My Weekend Makeup Routine

In week-end sau atunci cand am mai multe zile libere la dispozitie incerc sa ma machiez cat mai putin cu putinta sau cateodata chiar deloc. Prefer sa imi las tenul sa respire sau cum imi place mie sa zic, sa se bucure si el de aer.🙂

Si pentru ca nu reusesc de fiecare data sa stau foarte mult in casa si cum-necum se iveste si-o plimbare/deplasare neprevazuta apelez la cateva produse cheie cu care imi pot realiza un machiaj de baza, simplu si complet. Ca o paranteza, nu de putine ori insa mi-am zis in gand: “uite ma acum cand ai si tu mai mult timp la dispozitie sa te machiezi cu toate fardurile, sa inveti sa aplici si tu eyelinerul cum se cuvine, tu tot pe repede inainte esti ?!!”. Se pare ca da si asta ma defineste.

Weekend Makeup

De cele mai multe ori in weekend renunt la fondul de ten; un bb cream sau o crema colorata imi sunt mai mult decat suficiente, iar daca au si SPF mare este cu atat mai bine. Si chiar daca poate sunt momente in care tenul meu ar avea nevoie de ceva mai multa acoperire prefer sa las asa si daca este cazul sa apelez la un corector. Cu BB Cream-ul de la Bobbi Brown am o relatie cam ciudatica: cateodata imi place tare mult, iar cateodata mi se pare doar asa.. ok. Nu am inteles nici acum de unde vine ciudatenia dar ma bucur ca in ultima perioada m-am inteles foarte bine cu el si incerc sa il folosesc cat mai des pentru ca vreau sa il termin.🙂

Blush-ul imi place sa fie unul cu usoara tenta bronzanta. Nu vreau sa imi incarc fata si cu blush si cu bronzer si atunci apelez la Illamasqua Disobey – un fard de obraz intr-o nuanta calda de maroniu, cu o textura mata si care aplicata sub osul pometilor imi defineste frumos trasaturile. Pare un pic prafos atunci cand il iau cu pensula dar a castigat multe puncte din partea mea prin felul natural in care se aplica, prin rezistenta si pigmentatie.

Oriflame The One Volume Blast Mascara este un rimel care nu m-a cucerit la primele aplicari. Dar odata cu trecerea timpului am inceput sa il folosesc tot mai des si acum chiar imi place. Alungeste si separa frumos genele fara sa la incarce sau sa le incurce. Ma mai trezesc din cand in cand pe timpul zilei cu mici bobite negricioase sub ochi, dar sa zicem ca nu e ceva extrem de deranjant. Oricum pentru un rimel de dor 15 lei face o treaba extraordinara.

Din cand in cand, daca nu uit, aplic pe pleoape un fard cremos si rezistent. Pentru week-endul acesta am ales Maybelline Color Tattoo in nuanta Eternal Gold de care aproape ca uitasem. De departe dintre toate color tattoourile incercate On and On Bronze este preferatul meu, dar atunci cand imi doresc pe pleoape doar o usoara tenta irizanta isi face foarte bine treaba auriul Eternal Gold. Nu folosesc nici o pensula de machiaj ci il intind usurel cu degetul pe pleoape.

Ondulatorul de gene este nelipsit din rutina mea de makeup. Acesta imi arcuieste frumos genele ajutand in acelasi timp rimelul sa-mi deschida si mai mult privirea. Preferatul meu este cel de la Shu Uemura care mi se pare un produs minunat si pe aceasta cale tin sa ii multumesc din suflet celui care l-a inventat.

Pe buze in general prefer sa aplic doar un balsam hidratant. Dar daca mi se pare ca sunt prea lipsite de culoare aplic un ruj-balsam de genul lip butterilor de la Revlon (ce rau imi pare ca a plecat Revlon de la noi😦 ). Unul dintre preferatele mele este Strawberry Shortcake un roz fin, nu foarte pigmentat, delicat si rafinat.

Si cam asta este rutina mea de machiaj din weekend. Sunt curioasa: voi preferati sa va machiati mai mult sau mai putin decat in timpul saptamanii?

Si inca o inrebare: care este BB Cream-ul vostru preferat?

Va pup si va mai astept!

23 thoughts on “My Weekend Makeup Routine”

  1. Hello!
    Pleaca Revlon de la noi?! (bine, ca oricum era frustrant ca nu apareau si la noi toate produsele lor).

    BB-cream-ul meu preferat este cel de la Dior (BB Cream Nude, nuanta 002), dar la fel de bun mi se pare (nu exagerez) si cel de la Garnier, varianta Oily Skin (nuanta Light).
    Pup!

    1. Da, da.😦 Au mai ramas cateva produse reduse prin magazine, asa ca daca te tenta ceva da o fuga.
      Si eu vreau BB Cream-ul de la Dior, dar e al naibii de scump.😦
      Te pup si eu! :-*

      1. Da, asa e, el este scump…Eu l-am luat din Paris (atunci cand platesti in EUR, parca nu mai “doare” asa tare) dupa ce baiatul de la Sephora m-a convins ca ar fi cel mai bun pt mine. Si chiar este f bun, de exemplu, seara, cand ma demachiez, tenul ramane f frumos, ca si cand tocmai m-am trezit dimineata. Parca si porii par mai inchisi si este mult mai uniform. Deci nu doar arata bine pe fata, dar ii si face bine.
        Asa ca daca te vei hotari…eu zic ca o sa-ti placa🙂

  2. Vreun BB cream care sa imi placa nu am descoperit, dar ma inteleg foarte bine cu cc cream-ul de la Physicians Formula. Eu ma machiez putin in general, asa ca n-am vreo rutina diferita pt. weekend. Si mie imi pare tare rau in legatura cu Revlon😦

    1. Si pe mine ma tenta rau intr-un timp CC Creamul ala. Sa vedem cand ma hotarasc sa il comand, mai ales daca zici ca tie iti place.🙂
      Da, mare pacat ca si-au luat catrafusele si au plecat.😦

  3. BB-cream-ul meu preferat e Missha, l-am avut de doua ori si o sa il cumpar iar😀
    Eu in general ma machiez destul de light si chiar mi-ar placea sa pot sa ma fac dragut cu tusul, dar nu imi iese aproape niciodata la fel, asa ca ajung sa ma sterg si sa ma enervez😛

    1. Nu l-am incercat, dar il am in wishlist de ceva timp. Acum sa gasesc si de unde sa-l cumpar.🙂
      La tus si eu sunt pe din afara rau, ma chinui pana ma enervez si zic pas.🙂

  4. Eu prefer BB Cream de la Garnier,insa si mai mult imi place CC Cream de la elmiplant. Urmeaza sa testez un BB de la Inca Rose. Urmatorul pas ar fi pudra translucida,un blush,rimelul de la Makeup Studio si la final creionul de sprancene. Asta ar fi rutina mea zilnica,pentru munca:)

  5. Nu am un bb cream preferat deoarece nu am gasit o nuanta potrivita, dar am un fdt preferat , cel de la Maybelline Better Skin. Ce pacat de Revlon, erau produse bune, e cam incomoda treaba cu magazinele online.

    1. Nu am incercat fondul de ten de la Maybelline. Am tot citit pareri despre el si pro si contra.
      Da, mie imi pare tare rau, mai ales ca fondul de ten Nearly Naked este unul dintre preferatele mele.😦

Leave a Reply

