Cum imi camuflez cearcanele

Va spuneam pe la sfarsitul lunii iulie ca cearcanele mele enervante au devenit din ce in ce mai vizibile si ca ma lupt din rasputeri sa le ascund. Sunt constienta ca stresul si somnul insuficient din acea perioada au condus la aparitia acestor problemute extrem de inestetice, dar am invatat sa le corectez frumos cu ajutorul produselor de machiaj. Mai ales ca si acum sunt diminteti in care imi dau mari, mari batai de cap.

Origins

In primul rand incerc sa nu sar peste aplicarea unei creme hidratante lejere in jurul ochilor. Preferata mea la momentul acesta este Origins GinZing Refreshing Eye Cream pentru ca are o textura luminoasa reducand astfel putin cate putin efectul oboselii. Eu am doar varianta la 5 ml, am primit-o atunci cand mi-am cumparat crema Origins GinZing Energy-Boosting Moisturizer, dar o folosesc deja de trei luni si inca mai am ceva din ea. Mi se pare extrem de buna, imi doresc foarte de mult si varianta normala de 15 ml dar din cauza ca este ambalata la borcanel ma mai gandesc. Revenind: astept in jur de trei-patru minute sa fie absorbita de piele, aplic crema sau serumul de zi, crema cu SPF si apoi incep sa ma machiez.

Max Factor Eye Luminizer

Inainte de a-mi intinde fondul de ten pe fata apelez la iluminatorul Max Factor Eye Luminizer. Produsul este creat special pentru zona intunecata de sub ochi si datorita formulei sale usoare cu tonuri de galben-maroniu ce ilumineaza imediat privirea si neutralizeaza tonurile de mov acesta imi estompeaza cu succes cearcanele. Nu e nevoie decat de o cantitate mica pentru fiecare ochi si desi cand apas pe pompita cam de fiecare data imi iese mai mult decat este necesar, nu ma deranjeaza pentru ca stiu ca ma va tine o vesnicie (are 15 grame) tinand cont de cat de putin trebuie aplicat pentru un rezultat garantat.

Este usor hidratant avand un placut efect de lifting asupra zonei suparate de sub ochi si dupa cum v-am spus si mai sus eu prefer sa il aplic inaintea fondului de ten. Iau o cantitate mica de produs cu ajutorul degetului aratator pe care o intind incetisor prin tapotare pe toata zona din jurul ochilor. In general anticearcanele le aplic dupa ce ma dau cu fond de ten, dar datorita texturii lui Eye Luminizer (imi da impresia de o crema colorata parca ceva mai uscata) mi se pare ca finisarea este mult mai naturala procedand asa. Nu migreaza pe parcursul zilei, rezista foarte bine si nici nu mi se strange in liniile fine. Are un miros dulceag dar foarte subtil.

Recipientul sau este foarte dragut, micut, din plastic, are pompita, capacel si se poate vedea foarte usor prin el cat de mult produs s-a consumat. Costa in jur de 29 de lei dar eu zic ca merita pentru ca isi si face treaba foarte bine si in acelasi timp este si extrem de economic. Este disponibil doar intr-o singura nuanta, aceasta pe care o am si eu si anume “Fair“.

Max Factor Eye Luminizer Concealer Fair

In cazul in care sunt extrem de obosita si acest lucru se observa prin toti porii mai aplic peste fondul de ten inca un strat de anticearcan sau de concealer obisnuit. Pe acesta il estompez cu o pensula subtirica si pufoasa renuntand complet la degete. Si bineinteles cum ajung acasa ma spal, ma pun in pat si dorm nemiscata pentru ca altfel nu se mai poate.🙂

Acum sunt curioasa: voi cum va ascundeti cearcanele? Si ce produse folositi?

Va pup si va mai astept! Week-end frumos!

15 thoughts on “Cum imi camuflez cearcanele”

  1. Nu stiu cat de mult imi camufleaza produsul meu de la rimmel dar eu sunt multumita, dintr-un singur strat deja sunt mai luminoasa si fresh. Tot somnul e baza, ulei de migdale ma mai ajuta.
    pup

Leave a Reply

