Gelul de dus pe care-l tin “de bun”

Week-end-ul acesta am reusit performanta de a-mi zdrobi degetul mare de la mana stanga (bine ca nu a fost cel de la mana dreapta) in portiera masinii. Va dati seama cat de bine mi-a fost si cat de mult chef am avut sa mai fac ceva. Sunt si acum cu ditamai umflatura, zici ca am un butuc in loc de deget, dar macar durerea nu mai este atat de apasatoare si intepatoare.

Trecand peste lucrurile neplacute vreau sa va povestesc despre noul meu gel de dus preferat si cel pe care il folosesc doar in zilele in care vreau sa miros mai bine; cu alte cuvinte, asa cum spuneau bunicii nostri pe vremuri, e cel pe care-l tin “de bun”.🙂 Se numeste Pure Seduction si este de la Victoria’s Secret.

Victoria's-Secret

Daca nu ati incercat pana acum gelurile de dus de la Victoria’ Secret (sunt si destul de greu de procurat de la noi desi acum am inteles ca ar fi cateva variante pe aoro.ro) vreau sa va spun ca au niste arome extrem de atragatoare la care cu greu si cu multa vointa le poti rezista. Insa cea care pe mine ma cucereste de fiecare data, oricate sanse le-as da si celorlalte, este Pure Seduction – o combinatie idilica, florala intre o pruna rosie si o dulce frezie. Si fara sa exagerez, din adulmecat nu ma pot satura atunci cand o am prin preajma mea! Este cea mai intensa dintre toate si-mi invaluie corpul si simturile cu o aroma fantastica ce creeaza in jurul meu povesti apetisante.

Gelul de dus Pure Seduction are o textura dulce-fina, este bland cu pielea, o curata si o binedispune iar mie imi face o reala placere sa il folosesc. Insa nu prea des pentru ca nu vreau sa il termin curand. Ma incanta faptul ca de fiecare data cand il folosesc traiesc acea senzatie de curat, placut aromat si stiu ca si corpul meu se simte cu adevarat rasfatat.

Produsul are 250 ml si l-am cumparat dintr-un Euro Shop (duty free) situat la granita dintre Grecia si Blugaria platind pe el 13 euro. Un picusor cam mult, dar stiu ca merita. Anterior mi-l cumparasem din aeroportul din Amsterdam si tin minte ca platisem ceva mai putin pe el.

Voi ati incercat gelurile de dus Victoria’s Secret? Daca nu, v-ati dori? Daca da, care este aroma voastra preferata?

Va pup si va mai astept!

24 thoughts on “Gelul de dus pe care-l tin “de bun””

  1. Nu îmi vine sa cred cât de scumpe sunt. In America produsele pentru baie sunt 5 la 35 dolari iar când sunt promoții-destul de des, chiar 7 la 35 dolari. Si eu ador produsele lor, deși ma împart între VS si Bath and body works. Aroma mea preferata de la VS este ” secret charm”. Sper sa i-l încerci….e divin skyhights.wordpress.com

  2. Nu ar fi prima oara cand as ceda in fata unui produs care ma incanta teribil, chiar daca asta se intampla foarte rar, si sincer ma tenteaza! Produse VS nu am incercat si de cele mai multe ori nici nu am fost tentata… pana acum.😀

  3. Am patit-o si eu cu degetul mare… dar de la mana dreapta :)) Tot la portiera. Mi-am prins partea cu unghie, drept urmare si acum, dupa doua luni, se cunoaste isprava mea. Astept sa creasca unghia cea noua, sa o impinga pe cea accidentata.
    Cat despre gelul de dus, nu am incercat nici unul de la VS; dupa cum l-ai descris pe acesta, cred ca isi merita pe deplin banutii… o sa fiu cu ochii dupa el😀

    1. Auch, la mana dreapta si mai aiurea.
      Eu nu am mai suportat ieri durerea, imi zvagnea asa pana la inima si am zis ca ma duc repede la spital sa imi faca ceva ca prea se umflase rau. Drept urmare cei de acolo mi-au zis ca s-a infectat si trebuia scoasa toata unghia, ca altfel ajunge la os si trebuie taiat degetu.M-am speriat ca naiba, iti dai seama, dar pana la urma am zis sa imi faca ce stiu ei ca e bine asa ca acum stau cu pansament si fara unghie. Astept sase luni sa creasca.😦
      Reveind la gel de dus, e super misto, il recomad cu mare drag.🙂

  4. Hmmm… eu am lotiunea Pure Seduction si mi se pare irezistibila ca si miros, iar faptul ca mirosul se pastreaza pana a doua zi , tarziu in zi, ma face sa consider ca am facut o investitie buna. Am dat pe ea 40 de RON, are 250 de ml( am cumparat lotiunea de la o fata care le aduce din America si are magazinul sa-i zic asa pe FB). Chiar merita. Nu stiam cum miroase am cumparat inchipuindu-mi cum miroase si nu am gresit. Evident cami-am luat si o alta lotiune, mergand tot asa pe presupuneri si inspiratie, dar Pure Seduction ramane…seduction.

    1. Da, numele i se potriveste de minune. Pe mine ma seduce la orice adulmecare.🙂
      Aaa ai dat foarte bine pe ea, pretul este aproape la fel ca cel din America.
      Ce ti-ai mai ales? Eu am avut si Pure Daydream.

  5. O singura data am dat de un intreg magazin VS, in dutyfree-ul din Istanbul. Din pacate eram la intoarcere din vacanta, mai aveam putini bani si valiza plina cu suveniruri cosmetice. Nici nu prea citisem atunci despre ele incat sa le fi avut undeva pe un wishlist :D…
    Dar acuuum, frezia aia suna tare bine. Iubesc frezia si sunt prea putine cosmetice care o contin.
    Sa te bucuri de el!

    1. Eu sunt foarte atrasa cand vad un magazin VS🙂, poate si din cauza ca sunt destul de greu de gasit produsele si la noi.
      Si mie imi place mult frezia, dar aici are parca un alt miros, e mai dulceag asa. Insa combintia pruna si frezie este unica.
      Multumesc tare frumos. Te pup si eu!

  6. Cred ca miroase divin! Am vrut sa dau si eu comanda la ceva produse Victoria’s Secret cand au avut reduceri mari, dar m-am razgandit si mi-am cumparat produse MAC. Acum imi pare rau. In fine… dar asa cum tii tu de gelul asta de dus, asa tin eu de un gel de dus de la LUSH🙂. Si am inteles ca nu mai exista LUSH in Romania, deci de-acum voi folosi o picatura pe luna :))). Pupici

Leave a Reply

