July Favorites

Aproape ca a trecut si vara asta ciudata si drept sa va spun eu nu prea imi dau seama cand si cum. Am si fost intr-o continua alergatura zi de zi, dar parca si timpul mi-a fost potrivnic si s-a derulat mult prea repede. Nici vremea nu a fost cea mai stralucita, dar sper ca in august sa isi ia revansa si sa ne bucuram de cat mai multe zile insorite.

Legat de produsele de beauty nu am facut mari descoperiri, in mare parte am folosit cam tot ce stiam ca imi place. Prefer atunci cand sunt mai mult plecata sa nu fac experimente si sa ma bazez pe cele mai bune produse pe care le am. Printre picaturi am inceput sa folosesc si cateva noutati de care m-am indragostit foarte repede.

July Beauty

Sprayul cu fotoprotectie minerala  Photoderm Mineral Spray SPF 50+ de la Bioderma despre care v-am povestit mai multe aici. L-am folosit pe toata perioada in care am petrecut-o la mare atat pe fata cat si pe corp si acum ma pot bucura de cel mai curat si frumos bronz de pana acum. Asa ca da fetelor, va puteti bronza si in acelasi timp proteja folosind un produs cu factor de protectie 50+. Si ganditi-va ca eu nici nu prea stau la soare asa ca pielea mea era destul de vulnerabila.

Max Factor Eye Luminizer. Pentru ca nu prea am dormit in ultimul timp m-am ales cu niste cearcane pana-n pamant. Ca sa scap de enervante am apelat la acest produs special creat pentru zona intunecata de sub ochi care m-a ajutat extraordinar de mult si pe care il recomand cu mare drag. Ofera luminozitate in jurul ochilor si neutralizeaza tonurile de mov estompand cu succes cearcanele. Eu prefer sa il aplic intotdeauna inaintea fondului de ten tapotand usor cu degetele pentru un efect cat mai natural.

Maybelline Instant Anti-Age Effect Concealer este produsul pe care il aplic peste fondul de ten intr-un strat subtire. Imi place tare mult acest concealer si imi pare tare rau ca nu este disponibil in magazinele de la noi. Un mic truc ca sa diminuati aspectul cearcanelor este sa folositi pe buze un ruj colorat.

MAC Satin Taupe este singurul fard pe care l-am folosit luna aceasta. Mi se pare ca se asorteaza foarte placut cu nuanta ochilor mei si in plus rezista pe pleoape foarte mult timp. L-am folosit in poza postata pe instragram aici.

MAC Teddy atunci cand imi doresc un machiaj smookey de zi si nu am foarte mult timp la dispozitie apelez la acest creion de ochi.

Belvita

 Biscuitii Belvita cu fructe de padure au devenit preferatii mei pentru micul dejun si nu numai. Au un gust tare bun si imi tin bine de foame. De curand insa am incercat si varianta Duo Crunch cu capsuni si iaurt care se pare ca imi place un picusor mai mult.🙂

Breville

Va spuneam acum ceva timp ca vreau sa imi achizitionez un blender pentru a-mi face cele mai bune si colorate smothie-uri. Dupa indelungi cercetari am optat pentru Breville Blend-Active Personal Blender pe care l-am comandat de pe amazon si sunt foarte incantata de alegerea facuta. Este tare dragutel, mititel, nu ocupa mult spatiu si in plus este rapid si usor de folosit.

Sucul meu preferat in ultima perioada este o combinatie de capsuni, mure, zmeura si afine si fara sa exagerez as bea continuu cate-un pahar. Parca nici foame nu mai imi este!🙂 Toate fructele se gasesc acum in piata si e pacat sa nu profitam.

smoothie

Pe final va las melodia de care am devenit obsedata si pe care o ascult zilnic pe repeat -> Sia – Chandelier. La inceput cand am auzit-o nu mi s-a parut cine stie ce, dar dupa ce am tot ascultat-o mi-a intrat in cap si acolo a ramas.

 

Va doresc un august minunat, cu multe zile insorite, iar daca va pregatiti de vacanta sa profitati din plin de ea si sa va relaxati. Noi ne vom mai auzi pe blog abia saptamana viitoare asa ca nu uitati sa ma urmariti pe instagram pentru mai multe noutati.

Astept sa imi spuneti si voi ce bunatati ati mai descoperit luna aceasta si ce imi mai recomandati sa incerc.

Va pup si va mai astept!

22 thoughts on “July Favorites”

  1. Mai nou si eu sunt cu biscuitii Belvita, dar ar trebui sa ma uit pe cutie la continutul de zahar, calorii si alte cele.. pe langa greutatea de la bebe as prefera sa nu o iau si pe cea de la dulciuri.. in alta ordine de idei, am si eu corectorul de la Maybelline, l-am luat anul trecut din Barcelona, mai mult de moft decat de nevoie, nu ca as avea tenul perfect, dar comoditatea ma face sa ma rezum la fond de ten in cele mai multe cazuri. Mai ales acum vara, cand, surprinzator si peste Finlanda a dat valul de caldura, asa ca merg pe principiul “less is more” cand vine vorba de produse pt. fata.

  2. Spray-ul Photoderm e pe wishlist, sper sa-l achizitionez cat mai curand.🙂
    Iubesc biscuitii belVita! Nu cred ca exista ceva mai delicios.
    Si eu beau multe smoothies in ultima perioada. Sunt delicioase si profit de toate fructele pe care le gasesc.🙂
    Pupici

  3. ce dragut arata blenderul. si pe mine ma bate gandul sa achizitionez unul, dar apoi imi aduc aminte ca sunt o mare lenesa si s-ar strange praful pe el🙂

  4. Dacă era disponibil în România acel concealer… al meu era! De mult îmi doresc să-l încerc, dar n-am avut ocazia să pun mâna pe el.😦
    Blenderul e genial!! E foarte tare ideea cu sticla pe care o poți lua cu tine!
    Pupicei :*

  5. Am vazut poza cu blenderul pe instagramul tau si mi s-a parut atat de fain ca vine cu recipient pe care poti sa il iei cu tine. L-am cautat si am vazut ca nu se gaseste in Ro😦 dar am gasit altul de la Russell Hobs care seamana cu el. E atat de dragut ca e mic, asa ca mersi ca ai pus poza pe instagram :)) aveam blender din acela imens si imi trecea tot cheful sa imi fac smoothie cand ma gandeam ca trebuie sa il mut dintr-o parte in alta si sa il spal.

    1. Cu mare drag, Riana. Da, nu se gaseste la noi, eu l-am comandat de pe amazon si mi-a ajuns in 3 zile.
      Acesta se spala si super repede, e o placere sa il folosesti.🙂

  6. Asa sunt si eu cu melodia, la inceput nu era cine stie ce, iar acum o ascult in fiecare zi :))))
    Ce tare e blenderul, de drag mi-as face la el🙂 Cat ai dat pe el?
    Trebuie sa incerc si eu Belvita sa vad cum sunt😀

    1. Si cat am ascultat-o saptamanile astea. Nu mai scap de ea!🙂
      Pai si eu imi fac cu mare drag la el, e super easy!🙂 In jur de 150 de ron asa.
      Biscuitii sunt super buni. Eu as manca continuu. :))

Leave a Reply

