My Travel Makeup Essentials

Stiu ca va promisesem ca voi posta mai des, dar se pare ca nu am reusit deloc sa ma organizez si iar am ramas in urma cu articolele. Am multe despre care vreau sa va povestesc si desi sunt o persoana destul de ordonata de fel, in cazul de fata si mai ales in ultima perioada viata mea a devenit un fel de talmes balmes.

Activa am fost ceva mai mult pe instagram asa ca daca aveti cont ma puteti urmari si acolo. Dupa cateva zile nebune am ajuns si eu acasa si sper sa reusesc sa ma pun la punct cat mai repede cu toate. Am avut cateva lucruri de rezolvat si in acelasi timp am profitat de timpul liber pe care l-am avut la dispozitie pentru a ma plimba si relaxa. Cum s-ar zice am imbinat utilul cu placutul adaugand in casuta cu amintiri o experienta minunata. Daca vi se pare interesant voi scrie si un articol cu imagini frumoase din locurile de poveste in care am fost.

Revenind la machiaj vreau sa va prezint in mare produsele pe care eu le-am folosit in ultimele doua saptamani si cele care mi-au fost aliate de nadejde in diferite situatii.

Makeup

Laura Mercier Oil-Free Tinted Moisturizer SPF 20 – este o investitie recenta de care sunt extrem de incantata. Pentru ca m-am machiat foarte simplu si mai mult asa pe repede-inainte am avut nevoie de un produs care sa se aseze aproape singur pe tenul meu. Aceasta crema colorata minunata a fost salvarea mea; pe langa faptul ca are o textura extrem de placuta, ca se aplica rapid si ca ii confera tenului un aspect radios, sanatos, fin si neted stie sa fuzioneze extrem de natural cu pielea mea si sa-i ascunda in acelasi timp defectele. Lovely!!!

Maybelline Instant Anti-Age Effect Concealer – l-am ales pentru ca in cazul meu functioneaza foarte bine ca anticearcan ajutandu-mi ochii sa para mai odihniti si mai luminosi. Are o formula delicata, se aplica usor cu degetul si datorita texturii light se uniformizeaza perfect tinand cont de faptul ca eu aplic o tona. V-am spus si in articolul trecut ca cearcanele mele parca se maresc pe zi ce trece iar eu ma chinui ca apucata sa le ascund.🙂

MAC Teddy – un creion de ochi cremos, intr-o nuanta placuta de maroniu-bronz si cu care ma pot juca super usor in functie de ce machiaj al ochilor imi doresc.

Creion alb jumbo liner 12HR Sephora – este perfect pe post de iluminator. Eu il aplic in general in coltul intern al ochilor pentru a-i evidentia si pentru a le oferi mai multa luminozitate. Este super rezistent si se vede foarte natural. Poate fi folosit de asemenea si ca baza pentru farduri sporindu-le acestora intensitatea.

MAC Restores Dazzle! Cremeblend Blush – mi-am luat doar un singur blush cu mine si l-am ales pe acesta pentru ca are o textura interesanta asemanatoare unui gel-crema, se intinde frumos cu degetele, este foarte pigmentat si imbujoreaza placut pometii.

L’oreal Miss Manga Mascara – a devenit noul meu rimel preferat. Pe langa faptul ca imi place ambalajul am descoperit in interior un produs tare bun cu o periuta iscusita ce imi ridica si defineste placut genele oferindu-le totodata mult volum. Poate fi purtat de dimineata pana seara pentru ca nu curge, nu incarca si nici nu incurca. Ii voi face review cat de curand si va voi da atunci mai multe detalii.

Soap and Glory Sexy Mother Pucker Gloss Stick in nuanta Plum Jam – ador acest ruj creion, este nemaipomenit. Se intinde super, super usor, rezista cu brio si dupa cateva placinte cu varza mancate🙂. Imi place ca nu necesita foarte multa atentie la aplicare, este genul de produs care parca stie singur cum sa se aseze natural pe buze si sa le faca sa arate bine. I-am facut review aici.

Dupa cum observati nu am nici un produs cu care sa imi conturez sprancenele pentru ca mult iubitul meu Brow Wiz s-a terminat cand mi-era lumea mai draga si pana am gasit ceva cu care sa-l inlocuiesc am stat cu ele doar asa frumos periate.

Pe langa aceste produse mi-am mai luat in trusa de makeup un fond de ten, un bb cream, un alt concealer, un bronzer, o paleta de farduri (Naked Basics de la Urban Decay), cateva creioane pentru ochi, cateva rujuri si doua pensule, dar pe majoritatea dintre ele nu prea le-am folosit. Baza mi-am pus-o in cele sapte de mai sus plus creionul de sprancene, dar acela din pacate m-a lasat la greu.🙂

Voi ce produse luati cu voi atunci cand plecati si stiti ca nu aveti timp foarte mult la dipozitie sa va machiati?

Nu am apucat inca sa va raspund la comentarii dar o voi face cat de curand.

Va pup si va mai astept!

25 thoughts on “My Travel Makeup Essentials”

  1. I use pretty much the same in vacanta: bb cream (Garnier Oily Skin), bronzer (L’Oreal Glam Bronze), primer pt fardul de pleoape (Too Faced), creion de ochi (Urban Decay in Hustle) si unul ca al tau de la Sephora, dar intr-o nuanta de bronze/taupe, rimel (Givenchy Noir Couture) si gloss (NYX Butter Gloss)🙂

    1. Si eu am stat un pic in cumpana ce sa-mi aleg: fondul de ten sau crema colorata, mai ales ca aveau acelasi pret, dar am ales a doua varianta si ma bucur tare mult.🙂

  2. Si eu am rimelul Miss Manga si m-am indragostit de rimel de la prima aplicare. De mult vreau sa incerc un Sexy Mother Pucker Gloss si cred ca in curand voi ajunge in posesia unuia😀

  3. Eu am mare dar de a imi lua prea multe chestii si in materie de makeup. Mereu bagajul meu e prea mare, “sa fie acolo”. Si acum am plecat cu un portfard imens si am folosit doar doua trei chestii din el!:)) Concealer-ul Maybelline ma tenteaza enorm dar nu prea vad sanse sa pun curand mana pe el.

    1. Si eu faceam la fel, dar acum am inceput sa mai scot din ele inainte sa inchid bagajul cel mare.🙂
      E foarte misto concealerul, dar parca tu ai Fit Me, cum ti se pare?

    1. Ambele sunt luate din Germania. Din pacate la noi nu se gasesc. :((
      Crema colorata cred ca o poti comanda de pe strawberry, iar concealerul de pe feelunique.

  4. Trebuie să mă hotărăsc și eu ce produse o să iau cu mine în vacanță, dar încă sunt foarte indecisă, trebuie să mai analizez. :)) Vreau oricum să mă limitez doar la lucrurile pe care într-adevăr o să le folosesc, încerc să scap de prostul obicei de a căra după mine o tonă de machiaje pe care nu le folosesc deloc.
    Eu aș vrea să ne povestești despre locurile frumoase în care ai fost, îmi plac mult genul acesta de articole.
    Pupici! :*

    1. Da, iti recomand sa alegi produsele care iti plac cel mai mult pentru ca el isi vor face treaba singure.🙂
      Pregatesc articolul, mai am de lucrat la poze.🙂
      Pup si eu.

Leave a Reply

