Yes and No: WATERPROOF MAKEUP REMOVAL

Nu sunt adepta unui machiaj waterproof, destul de rar folosesc un rimel rezistent la transfer pentru ca simt ca mi-ar incarca inutil genele, dar sunt situatii cand apelez la farduri intens pigmentate si rezistente, in special in zilele caniculare de vara, cand merg la un eveniment important sau cand vremea de afara se prezinta cetoasa si friguroasa. Da, ma bazez si pe primere dar imi plac foarte mult si creioanele sub forma de farduri de ochi rezistente la apa.

Problemuta apare atunci cand aceste produse trebuie demachiate. Si pentru ca preferata mea Bioderma Sensibio H2O nu prea le face fata, mai ales atunci cand vine vorba de rimel, apelez la produse cu texturi speciale. Toate sunt pe baza de ulei pentru ca el este pionul principal atunci cand vorbim de indepartarea machiajului waterpoof.

Makeup Removal

Preferatul meu dintre toate cele pe care le-am incercat pana acum este MAC Cleanse Off Oil. Acesta are o textura foarte lejera, curata foarte bine atat fata cat si ochii, nu irita deloc pielea si hidrateaza placut zona din jurul ochilor. Cum il folosesc: Aplic cateva picaturi de ulei in palme, frec usor cu degetele pana cand se formeaza un pic de spuma, inchid ochii, pun degetele pe ochi si apas usor la radacina genelor. Incep apoi sa misc incetisor degetele intr-un cerc pana ajung spre varful genelor. Fara prea mult efort si doar in cateva secunde machiajul parca se topeste. Clatesc apoi bine cu apa si asta-i tot! Iar ca un mic truc uleiul poate fi folosit si pentru a curata pensuleele de machiaj. Face o treaba excelenta si din acest punct de vedere.

Pe cel de-al doilea din poza – Clarins Instant Eye Makeup Remover l-am primit cadou la Sephora (am cumparat acum ceva timp doua produse Clarins si la casa se oferea cadou o minitrusa) si m-am bucurat foarte mult fiind un produs extrem de laudat in industria de beauty. Se prezinta sub forma unei lotiuni uleioase, are o formula bifazica si trebuie agitat bine inainte de utilizare – you know the drill.

Mie insa nu mi se pare deloc nemaipomenit. Indeparteaza binisor mascara waterproof, dar daca aceasta este dificil de demachiat da rateuri. Trebuie tot mai mult presat, mai multe cotonele de consumat, ochi mai rosii si mai stresati. Si am observat ca nici fardurile intens colorate si rezistente nu sunt eliminate cu prea mult succes.😦 Pe mine recunosc ca m-a cam dezamagit, dar nu-i nimic, oricum il tin mai mult pentru calatorii.

Si ca tot veni vorba de calatorii, pe ambele produse le am in varianta travel. Sunt micute, dragutele si usor de aruncat in geanta de beauty. Unul costa in jur de 50 de lei, iar celalalt in varianta normala de 125 de ml este in jur de 100 lei.

Voi ce produse folositi pentru indepartarea machiajului waterpoof? Chiar astept sugestii de la voi.

Va pup si va mai astept!

6 thoughts on “Yes and No: WATERPROOF MAKEUP REMOVAL”

  1. Adevarul este ca nu prea folosesc produse waterproof ca sa pot veni cu sugestii de produse. Si in plus, tenul meu e atat de sensibil incat daca prind un produs care imi este potrivit si nu imi ies cosuri de la el, nu imi vine sa ma mai aventurez spre altceva.

Leave a Reply

