Zoya Dita

Nu v-am mai prezentat de cateva luni bune o oja pentru ca dupa cum bine stiti din articolul de aici vara aceasta am optat pentru manichiura semipermanenta. Insa de o saptamana si ceva am renuntat la ea, nu pentru ca nu mi-ar fi placut in continuare ci pentru ca am avut o problema maricica cu unghia degetului mare de la mana stanga in urma loviturii de care va povesteam aici; m-am hotarat ca pentru o perioada de timp sa fac pauza iar cand voi simti nevoia sa imi colorez unghiile sa apelez la un lac de unghii obisnuit.

Am primit cateva intrebari despre oja semipermanenta asa ca va voi raspunde la majoritatea aici: unghiile nu mi-au fost afectate, nu s-au subtiat, nu s-au exfoliat, ba chiar sunt la fel de tari ca inainte, nu s-au ingalbenit si nici nu s-au format striatii pe ele. Oja se indeparteaza cu ajutorul unei folii de aluminiu: se pune pe fiecare unghie un pic de vata imbibata cu acetona sau cu o solutie speciala disponibila in saloane, dupa care fiecare deget sa infasoara frumusel in folie de aluminiu. Se asteapta cam 10 minute iar apoi se indeparteaza folia si vata de pe unghii. Daca oja nu s-a luat in totalitate (unele sunt mai rezistente) se impinge un pic intr-un colt cu ustensila aceea usor ascutita disponibila in kiturile de manichiura si fara nici un fel de problema oja cade pur si simplu.

Va dati seama ca nu am rezistat foarte mult cu unghiile “goale” :) optand pentru infrumusetarea lor la o oja superba de la Zoya ce poarta numele de Dita. Aceasta face parte din colectia lansata in vara anului 2009 – La-Di-Da Collection si a devenit in scurt timp una dintre cele mai indragite oje ale lor.

Zoya Dita

Zoya Dita este un rosu zmeurica extrem de cremos, aproape matasos si foarte, foarte lucios. Poza mea e facuta cu telefonul, dar credeti-ma pe cuvant. Nuanta este foarte interesanta si vesela, nu este nici un rosu-rosu si nici un rosu-roz este o combinatie tare placuta intre ele iar mie mi se pare ca se vede foarte bine in concordanta cu tonul pielii mele. Se intinde superb, in doua straturi devine perfect opaca si mie mi-a rezistat pe unghii in jur de zece zile. Cele doua straturi s-au uscat destul de rapid si chiar daca manichiura a fost facuta cu 30 de minute inainte sa ies pe usa nu mi-am stricat nicio unghie. Nu am aplicat nici lac de baza si nici topcoat pentru ca nu pateaza si pentru ca nu am simit sa fie nevoie (recunosc ca nici rabdare nu aveam).

Voua cum vi se pare Dita? Care este oja voastra preferata de la Zoya si ce nuanta asemantoare cu Dita cunoasteti la alte lacuri de unghii?

Va pup si va mai astept!

31 thoughts on “Zoya Dita”

  1. Este asa de frumoasa culoarea ojei, imi place foarte, foarte mult. Inca nu am incercat nicio oja Zoya, dar sper curand sa ajung in posesia uneia😀

  2. Ah ce frumusete! And just for the lols: i-am daruit mamei mele o Zoya ‘Carmen’, pentru ca acesta e numele sau. Ea a daruit-o mai departe matusei mele :)) Era prea rosie, cica.

  3. Foarte faina. Eu sunt in plin proces de terminare a chestiilor de tot felul pe care le am, incluzand ojele, asa ca nu mai pun mana pe nimic nou o vreme, dar imi place culoarea.

  4. Ai niste unghii foarte frumoase, mi-ar place sa le am eu ! Iar pentru ca e prima data cand trec pe aici, şi pentru că îmi place cum scrii şi îmi place cum îţi impui punctul de vedere, am să mai vin pe aici! Poate treci şi tu prin vizită pe la mine, deoarece am o căsuţă primitoare😀

Leave a Reply

