Eficienta marca Dove

Sunt mereu in cautarea celor mai eficiente produse atunci cand vine vorba de igiena axilelor. Desi am descoperit de-alungul timpului cateva cu care ma inteleg bine, imi place sa experimentez si sa testez iar si iar in speranta ca la un moment voi gasi acea formula ideala care sa ma faca sa exclam: “Deodorantul acesta e atat de bun de parca eu l-as fi creat!”🙂

Momentan folosesc doua antiperspirante de la Dove si m-am gandit sa va spun si voua cateva cuvinte despre ele.

Dove

Primul este un roll-on si face parte din gama Dove Go Fresh Revive. Acesta ofera protectie 48 de h (nu l-am testat asa de mult pentru ca obisnuiesc sa ma spal zilnic dar in cazul meu cred ca sunt 10h) impotriva transpiratiei si ingrijeste pielea subratului lasand-o fina si catifelata. Produsul are o formula care nu lasa urma albe pe haine si un parfum racoritor, fructat – placut aromat de rodie si lamâita. Eu l-am folosit aproape zilnic in ultima perioada si ma declar destul de multumita de el. Nu ma confrunt cu probleme mari legate de transpiratie dar ca la majoritatea dintre noi, dupa un anumit timp de cand ma spal axilele capata un miros neplacut. Dove Go Fresh m-a ajutat sa prelungesc aceasta perioada, chiar si in zilele cu stres, tensiune sau efort intens, pastrandu-mi pielea curata si aerisita. Se usuca destul de repede dupa aplicare, nu incarca pielea si nici nu se formeaza acele mici cojite la nivelul ei, nu o lasa lipicioasa, ba chiar aceasta ramane uscata si usor catifelata. Sper sa imi placa la fel de mult si pe viitor pentru ca in general asa mi se intampla cu majoritatea antiperspirantelor sau dedodorantelor: ma inteleg bine cu ele doar pana la jumatatea flaconului.🙂 Nu recomand insa sa il folositi dupa epilare.

Dupa epilare puteti testa insa o varianta mai blanda cu pielea si anume Dove Pure & Sensitive. Aceasta are o formula delicata, hipoalergenica special creata pentru pielea sensibila. Este testata dermatologic, fara alcool, parfum, parabeni sau coloranti oferind o ingrijire speciala pentru o piele a subratului frumoasa si ferita de transpiratie. Nu este foarte eficient in cazul meu, la cateva ore deja imi dau seama ca i s-a dus efectul si mirosul incepe sa isi faca aparitia asa ca il folosesc mai mult in zilele de week-end sau cand stiu ca nu ma voi agita prea mult. Are si o tenta usor mai albicioasa insa nu pateaza hainele.

Ambele costa in jur de 13-14 lei.

Voi le-ati incercat? Care este deodorantul vostru preferat de la Dove?

Va pup si va mai astept!

14 thoughts on “Eficienta marca Dove”

  1. Eu am avut un spray Go fresh cu castravete. Foarte misto a fost. As vrea sa incerc varianta noua, dar orasul meu e in urma rau. Poate pana am eu nevoie o sa apara. Dar spray, asa m-am obisnuit.

  2. Foarte bun titlul postarii ” Eficienta marca Dove ” . Am scris si eu despre antiperspirantul Dove Original , cel pe care il folosesc inca . Eficient si econom , am imediat 6 luni de cand il folosesc si mai imi ajunge inca una🙂 Nu stiam de gama Pure🙂

  3. Eu am 4 deodorante Dove acum in casa, 3 spray si un roll on. Cred ca preferatul meu e spray-ul Invisible Dry pentru ca sunt mai neatenta cand ma imbrac si mi-l mai intind pe haine, dar in principiu tot ce am folosit de la Dove imi place.

  4. Deodorantele Dove sunt si preferatele mele. Momentan folosesc varianta spray Go Fresh cu lamaita si rodie si imi place mult mirosul, insa nu mi se pare la fel de eficient ca variantele stick ale brandului.
    O sa incerc si roll-on-ul sa vad cum e🙂 :*

    1. Sprayurile nu sunt la fel de eficiente nici in cazul meu. Eu cateodata mai combin spray-ul cu roll-on-ul pentru a avea rezultate bune pentru mai mult timp.
      Te pup!

  5. Am folosit Go Fresh insa sub forma de spray si mi-a placut neasteptat de mult.
    Spun asta pentru ca de regula le prefer pe cele crema sau “bila” de teama unor iritatii. Dar uite ca deodorantul Go Fresh a fost ok si nu mi-a provocat nici o iritatie sau senzatie de usturime.

Leave a Reply

