Oja semipermanenta.. DA sau BA?

Semipermanent Nail Polish

Fara indoiala DA! Pentru ca in ultima perioada sunt mai tot timpul plecata si pentru ca imi doresc ca in orice situatie unghiile mele sa fie perfect ingrijite am apelat la oja semipermanenta. Nu stiu ce mi-a luat atat de mult timp sa ma hotarasc sa o incerc (poate doar faptul ca o asociam initial cu manichiura cu gel pe care eu nu prea o recomand) dar acum nu regret nici macar o secunda si deja ma pregatesc sa ma duc la intretinere. Am ajuns in a treia saptamana de purtare si singurul dezavantaj pe care l-am observat pana acum este faptul ca mi-au crescut unghiile mele cam mult si nu prea mai imi place cum se vede. Asa ca totul tine doar de ritmul de crestere al unghiilor.

Daca ma intrebati pe mine manichiura semipermanenta mi se pare cea mai buna solutie atunci cand vreti ca unghiile si mainile sa va arate impecabil, dar nu aveti timp sau rabdare saptamanal sa stati sa le bibiliti. Sunteti o tanara mamica, o viitoare mireasa, va pregatiti sa plecati in vacanta, in luna de miere, aveti multe deplasari in interes de serviciu etc., in oricare dintre situatii puteti sta fara griji aproximativ trei saptamani avand de asemenea si siguranta ca oja nu se va ciobi cand va este lumea mai draga. Eu am fost la mare vreo cateva zile bune si am stat destul de mult cu mainile in apa iar manichiura imi arata foarte frumos chiar si acum. Unghiile sunt tari si rezistente, oja isi pastreaza luciul intens si placut de la inceput iar culoarea nu si-a pierdut aproape deloc din intensitate.

Spre deosebire de manichiura clasica aceasta necesita un timp de aplicare putin mai lung deoarece unghiile sunt uscate pe rand cu ajutorul unei lampi speciale. E o joaca draguta a mainilor si a degetelor.🙂 Insa odata ce oja s-a uscat va puteti folosi mainile cu relaxare pe unde vreti si cum vreti fara sa mai stati stresate ca trebuie sa retusati imediat ceva. In plus din cate am citit si am aflat, acest tip de manichiura nu afecteaza deloc unghia naturala.

Eu sunt foarte incantata deocamdata de oja semipermanenta si voi apela destul de des la ea. Singura problemuta o vor avea cele carora le place sa isi schimbe des nuanta lacului de pe unghii (desi ati putea aplica lejer peste un strat de oja obisnuita atunci cand va plictisiti de aceeasi culoare), dar cum eu nu am aceasta placere m-am multumit trei saptamani cu acest roz-pal extrem de delicat si usor de asortat. Insa cred ca pe viitor voi apela la negru. Nu stiu ce m-a apucat dar am o pofta nebuna sa imi fac unghiile cu negru.🙂 Si da, acum pe timp de vara.

Voi ati incercat oja semipermanenta? Daca nu, ati fi curioase sa o incercati?

Va pup si va mai astept!

30 thoughts on “Oja semipermanenta.. DA sau BA?”

  1. eu am incercat anul trecut de cateva ori, a fost ok, nu zic nu, dar dupa 2 saptamani se vede cum creste unghia si mi se pare cam complicat sa ma tot duc la salon pt atata :)) in rest, f ok. ma duc la semipermanenta cand plec din oras in vreo delegatie mai mult de o saptamana, e f practic, nu mai car dupa mine trusa intreaga…

  2. Pe mine ma tenteaza rau de tot pentru ca nicio oja nu-mi tine pe unghii..in cel mai fericit caz ma bucur de manichiura doua zile dar de regula,in cateva ore s-a zis cu ea.:D
    Pup.

  3. Da eu am incercat-o, sunt la a treia nuanta si o sa apelez la oja semipermanenta in continuare si se sterge punand dizolvant cu bucatele de vata in folie si se lasa cateva minute sa se inmoaie, nu se pileste nimik la unghie, cel putin asa am vazut ca imi sterge unghiile fata de la salon.

  4. In ultima vreme ma declar si eu intrigata de conceptul de oja semipermanenta, desi inca nu am incercat. Marturisesc insa ca nu stiu cum dai jos acest tip de oja de pe unghii. E nevoie sa te duci la salon sa ti-o pileasca, ca in cazul manichiurii cu gel? Sau cum? Cum se sterge?

    1. Monica, inca nu am ajuns la salon pentru intretinere, dar revin cu detalii. Din cate stiu si eu, vad ca si Ema comfirma, nu iti pileste suprafata unghiei ca in cazul manichiurii cu gel.

  5. Nu m-ar tenta. Si asta pentru ca imi place sa imi schimb culoarea de 2 ori pe saptamana, sa imi cumpar mereu oje si sa ma joc cu ele.😀 Dar da, pentru o tipa ocupata mi se pare foarte ok. Si arata frumos rau.

    1. Ma bucur ca iti place. Si eu cu siguranta voi face la un moment dat pauza de la ea, pentru ca vreau sa imi las unghiile sa respire, dar in situatii de urgenta sau cand voi pleca in vacanta voi apela din nou la ea.🙂

  6. N-am incercat oja semipermanenta pana acum, dar ma tenteaza, mai ales inainte de o vacanta sau o saptamana mai aglomerata. Pe de alta parte, mi-e mila de toate ojele mele din colectie, le-as cam neglija😀

    1. Da, si eu tot din acest motiv am apelat la ea. Chiar nu as mai fi avut cand si cum sa imi fac unghiile, iar cu ele neingrijite nu pot sa stau.:)
      Te pup!

  7. Acum cateva saptamani o prietena lauda oja semipermanenta si iti marturisesc ca si pe mine ma tenteaza.
    Pe langa faptul ca aplicarea ojei normale iti ia din timpul liber, eu am cu unele oje problema rezistentei.
    Spaland zilnic vasele, rar gasesc o oja care sa fie ok la capitolul rezistenta.
    Asa ca, DA! In viitorul apropiat si eu voi apela la oja semipermanenta.
    Tu ti-ai ales o culoare tare placuta si delicata❤

  8. Ce dragut arata! Eu fac parte din persoanele care prefera sa schimbe des culoarea, asa ca nu prea ma tenteaza. Dar in situatiile descrise de tine, mi se pare foarte utila!

    1. Si eu poate ca mi-as schimba-o mai des, dar nu am rabdare sa imi fac unghiile si sa astept sa se usuce. Plus ca eu am un mic pitic: daca nu sunt perfecte, sterg oja de pe ele si o iau de la capat.🙂

  9. Eu imi fac griji legat de razele UV ale lampii. Nu am incercat niciodata dar credca e foarte placut sa nu ai grija unghiilor.

Leave a Reply

