MAC Viva Glam Rihanna II for Fall 2014

MAC Viva Glam Rihanna II for Fall 2014

O noua colaborare sau mai bine zis o noua colectie MAC X Rihanna in editie limitata va fi lansata in luna septembrie a acestui an. Daca in campania trecuta Viva Glam se punea foarte mult accent pe rosu – rosul pasional de data acesta se incearca o combinatie atipica: parul verde cu rujul mov-maroniu cu irizatii argintii (inspirat de moda anilor 90) sau parul verde cu glosul mov-rosiatic.

Intrebată de ce s-a alaturat campaniei Viva Glam, Rihanna a raspuns: “Întotdeauna am fost atrasă de MAC deoarece este un brand fara prejudecati, iar eu ma consider o persona fara prejudecati. Atât brandului MAC cat si mie ne place distractia si nu ne este rusine cu acest lucru.”

MAC Viva Glam Rihanna II Products

Mie nu imi place dar nici nu-mi displace colectia. As incerca rujul dar nu cred ca m-ar avantaja foarte mult. Sau cine stie, s-ar putea sa fie noul trend de pe buzele mele in toamna aceasta.🙂

Voua cum vi se pare colectia?

P.S. In magazinele MAC din Romania colectia este disponibila din data de 23 octombrie, iar rujul costa 92 lei si lipgloss-ul 86 lei.

Va pup si va mai astept!

6 thoughts on “MAC Viva Glam Rihanna II for Fall 2014”

  1. Nu e o culoare care s-ar potrivi prea bine celor cu tenul tare al.
    Eventual doar la un photoshooting pentru un proiect high fashion dar nu asa de zi cu zi … parerea mea.

Leave a Reply

