August Favorites

Mai sunt cateva ore si se incheie si ultima saptamana din vara aceasta. S-a dus prea repede oare.. nici nu mai stiu, am renuntat sa ma mai “lupt” cu timpul. Toamna insa nu a fost niciodata unul dintre anotimpurile mele preferate, poate si pentru ca in trecut o asociam cu inceperea scolii, dar acum, dupa atatia ani imi este absolut indiferenta. Ma bucur insa ca vremea de afara este totusi calduroasa si astfel imi mai pot petrece mai mult timp in aer liber. Nu stiu daca v-am mai spus dar mie imi place foarte mult sa merg pe jos si am momente cand ma apuca si o iau numai pe jos; chiar joi dupa-masa am avut ceva de rezolvat in zona Unirii, iar drumul spre casa l-am parcurs pas cu pas. Era soare, dar adia si un pic vantul asa ca am avut parte de o plimbare linistitoare si relaxanta; doar eu cu mine si cu gandurile mele. Strazile erau mai goale si parca si mult mai curate poate si pentru ca inca nu s-a intors toata lumea din concediu si nici nu au inceput scoliile, gradinitele si facultatile. Iubesc Bucurestiul asa mai calm, mai parfumat si mai linistit si mi-a trecut intamplator prin minte ca poate la un moment dat, peste cativa ani (20-30🙂 ) sa ma mut intr-un orasel mai mic.

Revenind la favoritele de luna aceasta voi incepe ca de fiecare data cu produsele de beauty:

Beauty

Laura Mercier Oil-Free Tinted Moisturizer SPF 20 (nuanta Nude) despre care v-am scris prima oara aici. O folosesc si acum aproape zilnic si de fiecare data ma minunez de cat de frumos si natural se aseaza pe tenul meu. Drept sa va spun, la momentul acesta, imi place mult mai mult decat orice fond de ten pe care il am; uniformizeaza impecabil fara sa incarce tenul si ii ofera acestuia o luminozitate aparte.

Urban Decay Primer Potion varianta Original. Desi primerul meu preferat pentru pleoape ramane fara doar si poate cel de la NARS imi place si acesta de la Urban Decay destul de mult si cred ca ma va tine o vesnicie la cat de putin produs trebuie aplicat pentru un rezultat garantat. Fardurile adera mult mai bine pe piele si rezista aproape intreaga zi fara sa se scurga sau sa se “crape”.

In ultima perioada pentru machiajul ochilor prefer sa combin doua produse extrem de rezistente si frumoase de la KIKO: Kiko Colour Shock Long Lasting Eyeshadow in nuanta Sunset Coral pe care il aplic usor cu degetul pe toata pleoapa dupa care intind pe desupra creionul-fard Kiko Long Lasting Stick Eyeshadow numarul 05. Apropo, creionul de la Kiko seamana foarte bine cu By Terry Ombre Blackstar in nuanta Misty Rock, dar pretul dintre cele doua este extrem de diferit – unul costa €6 iar celalalt €30. Iar la MADISON in Bucuresti cred ca este 180 de lei.

Noul nude preferat pentru buze face parte din colectia MAC x Sharon Osbourne si este un lipglass cu numele de Bijou. Descris ca un “soft rose” acesta are o formula foarte placuta, non-lipicioasa, se aplica super usor si imi coloreaza buzele intr-o nuanta naturala, luminoasa si senzuala. Eu chiar sunt foarte incantata de ambele produse pe care mi le-am cumparat din colectia Mac x Osbournes Collection si imi pare tare rau ca aceasta nu a ajuns si in magazinele de la noi.

Carrot Smoothie

Va aratam aici luna trecuta ce blender mi-am cumparat. Si pentru ca imi place sa ma joc aproape zilnic cu el am incercat diferite combinatii: unele au avut mai mult succes, altele mai putin. Cea care imi place momentan cel mai mult este cu morcov, mai precis un smoothie cu morcovi.

La prepararea lui folosesc asa: 1 banana rece, 2 morcovi taiati marunt, 1/2 lingurita de scortisoara, 1/4 de ghimbir, puteti adauga si mango, 1 pahar de apa – apa de cocos sau lapte vegetal, depinde ce si cum va place. Toate ingredientele taiate marunt le amestesc in blender si mixez pana cand obtin compozitia pe care mi-o doresc. Din cand in cand pe deasupra presar seminte de chia.

Sa incercati si voi si sa imi spuneti cum vi se pare.🙂

Casali Schoko-Bananen

Mie nu prea imi place ciocolata defel. Mananc asa din cand in cand dar pofta de ea nu mi se fac. Sunt mai mult pe varianta de sarat decat de dulce. Insa miniciocolatele acestea cu banane – Casali Schoko-Bananen – sunt dementiale. Nu stiu daca se gasesc si la noi, eu le-am luat din Austria, dar am mancat o cutie pe nerasuflate.🙂 Si acum am apa in gura doar cand ma uit la poza. YUM YUM!

Luna aceasta am doua melodii preferate, una mai trista si una mai vesela:

Paloma Faith – Only Love Can Hurt Like This

 

Enrique Iglesias – Bailando varianta in spaniola

 

Si cam atat pentru astazi. Astept sa imi spuneti si voi ce descoperiri ati mai facut in ultimul timp si ce melodii mai ascultati.

Va pup si va mai astept! Saptamana frumoasa va doresc!

22 thoughts on “August Favorites”

  1. Mie îmi place maxim vara asta târzie, începutul de toamnă călduţ, cu lumina lui specifică, cu frunzele colorate..Mai văd şi lacul de la geam şi mă bucur, pentru că de mult îmi doream o casă by the lake :)) Mă apucă nostalgiile, cu începerea şcolii, cu drumul spre şcoală, cu familia,tot peisajul🙂 Şi mie îmi place să mă plimb. P.s. Vreau să încerc şi eu smoothie-ul ăla😀 Pup!

    1. E tare, tare misto! Mi-a mai placut si o nuanta foarte frumoasa de bronz si acum ma oftic tare mult ca nu mi-am cumparat-o pentru ca mi se par tare bune fardurile astea..
      Pup si eu! :-*

    1. Alexandra, nu stiam ca se gasesc si la noi. Ma bucur tare mult.🙂 Nu am incercat si varianta cu rom-cocos, dar poate voi ceda si in fata ei.🙂
      Iti multumesc la fel! Pupici.

  2. Am cam luat-o razna cu melodia lui Enrique Iglesias. Am un vecin/ o vecina care o asculta zilnic cu volumul dat la maximum.
    Cat despre smoothie, am sa incerc cat de curand ideea ta. Sunt convinsa ca imi va placea.🙂

Leave a Reply

