What’s in My Hand Luggage on a Plane?

Pentru ca suntem in plin sezon estival si pentru ca majoritatea dintre noi asteptam cu nerabdare vacanta m-am gandit sa va usurez un pic procesul de pregatire al bagajelor si va arat, in cazul in care veti calatori cu avionul, cum arata geanta mea de mana si ce car in general in ea.

Longchamp Le Pliage

Preferata mea de cativa ani incoace este Longchamp ‘Le Pliage’ Tote Bag in nuanta Bilberry. Disponibila in mai multe culori si dimensiuni aceasta geanta este practica, extrem de incapatoare, foarte rezistenta iar pe perioada vacantei o pot purta cu mare drag pe umar in zilele de shopping. Dupa cum ii spune si numele este pliabila putand fi usor de strecurat in orice valiza si pentru ca este realizata dintr-un material nepretentios – un fas impermeabil si rezistent cu barete din piele maro, o pot folosi fara probleme si pe vant si pe soare si pe ninsoare avand siguranta ca ce se afla in interior va fi neatins.

Dar sa revenim la scopul ei principal si anume cel de bagaj de mana pentru calatoria la inaltime. Si va arat ce pun si cam ce incape in ea:

Travel Bag

– castile (cele pe care le folosesc sunt Beats Tour)

–  guma de mestecat Orbit

– servetele de hartie Tempo

– ochelarii de soare (preferatii mei sunt cei in stil aviator de la RayBan)

– portofelul (este Parfois, primit cadou)

– un pix

– telefonul

– ipad-ul

– din aeroport inainte de imbarcare imi mai cumpar si cateva reviste (daca nu mi-am luat deja de acasa o carte)

– mini-punguta transparenta din plastic  cu produsele de beauty (un miniparfum ->Taylor Swift Wonderstruck, serumul Hydraluron, un dezinfectant pentru maini, balsamul de buze Maybelline Baby Lips, crema de maini Caudalie, lotiunea micelara Bioderma Sensibio H2O, o periuta pentru sprancene, o periuta de dinti si-o pasta de dinti si crema Eight Hour Cream Skin Protectant by Elizabeth Arden). Dupa cum stiti lichidele (parfumurile, gelurile, cremele, lotiunile etc) nu trebuie sa depaseasca cantitatea de 100 ml. Bineinteles voi mai puteti adauga in punguta ce doriti, dar eu m-am convins de atatea ori ca doar aceste produse le folosesc desi am obiceiul sa indes tot mai multe si pe urma ma chinui sa-i inchid fermoarul.

– ar mai fi cheile, dar nu se vad in poza

Acum in functie de zbor mai iau cu mine in geanta si cateva haine sau piese de lenjerie intima. Daca voi avea escala si cine stie cum bagajul de cala intarzie sau mi se pierde sa nu raman chiar in fundul gol.🙂

In mare cam astea sunt produsele pe care le car cu mine in avion. Nu sunt multe, nici putine ci sunt cele de care am cea mai mare nevoie inainte de zbor si pe parcursul lui.

Voi ce mai adaugati in bagajul de mana?

Va pup si va mai astept!

10 thoughts on “What’s in My Hand Luggage on a Plane?”

  1. Eu pun multe lucruri in bagajul de mana, tot timpul gasesc ceva ce poate fi adaugat si nu pot renunta la acele lucruri :)) Frumoasa postarea, mi-a placut🙂

  2. De obicei daca am bagaj la cala, in bagajul de mana am doar geanta in care car aparatul foto, obiectivele si strictul necesar pentru igiena, altfel aproape la fel, eliminand unele si adaugand altele. Eram si eu un pom de Craciun cand m-am intors din Scotia… cu mai multe haine pe mine, pe langa mine, decat aveam nevoie, cu geanta/poseta plina cu bratari … de s-au crucit nemtii😀 … doar sa nu mai platim un bagaj extra pentru cala.

  3. Imi iau tot timpul laptopul in geanta de mana, in cazul meu in ghiozdan. Pe langa cosmetice, parfum, inele, bratari pe care le indes acolo, mai iau o revista din aeroport, geanta de toate zilele plina cu tot ce este de obicei in ea si pe care o indes in ghiozdan pana urc in avion.

  4. Ce organizata esti!
    Eeeeeu…de obicei imi umplu pana la refuz bagajul de cala, iar in cel de mana mai pun..niste haine :))
    De aceea, in general, bagajul meu de mana este un rucsac, bun, rezistent, compartimentat + o poseta + gentuta de la camera foto. Arat ca un pom de Craciun :))

  5. De zburat cu avionul, nici vorba in cazul meu. Dar, in schimb oriunde plecam la drum lung, cam aceleasi lucruri le car si eu in poseta😀 cu exceptia cosmeticelor. Iar geanta e geniala😀 Eu o foloseam si pentru laptop intr-o perioada :-))

      1. Am foarte multe fobii in general si avionul este unul dintre ele :-)) acuma de cand tot arata la televizor cum pica avioanele, parca mi si mai frica😀

Leave a Reply

