Remediu pentru buze crapate si deshidratate

Nimic nu este mai neplacut decat sa te privesti in oglinda si sa dai cu ochii de niste buze uscate si crapate care in plus te mai ustura si peste care nu poti sa aplici nici macar un ruj, oricat de cremos si hidratant ar fi el. Daca va confruntati in aceasta perioada cu astfel de problemute nu trebuie sa intrati in panica ci sa gasiti solutii.

Pe una dintre ele v-o prezint eu in articolul de astazi si anume exfoliantul natural pentru buze Sherbet Lemon de la Bomb Cosmetics. Impropriu zis exfoliant de buze, este mai mult un balsam de buze cu un usor efect exfoliant, un produs excelent pentru alinarea buzelor suparate si pentru inveselirea zambetului.

Bomb Cosmetics

Sherbet Lemon vine ambalat intr-o cutiuta de 9 ml, are o formula placuta, imbogatita cu unt de Shea si ulei de masline, ambele ingrediente ajutand la hidratarea rapida si regenerarea buzelor; o consistenta untoasa si o aroma proaspata de dulceata sau serbet de lamaie (acum depinde de ce va este mai pofta, mie de ambele🙂 ). Notele sunt dulci si aromate, usor condimentate iar seara inainte de culcare va veti bucura de confort si relaxare.

Eu il folosesc in general seara, dupa ce imi curat tenul cu un produs solubil in apa. Il aplic cu degetul pe ambele buze masand delicat inainte si inapoi. Fiind un exfoliant destul de bland (particulele zaharoase abia daca se simt la atingere) nu agreseaza in nici un fel buzele in timpul indepartarii celulelor moarte de la suprafata lor. La mine procesul de curatare dureaza in jur de 30 de secunde dupa care imi spal incetisor buzele cu apa, iar apoi dupa ce le-am uscat aplic din nou peste ele un strat subtire de produs pe care il las sa actioneze toata noaptea. Iar dimineata buzele imi sunt mai moi, mai rosii, mai voluminoase, mai catifelate si par mult mai sanatoase. La mine face o treaba buna atat ca exfoliant cat si ca balsam si nu numai.

Sherbet Lemon

In cateva dintre deplasarile mele l-am luat in geanta de beauty si nu de putine ori, din lipsa de altceva, l-am aplicat si pe cuticule. Pe langa faptul ca imi “imbraca” mainile in cel mai delicios miros, placa unghiala căpăta un aspect frumos in mod miraculos. Datorita untului de Shea din compozitie produsul calmeaza, hidrateaza si netezeste cuticulele. Special in timp ce scriu acest review l-am aplicat in jurul unghiilor si cred ca pana acum mi-am dus de cel putin 20 de ori mainile la nas.🙂 Si sigur nu ma voi opri aici.

Mie imi place si va mai soptesc doar atat despre el: este un deliciu de incercat. Il gasiti la standul Dolce Natura din Baneasa Shopping City sau daca va este mai usor il puteti comanda online de aici.

Voi ati incercat produsele Bomb Cosmetics? Daca da, ce? astept recomandari.

Va pup si va mai astept!

7 thoughts on “Remediu pentru buze crapate si deshidratate”

  1. eu mi-am facut un exfoliant “de casa”, zahar, ulei de cocos si am pus si putin lipgloss rosu in el ca sa arate mai estetic, dar ma tenteaza si pe mine cele de la bomb cosmetics. Deocamdata, insa, ma abtin. Imi pare rau ca nu mai exista Lush in Romania, parca asa am inteles, ca bomb cosmetic a inlocuit cumva Lush…poate ma insel…

Leave a Reply

