Sampon Le Petit Marseillais cu lapte de Karité si Miere

Probabil ati observat de-a lungul timpului, mai ales daca ma urmariti constant pe blog, ca scriu foarte rar de produsele de par (in mod special de sampoanele) pe care le folosesc. Negasindu-mi nici pana acum favoritul favoritelor sunt intr-o continua cautare, testare si cercetare.

Pe la inceputul lunii, inainte sa plec la mare, aveam nevoie urgenta de un sampon pe care sa-l iau cu mine asa ca am dat o fuga in Auchan-ul din Afi. M-am plimbat vreo zece minute printre rafturi citind etichete si nestiind ce sa aleg pana cand mi-am amintit de noile produse Le Petit Marseillais, ce beneficiaza de o reclama tot mai intensa in ultima perioada atat la televizor cat si prin supermaketuri, si am inceput sa le studiez sampoanele. In scurt timp m-am hotarat asupra celui cu lapte de karité si miere pentru ca mi s-a parut cel mai potrivit atat pentru parul meu cat si pentru nevoile pe care el ar fi putut sa le aibe dupa un timp indelungat petrecut in soare.

Le-Petit Marseillais Shampooing au Lait de Karité et au miel

Samponul Le Petit Marseillais cu lapte de karité si miere este recomandat parului uscat si se lauda ca repara parul lung si deteriorat. Eu nu am parul chiar foarte uscat ci mai mult umflat si electrizat, destul de lung si pentru ca nu m-am mai tuns de prin decembrie as putea spune usor deteriorat. In general imi spal parul o data la 3-4 zile si am observat in timp ca e mult mai ok pentru el asa. Primele doua zile il las desfacut, iar urmatoarele doua il prind ori intr-un coc inalt ori intr-o coada de cal. Desi cand e cald afara il tin mai mereu prins.

Cu acest sampon m-am inteles suprinzator foarte repede. L-am folosit prima oara exact cu o zi inainte sa plec la mare si m-a incantat felul in care mi-a lasat parul: moale, catifelat, disciplinat si mult mai usor de coafat. Peria si-a facut loc mult mai usor printre suvitele proaspat spalate fara sa fie nevoie sa apas sau sa insist. Are o formula cu efect emolient, este bland cu scalpul, dar in acelasi timp curata bine parul fara sa lase reziduuri si pe langa aceste lucruri a indepartat eficient impuritatile si sarea din apa marii fara sa fie nevoie sa mai apelez la un alt produs. Aplic cateodata dupa el si balsam, dar de exemplu in perioada petrecuta la mare mi-am uitat balsamul acasa si am apelat doar la o masca de par.

In ultima perioada evit pe cat posibil folosirea uscatorului de par si de obicei in timp ce imi las parul asa liber sa se usuce apar si firele in sus frumos electrizate. Insa de cand ma tot spal cu acest sampon nu s-a mai intamplat asa, lucru ce nu poate decat sa ma bucure. Am observat totusi ca parul imi devine mai suplu si fara prea mult volum, dar pe mine nu ma deranjeaza pentru ca acum imi place sa il port mai drept si in cazul acesta nu este nevoie sa mai apelez la placa.

Legat de parfumul lui imi place si nu prea. Cateodata mi se pare mult prea intens mirosul dulceag de miere si incep sa il simt cam mult in nas, dar dupa atatea folosiri sa zicem ca m-am obisnuit si uit de el.🙂

Ingredients

Pretul lui se invarte in jurul sumei de 12 lei si mie mi se pare un pret foarte bun tinand cont de calitatile produsului. Eu il recomand si daca sunteti in cautarea unui sampon ieftin si eficient acesta trebuie luat in seama.

Voi ati incercat sampoanele Le Petit Marseillais? Dar pe acesta? Daca da, cum vi s-a parut?

Va pup si va mai astept!

24 thoughts on “Sampon Le Petit Marseillais cu lapte de Karité si Miere”

  1. Este un gunoi de sampon, l-am luat acum o saptamana impreuna cu balsamul si imi face parul foarte uscat, incurcat si parca nici nu l-am spalat. Este oribil. Am fost nevoita sa le arunc si sa imi cumpar altceva. Am vrut sa incerc si alt produs vazand ca in reclama par atat de convingatori dar raman tot la Londa sampon si balsam sunt super, cam scumpe adevarat, dar se merita.

