Doua produse must have vara aceasta

Bioderma cred ca este brandul meu preferat in ceea ce priveste dermato-cosmeticele. Am incercat destul de multe produse de la ei si trebuie sa recunosc ca sunt sau am fost foarte multumita de majoritatea dintre ele. M-as lasa pierduta minute intregi in fata standului lor de la farmacia Tei pentru ca stiu ca acolo voi fi lasata in pace si nederanjata si voi dispune de tot confortul pentru a studia cum se cuvine noile aparatii.

Bioderma Photoderm

Si apropo de noile aparitii, daca nu ati vazut deja pe instagram sau pe pagina de facebook a blogului, de cateva zile in farmacii si-au facut intrarea doua produse noi-noute, perfecte pentru vara aceasta.

Primul este un spray cu fotoprotectie minerala  la 100 de ml ce poarta numele de Photoderm Mineral Spray SPF 50+. Acesta ofera protectie foarte inalta pentru pielea alergica sau sensibilizata de filtrele chimice si poate fi folosit fara probleme atat pe fata cat si pe corp. Prin filtrele UVA si UVB protejeaza impotriva arsurilor solare, previne intoleranta la soare si combate imbatranirea cutanata prematura. Insa dupa cum bine stiti cam toate produsele cu fotoprotectie minerala nu sunt chiar incolore, dar spre deosebire de restul Photoderm Mineral Spray SPF 50+ are o textura ultra-fluida, de un alb aproape incolor la aplicare si nici nu lasa un strat uleios la suprafata pielii. Eu il folosesc deja de patru zile si pot sa spun pentru inceput ca imi place, se absoarbe destul de repede in piele iar fondul de ten se intinde destul de bine peste.

Fiind sub forma de spray, intial am incercat sa il aplic pulverizandu-l pe fata, dar nu va recomand acesta varianta, eu m-am facut totuna in par. Asa ca prefer sa pulverizez produsul in palme dupa ce inainte am agitat recipientul un pic si apoi il intind frumos cu degetele pe fata. Ca un mic sfat, aplicati protectia pe pielea curata cam cu 20 de minute inainte de expunerea la soare.

Pretul recomandat in farmacii este de 75 lei, dar la farmacia Tei eu l-am vazut cu 47 de lei. Vedeti aici o parte mica din raiul Bioderma.🙂

INGREDIENTE: Decyl Oleate, Dicaprylyl Carbonate, Zinc Oxide, Caprylic/Capric Triglyceride, Cocoglycerides, Titanium Dioxide, Silica, Dimethyl Silylate, Polyhydroxysteratic Acid, Tocopheryl, Acetate, Hydrognated Palm Glycerides Citrate, Stearic Acid, Aluminia, Tocopherol.

Cel de-al doilea este spray-ul Photoderm SOS Spray, care fie vorba intre noi are un miros delicios. Daca ati stat prea mult la soare (ceea ce eu nu va recomand sub nici o forma sa faceti) si acum pielea voastra are de suferit puteti apela la singurul spray dermato-cosmetic calmant si racoritor cu pulverizator care trateaza biologic inflamatia cauzata de arsurile solare si intensifica sistemul natural de aparare al pielii. De asemenea, hidrateaza intens si repara bariera cutanata degradata de soare datorita ingredientelor hidratante (glicerina+sodiu PCA), factori naturali de hidratare. Vaporii sai cu efect racoritor permit o dispersie usoara si uniforma a produsului reducand senzatia de arsura si durere. La pulverizare are o textura lichida usor albicioasa dar dupa ce il intind pe piele nu se mai observa nimic lasand in urma doar un luciu placut si-un miros suav de flori.

Pretul recomandat in farmacii este de 56 de lei.

INGREDIENTE: Aqua, Dipropylene Glycol, Glycerin, Methylpropanediol, Squalane, Propylheptyl Caprylate, Glycyrrhetinic Acid, Ectoin, Mannitol, Xylitol, Rhamnose, Fructo-oligosaccharides, Laninara Ochroleuca Extract, Sodium PCA, Tocopherol, Ceteareth-20, Hydrogenated Palm Glyceride, Cyclomethicone, 1,2 Hexanediol, Caprylyl Glycol, Ceteareth-12, Microcrystalline Cellulose, Xanthan Gum, Cellulose Gum, Pentylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethicone, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Nitrogen, Parfum.

Asadar, daca vara acestea vreti sa ii oferiti pielii voastre cea mai buna protectie ar trebui sa aruncati un ochi si la noile produse marca Bioderma. Poate va vor placea, poate nu va vor placea, dar nu veti stii sigur niciodata pana nu le veti incerca. Cautati-le in farmaciile ce dispun si de testere pentru a va da seama cat de cat de textura lor inainte de a le cumpara.

Sunt curioasa acum: care este crema voastra preferata cu SPF?

Va pup si va mai astept!

23 thoughts on “Doua produse must have vara aceasta”

  1. Doar apa micelara am avut-o de la ei, dar i-am cerut unei prietene din Franta sa-mi aduca o crema, Sebium something, desi eu am tenul uscat in mare parte, se pare ca pt. zona fruntii ar merge mai bine o crema pt. tenul mixt/gras.

  2. Si eu iubesc produsele Bioderma, nu-mi lipsesc din rutina zilnica de ingrijire. Nu am incercat inca aceste produse, folosesc in prezent Bioderma AKN Mat cu SPF 30 din gama Photoderm.
    Te pup!

  3. Mie mai mult decat Photoderm Mineral imi place ce am acum de la Vichy, ii zice “Tinted dry touch face fluid” SPF 50 care e cel mai mat din tot ce am incercat si are si putina culoare.

  4. Ce pret bune are la farmacia TEI. Imi doresc sa ajung acolo inca de cand m-am mutat in Bucuresti (imediat un an) si nu am reusit. Am primit si eu noutatile si sunt indragostita de Photoderm Mineral, iar la 46 lei este super accesibil.

    1. Da, diferenta este destul de mare.
      Chiar daca farmacia nu este in drumul meu si nici foarte aproape de unde locuiesc prefer atunci cand am mai mult timp la dispozitie sa ii fac o vizita. Niciodata nu am plecat cu mana goala. :))

  5. Acum folosesc o cremă cu SPF 50+ tot de la Bioderma, dar are câteva minsuri pentru tenul meu gras, cred că e mai potrivită pentru tenurile normale sau uscate.
    M-ar tena spray-ul.😀

    1. Ella, eu am folosit in ultima perioada exclusiv spray-ul cu fotoprotectie minerala de la Bioderma si imi place destul de mult. Singurul minus este culoarea albicioasa.

  6. Eu am o crema pentru copii, imi place ca miroase a capsuni ;D Dar cu siguranta le-as incerca si pe acestea pentru ca o crema cu SPF este necesara si despre acestea am auzit atatea 😉

    1. Macy, eu le-am folosit pe ambele in ultimele 10 zile si pot sa spun ca au devenit produsele mele preferata atunci cand vreau sa ma confrunt cu soarele.🙂

Leave a Reply

