Summer Lovin’ Tag

Buna fetelor si bine v-am regasit. Am disparut cateva zile bune de pe blog pentru ca am fost plecata din tara si atat timpul cat si accesul la internet au fost extrem de limitate. Pana voi reveni la articolele obisnuite, mai ales ca am deja multe produse despre care vreau sa va povestesc, m-am gandit sa fac un tag pe care l-am citit la Andreea si careia ii multumesc ca m-a nominalizat. Eu sunt cam puturoasa cu tagurile, imi place sa le citesc, dar pana ma apuc eu sa le scriu uit de ele. :))

1. Rujul tau preferat în aceasta vara?

Nu este chiar un ruj adevarat ci mai mult un gloss destul de pigmentat si colorat, cu o textura placuta si lejera si pot spune ca in ultima luna a fost cel mai purtat; acesta se numeste Maybelline Colour Sensational Shine Gloss in nuanta Glorious Grapefruit si v-am mai tot amintit de el pe blog asa ca il stiti deja.

Makeup

2. Oja preferata vara aceasta?

Una dintre ojele mele preferate din toate timpurile este Julep in nuanta Sienna. Trecand peste faptul ca imi place foarte mult numele Sienna, oja este superba, rezistenta, se aplica foarte usor iar auriul metalic sofisticat m-a cucerit fara drept de apel.

Julep Sienna

3. Costumul de baie care-ti place vara aceasta?

Un costum intreg cumparat de curand de la H&M si care mi se pare extrem de practic. Ma simt foarte bine in el si il pot folosi fara probleme si la piscina si la bazin si la mare. Eu oricum nu stau mai deloc la soare decat sub umbrela asa ca nu simt nevoia sa imi achizitionez piese simandicoase.

Swimwear

4. Băutura preferata in aceasta vara?

Desi in general beau apa in ultimele saptamani am cam data gata cateva sticle de Nestea cu fructe de padure. Deocamdata ramane singurul suc cu care ma mai prostesc si eu din cand in cand.

5. Autobronzantul tau preferat?

Fara indoiala St.Tropez Self Tan Bronzing Mousse. O fi el scump, dar mie imi place mult si dintre toate produsele autobronzante pe care le-am incercat cu acesta ma descurc cel mai bine. Rezista mai mult timp si imi place ca nu lasa urme sau pete pe piele. De curand mi-am cumparat si o manusa ca sa pot sa il aplic perfect.

St. Tropez

6. Melodia ta preferata vara aceasta?

Sunt setata de doua luni pe Coldaplay – Magic. Pana acum nici o melodie nu a reusit sa o detroneze.

7. Accesoriul preferat vara aceasta? 

Dupa cum va spuneam nu port foarte multe accesorii, dar ochelarii de soare ii am mereu cu mine oriunde m-as duce. Nu am unii preferati pentru ca imi place sa ii schimb in functie de situatie si de cum ma imbrac.

8. Parfumul preferat vara aceasta? 

Am purtat foarte des in ultimul timp Wonderstruck by Taylor Swift. Desi eu nu sunt pe deplin cucerita de aroma lui primesc foarte multe complimente de fiecare data cand ma dau cu el si acest lucru ma face sa il folosesc foarte des.🙂

WONDERSTRUCKby Taylor Swift

9. Cartea preferata vara aceasta? 

La intrebarea acesta nu prea am ce sa raspund pentru ca nu am mai citit o carte de ceva timp. Insa va recomand sa cititi, daca nu ati facut-o deja – Minciuni pe canapea de Irvin D. Yalom.

10. Ce astepti cu nerabdare sa faci vara aceasta?

Imi doresc sa merg in vacanta. Intr-o vacanta plimbatoare, cum imi place mie sa ii zic. Iubesc sa merg pe jos, sa descopar lucruri noi si peisaje mirifice si nu o sa-i inteleg niciodata pe cei carora nu le place sa calatoreasca.

Si acestea au fost cele 10 intrebari. Mi-ar placea tare mult sa imi scrieti si voi raspunsurile voastre in comentarii.🙂

De asemenea invit toate fetele pe care le am in blogroll sa preia tag-ul.

Chiar daca voi avea o perioada din ce in ce mai incarcata luna acesta sper sa nu mai fac o pauza asa de lunga si sa reusesc sa scriu articolele in avans.

Va pup si va mai astept!

P.S. Castigatoarea concursului de pe pagina de facebook este Carmen Ghituleasa. Felicitari draga mea! Astept datele tale pe adresa de email.

25 thoughts on “Summer Lovin’ Tag”

  1. M-am indragostit de sticluta parfumului,cat de bine poate sa arate!😀
    Si costumul imi place tare mult,iti ia ochii…si la propriu si la figurat. :))
    Pupici.

  2. Sticluta aia arata ca o jucarie frumoasa!Daca as avea asa ceva in casa sigur mi l-ar fura picea!:)) Si oja:X Oh my God, OJAAA!:x:x:x

  3. Costumul de baie m-a cucerit! Arata excelent.
    Si eu iubesc ochelarii de soare dar si accesoriile in special colierele si bratarile.:)
    M-ai tentat cu cartea, o sa o strecor si in portofoliul meu.
    Sa ai vara frumoasa si plina de plimbari!😀
    Pupici

    1. Si pe mine m-a cucerit cand l-am vazut in magazin asa ca nu am putut sa ii rezist.🙂
      De la tine o sa ma inspir cand o sa ma apuc iar de citit.🙂
      Te pup si multumesc la fel!

  4. Foarte dragutze toate si unele din ele folosesc si eu, imi place si costumul de baie dar nu il vad pe site-ul H&M de unde l-ai cumparat?
    Pupici,

  5. costumul de baie e senzational! love! eu mi-am luat de la mark&spencer unul intreg de culoarea azurie superb. interesante produse, corectorul maybellin e genial.pupp

  6. Cat de frumos e costumul de baie! Si eu le prefer pe cele intregi, mai ales ca imi place sa ma misc prin apa, m-as simti aiurea sa stau tot timpul cu grija ca trebuie sa-l aranjez😀
    Sunt perfect de acord cu tine in ceea ce priveste calatoriile, abia m-am intors din concediu dar mai vreeeau!

Leave a Reply

