerea pe care parul proaspat spalat nu o are.Super Giveaway!😀

Leave a Reply