  2. Buna. Chiar azi am cumparat si eu acest sampon impreuna cu balsamul. Abia astept sa-l folosesc. Am textura parului la fel ca textura parului tau. Sper din tot sufletul sa ma multumeasca. Dupa folosire o sa iti spu parerea.

  3. Eu am balsamul cu karite si miere, l-am luat pt ca mi-a placut in primul rand mirosul🙂 Dar nu pot sa spun ca e cu absolut nimic deosebit, cel putin pentru parul meu…Nu e nici rau, dar nici nu vad vreun efect…

  4. eu am un gel de dus de la ei, cu lavanda, e chiar super ok. in ceea ce priveste sampoanele, klorane ai incercat? mie imi plac mult toate de la ei, si rar gasesc sampoane care sa placa parului meu cu multa personalitate, dar cred ca merita o sansa. mie cel cu musetel pt par blond si cel cu mango – pt utilizare frecventa e ala, cred , imi plac cel mai mult.

  5. Am mai ochit si eu produsele lor pe net, dar aici nu le avem. Poate la toamna cand vin ai mei incoace o sa ma hotarasc asupra vreunui produs, sa mi le poate cumpara de acolo.

  6. Ma bucur ca iti prieste! Mie nu mi s-a potrivit, pentru ca parul meu e foarte subtire. In schimb, gelurile de dus de la LPM sunt superbe!

  7. Este genial acest sampon. L-am luat impreuna cu masca din aceiasi gama si isi fac bine treaba. Incepusem sa fac matreata si am zis ca trebuie sa fac o schimbare. Well, chiar m-au ajutat🙂

  8. Interesant samponul😀 De la Le Petit Marseillas am avut doar un gel de dus, urmeaza sa-mi iau si un sampon la un moment dat si sa vad cum e🙂

  9. Nu l-am incercat, de fapt nu am incercat niciun sampon Le Petit Marseillas, doar geluri de dus foarte multe, pentru ca eu ador sa incerc alte geluri de dus😀 Cred ca o sa-l cumpar si eu avand in vedere pretul mic pe care-l are si calitatea sa:) pupici

  10. Nu am încercat nimic de la ei încă, dar le-am mirosit prin magazin şi au parfumuri foarte faine toate. Mie cel mai mult mi-a plăcut şamponul Clear, însă acum mă gândesc să iau un conditioning shampoo de la iHerb – am văzut câteva. Şi ăsta-mi face cu ochiul, mai ales dacă e pentru păr uscat (în general astea sunt mai hidratante). Pup!

  11. Eu am parul uscat, cret si cu volum – ma tenta acest sampon, daca il imblanzea… dar din ce citesc pe aici e pentru par normal sau moale.
    Nu stiu cum ai rezistat fara balsam, eu nu m am mai spalat doar cu sampon de cand eram mica… Si cu balsam cateodata de abia il descurc:)

    1. Natty cred ca ti se va potrivi. Imblanzeste foarte bine suvitele rebele si lasa parul moale si catifelat, cel putin in cazul meu. Si dupa cum am spus si mai sus parul devine mai suplu si mai drept.
      Eu ma descurc si fara balsam, atunci cand aplic o masca hidratanta.🙂

  12. Mie nu prea mi-a placut samponul asta, lasa parul aspru si il ingrasa prea repede… Pacat, imi facusem mari sperante!

    1. Da, parca exista unul in ambalaj verde.
      Eu am incercat trei geluri de dus de la ei si le recomand, preferatul meu este cel cu migdale dulci.🙂
      Pup!

  13. Da, treaba cu sampoanele e foarte subiectiva. Exact samponul asta il am si eu acum in baie. Eu am un par destul de nepretentios, dar dupa vreo 4-5 folosiri, samponul asta deocamdata m-a dezamagit. Mie imi usuca zdravan parul, iar daca nu folosesc masca dupa as putea lejer sa fiu confundata cu o capita de fan.:( Masca din aceeasi gama mi se pare in schimb foarte faina. O sa ma lupt cu el si poate o sa imi schimb parerea. Glad it works for you!

    1. Da? Imi pare rau.😦 Mie chiar nu mi-as uscat deloc parul, mi se pare ca l-a domolit destul de mult. In cazul meu testul suprem l-a trecut la mare cand chiar nu am avut deloc timp sa stau sa-mi aranjez parul iar el mi-a usurat foarte mult acest proces.
      Dar nah, acum stii cum e, si noi suntem diferiti si parul nostru e diferit.

Leave a Reply

