Produse de beauty necesare in geanta de plaja

Daca aveti in plan sa profitati de zilele libere ce vor urma si planuiti o escapada rapida la mare, m-am gandit sa va ajut un pic atunci cand va pregatiti bagajul si in mod special trusa de beauty. Exista cateva cosmetice utile pe care nu trebuie sub nici o forma sa le uitati si de care veti avea mare nevoie in geanta de plaja.

Summer

1. Lotiunea cu factor de protectie solara. Aceasta trebuie aibe un SPF cat mai ridicat, mai ales in conditiile in care este aplicata si pe ten. Eu cam toata vara aceasta am folosit sprayul cu fotoprotectie minerala Photoderm Mineral Spray SPF 50+ de la Bioderma atat pe fata cat si pe corp. Pentru corp insa mai am o preferata si anume lotiunea de protectie solara cu SPF 30 de la Hawaiian Tropic (se gasesc in Kaufland).

2. Balsam de buze hidratant. Si acesta trebuie sa aibe factor de protectie solara, iar preferatul meu la momentul acesta este Baby Lips in varianta Intense Care de la Maybelline. Va recomand sa il aplicati de fiecare data cand iesiti din apa sau imediat cum simtiti ca buzele incep sa se usuce si sa devina aspre.

3. Apa termala. Dupa un timp indelungat petrecut in soare pielea noastra incepe sa se incalzeasca considerabil. Apa termala Ivatherm are un efect racoritor, calmeaza pielea sensibila sau iritata si o ajuta sa se mentina vie si hidratata. Ea a fost alegerea mea pentru aceste zile caniculare, iar in timpul petrecut la mare mi-a fost de mare folos. O pulverizez intr-un strat generos atat pe fata cat si pe corp ori de cate ori imi este cald pentru a ma reimprospata.

4. Servetele demachiante. Servetelele vor fi de mare ajutor atunci cand transpiri sau cand te murdaresti de nisip pe fata. Iar daca preferi sa porti machiaj la plaja si dupa ce ai iesit din apa rimelul s-a faramitat jenant sub ochi sau rujul s-a intins pe toata fata poti remedia usor problema. De asemenea le puteti folosi si atunci cand va murdariti pe maini.

Simple

5. Un spray sau un serum de par protector. Pentru ca nu vreau sa ma trezesc cu parul ars de la soare si pentru ca “uit” mereu sa port palarie ma asigur ca imi iau in geanta de plaja un produs cu care sa imi protejez podoapa capilara. Prefer produsele cu rol hidratant si cele care imi ajuta parul sa nu se electrizeze mai mult decat este deja. Preferatul meu la momentul acesta este John Frieda Frizz Ease Original 6 Effects Serum.

6. O oglinjoara. Din cand in cand mai trebuie sa ne si verificam aspectul, nu?🙂

Si cam atat. Voi care credeti ca sunt produsele cosmetice indispensabile din geanta de plaja?

Va pup si va mai astept! Iar daca va pregatiti de mare va doresc o”prajeala” placuta!

5 thoughts on “Produse de beauty necesare in geanta de plaja”

  1. Anul asta am ratat vacanta la plaja, dar la anul nu se mai poate! Cu tot cu bebe, dar it’s a must, nu e vara in adevaratul sens al cuvantului fara vacanta la plaja!

  2. Eu la plaja sunt cam omul cavernelor. Lotiune de protectie, balsam cu spf si cam aia e. Servetele am si eu mereu, din alea de copii si le folosesc la orice. Nu mai am apa termala ca as lua si din aia sa ma mai racoresc. Dar intru in apa si rezolv problema!

  3. Uite ca la protectia pentru par nu ma gandeam, insa mi-ai dat o idee buna de tot cu servetelele! Mereu ma fac ca nabadaia de nisip pe maini si pe urma cine stie cum ajung cu mana in gura sau pe la ochi. De asemenea, chiar daca nu ma murdaresc de nisip, am lotiune de plaja pe maini si nu e prea faina senzatia daca ma scarpin la ochi. :)) Iar anul trecut, pentru ca aveam nisip putin mai sus de laba piciorului, am reusit sa ma parlesc nasol, presupun ca niste servetele ar fi rezolvat problema. Merci pentru pont, acum mai am ceva pe lista de cumparaturi.😀

Leave a Reply

