Hydrabio H2O de la Bioderma

Va aratam acum ceva timp pe instagram o poza cu noua solutie micelara de la BiodermaHydrabio H2O. Am gasit-o intamplator in Farmacia Tei (preferata mea deoarece de cand si-a facut noul sediu a inceput sa semene binisor cu cele din Paris) si bineinteles ca nu am rezistat si mi-am cumparat-o. Singura varianta disponibila era cea de 250 ml care a costat 31.50 de lei. Bidonasul este identic cu al celorlalte doua solutii micelare Bioderma, doar ca scrisul este cu negru si albastru, iar capacelul este albastru.

Hydrabio H20 este prima solutie micelara hidratanta cu Aquagenium. Acest brevet dezvoltat de Bioderma stimuleaza capacitatiile celulare ale pielii: o ajuta sa-si recapete biologic hidratarea si sa o mentina la suprafata. Micelele din formula curata si indeparteaza machiajul de pe fata si ochi intr-un singur pas.

Hydrabio H2O

Eu am inceput sa o folosesc inca din prima seara. Si desi mai aveam destul din preferata mea Sensibio H20 curiozitatea a invins. Am turnat cateva picaturi pe o discheta de vata curata cu ajutorul careia mi-am indepartat machiajul de pe ten. A mai urmat inca una, pentru a fi sigura ca toate urmele de praf, mizerie, fond de ten s-au evaporat, dar acest procedeu il cunoastesti deja asa ca nu cred ca mai este nevoie sa detaliez.

Pentru mine demachierea tenului este un ritual destul de placut si atunci cand descopar (pentru ca stiti ca imi place extrem de mult sa incerc lucruri noi) produse potrivite cu texturi fine si eficiente sunt cea mai fericita. Asa am fost si dupa ce am folosit aceasta solutie micelara si am observat cat de bine si de confortabila se simte fata mea. Hydrabio H20 are o formula usoara, demachiaza delicat dar in profunzime tenul, nu lasa reziduuri la suprafata lui iar datorita actiunii blande pe care o exercita la suprafata pielii poate fi folosita fara probleme de cei sau cele cu tenul sensibil, fragil sau deshidratat. Pe mine recunosc ca m-a cucerit mai ales de cand am observat ca dupa fiecare utlizare pielea imi devine mai catifelata si mai proaspata ca oricand. Imi place sa ma dau cu ea atat pe gat cat si pe decolteu pentru ca stiti ca acelea sunt zonele unde se vad adesea primele semne ale imbatranirii. Si clar nu mai am de mult 20 de ani.

Legat de miros, pentru ca da are si un pic de parfum in compozitie, acesta seamana foarte bine cu cel al serumului din aceeasi gama – Hydrabio Serum  de care eu sunt foarte indragostita si care a obtinut de ceva timp un loc sigur in ritualul meu de ingrijire, mai ales pe timp de iarna. Nu e deloc deranjant, ba chiar aroma este foarte placuta si suava, nu am simtit nicio senzatie de disconfort, dar chiar si asa datorita parfumului (chiar daca este ultimul in lista de ingrediente) la ochi prefer sa ma demachiez tot cu Sensibio H20. Dar pentru ten, gat si decolteu Hydrabio H2O este o solutie micelara excelenta.

Ingrediente:
Water (Aqua), Glycerin, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Polysorbate 20, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Rhamnose, Mannitol, Xylitol, Fructo-Oligosaccharides, Propylene Glycol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Hexyldecanol, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Niacinamide, Disodium EDTA, Cetrimonium Bromide, Fragance (Parfum)

Voi ati incercat-o?

Care vi se pare cea mai buna solutie micelara testata?

Va pup si va mai astept!

20 thoughts on “Hydrabio H2O de la Bioderma”

      1. Putin mai mic, da, dar in general in Bacau sunt prea multe lanturi de farmacii si nu prea mai supravietuiesc farmaciile din afara lor. Oricum, Tei are probabil cele mai bune preturi din tara.

  1. Eu m-am inteles bine cu cea roz, acum insa folosesc L’oreal si ma inteleg la fel de bine, si are un pret mai accesibil

  2. Sincer nici n-am vazut-o prin farmacii. Eu stiu ca la tine pe instagram am vazut-o prima data.
    Lotiunile mele micelare preferate sunt cele 2 de la Bioderma (atat gama Sebium cat si Sensibio) dar la fel de mult iubesc si lotiunea de la Garnier. In ultima perioada le-am folosit pe toate 3.

Leave a Reply

