Topshop Shopping & Free Shipping

Zilele acestea magazinul online englezesc Topshop ofera transport gratuit, cu ocazia London Fashion Week, pentru orice comanda, indiferent de valoarea ei. Trebuie doar sa introduceti la finalul comenzii codul promotional LDWTREAT. Eu bineinteles ca nu am rezistat, m-am tot invartit pe site (imi plac atat de multe lucruri), m-am razgandit, am pus in cos, am scos din cos si intr-un final m-am hotarat asupra unui singur lucru pe care trebuie sa recunosc ca il astept cu cea mai mare nerabdare. Nu o sa va spun acum ce este (poate doar daca vreti voi sa ghiciti) ci va voi da mai multe detalii despre el atunci cand va fi in posesia mea.🙂

Dar pentru ca tot am rascolit de atatea ori site-ul vreau va arat ce produse mi-au atras atentia, poate vi se aprinde si voua un beculet (beculetul cheltuitor) si va hotarati sa comandati ceva. Mai au si cateva produse reduse, dar eu nu am avut ce sa aleg dintre ele.

Hearts Motif Jumper

HEARTS MOTIF JUMPER

Petite MOTO Sulphur Wash Ripped Joni Jeans

PETITE MOTO SULPHUR WASH RIPPED JONI JEANS

Smart Boxy Crossbody Bag

Smart Boxy Crossbody Bag

Imi place si pe verde foarte mult. Aici e pozata din spate.

Smart Boxy Crossbody Bag Teal

MARTHA Cut-Out Boots

MARTHA Cut-Out Boots

Plush Heart Knitted Top

Plush Heart Knitted Top

3D Rosette Midi Skirt

3D Rosette Midi Skirt

Sunt curioasa, voi ati comandat deja ceva? Si daca da, ce? Si as mai vrea sa stiu ce va place cel mai mult si mai mult de pe site?🙂

Va pup si va mai astept!

25 thoughts on “Topshop Shopping & Free Shipping”

  1. Poate arunc un ochi pe cosmetice, daca sunt si online, pana nu vine bebe nu ma mai innoiesc la capitolul vestimentatie, astept pana revin la forma initiala!😀

  2. Refuz sa ma uit pe site. Imi e frica ca cedez tentatiei si deja am pacatuit azi in magazinele fizice.
    Dar pot spune ca imi place primul pulover cu inimioare si perechea de botine😉

  3. cât de tare! mulțumesc pentru tip, de mult voiam să cumpăr ceva de la Top Shop!

    xoxo
    Mady

    thegirlfromthemirror.blogspot.com

    1. Si eu am vrut blugii de mai sus, dar mi-a fost frica sa nu gresesc marimea. Stiu, ca am mai citit la tine de blugii lor.🙂 Sa ii porti cu drag si pe cei noi.

  4. Si eu am intrat astazi sa caut un model de geanta, sunt disperata dupa un model anume pe care nu-l gasesc niciunde😛, dar nu am vazut ca are free shipping, trebuie sa ma reintorc😛
    Imi place mult fusta midi din ultima poza.

Leave a Reply

