September Favorites

Anul acesta imi doresc parca mai mult ca niciodata sa vina iarna. Astept cu nerabdare Sarbatorile si in mod special vacanta de iarna care sper si vreau sa fie cea mai frumoasa de pana acum. Dar pana atunci mai sunt aproape trei luni, timp in care se pot schimba multe asa ca mai bine ma opresc din trancaneli si las sa “curga” preferatele primei luni de toamna.

Favorites

In mare parte produsele din poza de mai sus se numara printre preferatele preferatelor, doar pe unul dintre ele l-am descoperit recent si m-a cucerit de la prima utilizare. Dar sa le iau in ordine:

Minipaleta MAC Morning Mister Magpie Brow Duo face parte din colectia MAC x Kelly Osbourne si a fost creata (dupa cum ii spune si numele) pentru a fi folosita la umplerea si conturarea sprancenelor, dar eu bineinteles ca nu din acest motiv am cumparat-o. Cele doua farduri mi se par minunate pentru machiajul ochilor si pentru ca imi plac atat de mult au fost cam singurele pe care le-am folosit in ultima perioada; cel auriu este Soba pe care eu il intind cu o pensula lata pe pleoapele mobile si Brun un maroniu mat-neutru care se vede superb aplicat in pliul pleoapelor – creeaza adancime si imi defineste placut ochii.

Nu am mai rezistat si mi-am recumparat pentru-a nu stiu cata oara Brow Wiz-ul de la Anastasia Beverly Hills. Este clar produsul meu preferat pentru sprancene si nu o sa renunt prea curand la el. Simuleaza cel mai frumos si mai natural existenta firelor de par lipsa. ❤❤❤

MAC Painterly Paint Pot caruia i-am dedicat un review acum mai mult timp. Imi place la fel de mult si acum si am in plan sa il folosesc pana cand il voi termina.

Illamasqua Brow and Lash Gel este un gel incolor pe care eu il aplic doar pe sprancene. Este foarte usor si rapid de utilizat si dupa parerea mea este un produs mai mult decat minunat. In primul rand fixeaza frumos sprancenele si nu ma mai trezesc pe parcursul zilei cu fire razlete sau in toate directiile si in al doilea rand le face sa arate foarte bine ingrijite.

Se pare ca produsele pentru sprancene au stiut sa se faca cel mai bine remarcate in luna septembrie. Si da, adevarul este ca pun foarte mult accent pe felul in care ele arata si fara sa vreau atunci cand intalnesc o persoana privirea imi este atrasa de zona ochilor si in mod special de sprancene.

Jo Malone

Jo Malone English Pear & Freesia  o aroma dulce, lina, racoroasa, feminina si sofisticata ce descrie minunat fiecare zi de toamna. Recunosc ca nu mi-as fi imaginat ca prospetimea perelor abia coapte impachetate intr-un buchet delicat de frezii albe sa-mi inebuneasca simturile si nu doar pe ale mele ci si pe ale celui care mi l-a cumparat.🙂 Fara prea multe balbaieli trebuie sa il declar parfumul meu preferat.

Wing Ring

V-am mai zis ca eu nu port foarte multe accesorii in general, dar in ultima perioada am facut o mica obsesie pentru acest inel cu aripi sau “wingring” cum i se mai spune si ma vad asortandu-l cu orice tinuta. A devenit un fel de semnatura pe degetele mele si ma tenteaza extrem de tare sa imi fac un tatuaj de genul, dar ma mai gandesc.

Pe unghii port o oja CND Vinylux in nuanta Indigo Frock ce face parte din noua colectie de toamna sub numele de Modern Folklore Collection si pe care o gasiti in magazinele TOPLine.

Orange Smoothie

Nu prea imi place sa sar peste micul dejun, parca nu reusesc sa functionez normal, asa ca atunci cand sunt pe fuga imi pregatesc repede un suc proaspat si sanatos. Combinatia preferata din ultimul timp este de portocale, grapefruit si lapte de migdale. Yammy-yummy! Amestec fructele in blender pana cand obtin un smoothie cremos si fin pe care imi place sa il beau cu un pai galben asortat.🙂

Plum Tart

Va povesteam in articolul “Arome de toamna” ca imi plac foarte mult tartele, tartele cu fructe. Preferata mea este aceasta tarta delicioasa cu prune dulci si zemoase, nuci si scortisoara care desi pare banala, eu o ador si pe care fara doar si poate as manca-o la orice ora din zi si din noapte. Si daca tot vorbim de prune eu tot visez de cateva saptamani la gombotii aceia cu prune pe care ii mancam in copilarie ❤ si pe care nu stiu unde sa-i mai gasesc.😦

Si pe final va las si o melodie pe care am tot ascultat-o in ultima perioada si de care m-am indragostit fara sa vreau. Sper sa va placa si voua.🙂

Va pup si va mai astept!

16 thoughts on “September Favorites”

  1. si eu tot de parfum vreau sa te intreb, am tot intrebat de JO Malone la noi si cica numai in duty free ar fi de gasit. daca poti, impartaseste ne si noua sursa: ) merci, fain blog, abia astept sa l mai rasfoiesc!

  2. Super tare inelul!! Eu m-am cam dezvatat de purtat inele de la o vreme, dar unul ca al tau chiar m-ar face sa ma reindragostesc de accesoriile astea😀

Leave a Reply

