Maybelline Baby Lips Electro Lip Balm in Pink Shock

Maybelline Baby Lips Electro Lip Balm Pink Shock

Folosesc balsamurile de buze Maybelline Baby Lips inca de acum doi ani, atunci cand le-am incercat prima oara. M-am bucurat mult cand am auzit ca le vor aduce si la noi pentru ca asa imi este mai usor sa le achitionez si nu mai sunt nevoita sa vin cu provizii atunci cand plec pe undeva.

Saptamanile trecute am descoperit in Müller-ul din Austria noi variante ce fac parte parte din colectia Electro. Mi-am ales-o dintre toate cele sase nuante incantatoare lansate in editie limitata – Pink Shock, Strike A Rose, Minty Sheer, Berry Bomb, Oh! Orange & Fierce N Tang pe prima.

Pink Shock se face remarcat in tub cu rozul sau vibrant, aproape electrizant dar care se transforma pe buze intr-o nuanta placuta si naturala. Are o formula usoara, nelipicioasa, fiind o placere sa-l aplici si sa-l reaplici si in cazul meu este destul de eficient. Hidrateaza si catifeleaza buzele invaluindu-le intr-un strat fin si lucios si pe langa toate astea are un miros super delicios.

Voi ati incercat balsamurile de buze Baby Lips? Daca da, care este preferatul vostru? Eu in paralel mai folosesc si varianta incolora Intense Care care are factor de protectie solara 20. Din pacate pe acesta colorat nu am vazut sa scrie ceva de SPF.

Va pup si va mai astept!

25 thoughts on “Maybelline Baby Lips Electro Lip Balm in Pink Shock”

  1. Haha, Muller, corect, uitasem!🙂

    Preferatul meu este cel cu cirese (sper ca la el ma refer, este cel roz cu ambalaj portocaliu) si cred ca, daca mi s-ar termina toate balsamurile de buze (improbabil) mi-as mai lua unul incolor.

  2. cel de cirese e deocamdata preferatul meu, l-am luat din Germania acum un an si daca se termina, e bine ca au aparut si la noi si pot sa-l cumpar din nou, in rest nu prea m-a tentat nimic de la standul baby lips din DM ( pentru ca nu mai era nimic la stand :))) ) se cumparasera toate.

  3. Pe mine nu m-a prins insa mania acestor balsamuri de buze. E drept ca nici nu o prea inteleg caci, din auzite, nu sunt excelente insa de curiozitate probabil imi voi achizitiona si eu unul. Cat sa imi pot forma singura o parere.

  4. Multu’fain, azi in drum spre DM am intrat in Cora sa-mi fac cumparaturile si ce sa vezi? Tocmai le-au adus la raionul de cosmetice🙂

  5. I just bought today my first baby lips. Just coudn’t resist! Everyone loves them so much. But in Romania only simple line appeared. We will need to wait for electro. I liked the shade of balm that’s why I took it. Before I liked Nivea tinted lipbalms and I still like, just now I have babylips also:)

  6. Eu inca astept sa dau de ele. Cat am fost in Bucuresti le-am cautat si nu le-am gasit. N-oi fi stiut unde sa le caut!:)) Acum le astept in Sibiu…Cu siguranta cel putin unul imi pica in gherute sa vad si eu de ce or fi asa de laudate micutele astea! De variante interesante nici nu imi fac sperante, zic merci si la gama de baza!

    1. Same here, si eu m-am tot uitat dupa ele in Cora si in Auchan(din Buc) si inca nu le-am gasit, si de cand am citit despre ele astept cu mare nerabdare sa incerc unul, vorba Deenei, sa vad de ce-s asa laudate🙂

  7. Asa de mult ma bucur ca au ajuns si la noi aceste balsamuri de buze. Mi-am luat si eu unul si imi place mult. Iar balsamul tau de buze are un ambalaj atragator😀

Leave a Reply

