Candles, Soup & Makeup Tutorials

M-am gandit ca din cand in cand, o data la ceva timp (o saptamana-doua-trei) sa scriu cate-un articol in care sa va povestesc ce lucruri sau produse noi am mai incercat, ce mi-am mai cumparat, ce mancaruri bune am mai preparat sau degustat, cu ce filme, filmulete sau seriale m-am mai delectat si ce poze, imagini sau povesti m-au mai inspirat. Stiu ca pe o parte dintre ele vi le prezint si la favoritele lunii dar am observat ca se intampla cateodata sa uit multe dintre ele sau poate vi le arat doar pe instagram si pe urma imi pare rau ca nu am amintit, macar putin, pe blog de ele. Sper sa va placa viitoarele postari si sa va fie de ajutor!🙂

1. Si pentru ca am pus primul cuvant din titlu “candles” voi incepe cu lumanarea mea parfumata si preferata din toate timpurile – Bath & Body Works Tiki Beach Scented Candle. Am primit-o acum vreo doi ani de la Elisa si de atunci o tot tin pentru ca nu mi-as dori niciodata (sau macar pana voi ajunge in America) sa o termin. Este prima si singura lumanarare pe care o am la BBW si imi place la nebunie. Miroase dulce, aromat, intens, catifelat si chiar si acum, dupa atata timp, de fiecare data cand ii dau drumul imi invaluie intreg apartamentul intr-un parfum adorabil si delicios de cocos, orhidee si vanilie proaspata. Intr-adevar nu este o aroma pentru anotimpul acesta, dar cum toamna nu si-a intrat inca deplin in drepturi ma mai pot bucura cateva zile bune de ea. Si apropo, ce lumanari preferati pentru toamna aceasta?

Tiki Beach

2. Acum o luna am descoperit o reteta (nu mai stiu pe ce blog strain) de supa rece de castraveti. Mi s-a facut tare pofta si mi-am preparat si eu numaidecat. Mi-a placut atat de mult incat acum imi vine sa imi fac mereu, mai ales ca nici nu imi ia foarte mult timp; in aproape zece minute, cu putina indemanare, este gata. Am nevoie de 5-6 castraveti (pe care ii tai marunt), un catel de usturoi, iaurt grecesc, marar taiat marunt-marunt, cateva frunze de menta pentru aroma (eu ultimele dati am renuntat la ele pentru ca nu am mai gasit la magazin), jumatate de suc dintr-o lamaie, sare si piper. Toate ingredientele le pun in blender (eu il folosesc pe cel Breville Blend-Active Personal Blender) si amestec pana cand obtin o consistenta cremoasa. Apoi adaug un pic de ulei de masline presat la rece – cam o lingurita si amestec iar. Continutul final il torn intr-un castron pe care il tin la frigider cam o ora-doua inainte de servire. Va recomand sa incercati si voi, mie imi place muult, mult. Supita este si sanatoasa si gustoasa.

Food

Cucumber Soup

3. Cea mai buna inspiratie atunci cand nu stiu cum sa ma mai machiez este Lisa Eldridge cu ale ei tutoriale perfecte. Multe dintre ele le-am vazut de doua-trei ori, poate si mai mult si de fiecare data ma minunez de cat de bine si frumos sunt executate. Saptamana trecuta am fost la un botez si ca de fiecare data cand vreau sa ma aranjez asa mai special “transpun” pe fata mea un machiaj realizat de ea. De data aceasta am ales “Classic Smokey Eye Tutorial” si chiar am fost extrem de incantata de ce mi-a iesit. Toate fardurile pe care eu le-am folosit sunt din paleta Naked 2 de la Urban Decay, iar rujul la care am apelat a fost MAC Chatterbox.

Iar pentru machiajul rapid de saptamana aceasta m-am inspirat din alt tutorial si anume “Easy, 3 Minute Smokey Eye“.

Lisa Eldridge

Va pup si va mai astept! Saptamana frumoasa sa aveti!

P.S. Acesta a fost al 500-lea post pe care l-am scris pe acest blog.🙂

26 thoughts on “Candles, Soup & Makeup Tutorials”

  1. La cat mai multe articole :D! Cred ca supa propusa de tine e absolut delicioasa, am sa incerc reteta cat de curand, mai ales ca ador castravetele si sunt fan supe de orice fel (as putea foarte usor trai doar cu acestea)!

  2. Si eu o urmaresc pe Lisa. De la ea am invatat cum sa aleg fondul de ten si ca acesta nu trebuie sa-ti schimbe infatisarea ci trebuie s-o imbunatateasca! :-* O zi placuta!

  3. Nici eu nu ma pot desparti inca de aromele mai varatice. Probabil prin noiembrie…
    Supita pare yummy, as incerca-o si eu.
    in utima perioada ma indrept spre machiaje asemanatoare. Imi plac tare mult.
    Felicitari pentru postarea cu numarul 500!😀
    Pupici

  4. La cat mai multe postari!🙂
    Supa ta rece imi aminteste de o supa pe care o comandam la un restaurant de aici din Cluj. Cu mentiunea ca nu era trecuta prin blender, gen supa crema.
    Suna tare bine si arata tare bine supa ta, am sa o incerc cat de curand.

  5. Cum am terminat de citit postarea ta m-am dus direct la bucatarie sa-mi fac supa de castraveti. N-am avut iaurt grescesc, ci unul de oaie cu 4% grasime, si nici menta, dar cred ca a iesit ceva delicios si racoritor. Mie mi s-a parut suficient de sarata, lamaia a fost de ajuns. De abia astept sa gust pe indelete din ea. Yummy!
    De lumanare eu zic sa te bucuri cat mai curand, in timp cred ca mirosul isi va mai pierde din intensitate.

    1. Ma bucur ca te-am inspirat. Sper sa iti placa si tie la fel de mult ca mie. Nici eu nu pun multa sare, doar putine, mai mult piper.🙂
      Chiar am vrut sa scriu si in articol, dar am uitaT: miroase si acum, dupa atata timp, la fel de bine.

  6. De aproape o luna de zile am aflat si eu de aceasta supa de castraveti si iaurt. Cautam retete traditionale grecesti cand am gasit-o si tot acolo imi sta capul de ceva timp. Imi era parca frica sa o incerc fiindca nu stiam ce gust va avea, ma gandeam ca va avea gust de sos tzatziki, care e foarte bun, dar nu l-as manca gol. Acum ca am vazut ca o lauzi, cu siguranta o sa ma pun sa fac si eu saptamana aceasta😀

Leave a Reply

