Va doriti un nou aparat foto?

Ei bine, in luna august Dove va rasplateste fidelitatea cu un aparat foto nou-nout marca Samsung.

Mergeti in magazine, cumparati orice produs Dove (va recomand gelul de dus cu rodie si lamaita din gama Go Fresh Revive) si pastrati bonul de casa. Apoi accesati-va contul pe doveclub.ro, inscrieti bonul de cumparaturi si veti intra automat in tragerea la sorti. Nimic mai simplu.

Dove

Pentru a afla mai multe detalii si pentru a citi intreg regulamentul intrati pe site-ul Dove. Eu astazi in drum spre casa am de cand sa ma opresc la magazin pentru a-mi cumpara unul dintre sapnurile crema lichide. Imi voi inscrie bonul pe site si cine stie, poate norocul va fi de partea mea.🙂

Va urez si voua succes si un week-end placut!

Va pup si va mai astept!

One thought on “Va doriti un nou aparat foto?”

Leave a Reply

