June Favorites

Este ultima zi din luna si totodata timpul sa va arat favoritele mele. Am stat un pic sa ma gandesc care sunt ele pentru ca am tot schimbat, testat si incercat diferite produse in ultima vreme si vroiam sa fiu sigura de calitatile celor pe care le voi mentiona. Aici ma refer strict la preferatele ce tin de beauty.🙂

Si voi incepe cu:

June Favorites

French Lavender & Honey Body Lotion de la Bath & Body Works care m-a cucerit cu textura sa si cu mirosul sau dulce-acrisor. V-am mai vorbit desprea ea aici.

Va scriam acum cateva zile despre noile deserturi racoroase de la The Body Shop si va aminteam atunci de preferatul meu, cel cu floare de moringa. Acesta se simte foarte placut si lejer pe piele, o hidrateaza, o calmeaza si o racoreste dupa o zi calduroasa de vara.

Crema Egyptian Magic careia sper sa ii fac un review cat de curand. Este ideala dupa epilarea cu ceara si mai ales acum vara cand rasul pe picioare sau in alte zone intime a devenit o necesitate. Calmeaza pielea si previne aparita bubitelor acelea neplacute sub ea. Hidrateaza de asemenea mainile, cuticulele si repara pielea uscata de pe calcaie, coate sau genunchi.

Max Factor Skin Luminizer Foundation in nuanta 50 Natural. Va aratam acum o saptamana si un pic pe instragram noutatile Max Factor pe care le veti gasi si voi de luna viitoare in magazine. Fondul de ten a devenit in foarte scurt timp preferatul meu si timp de o saptamana l-am purtat zilnic. Se intinde frumos, se aseaza placut si natural pe piele, ofera luminozitate tenului si ce m-a surprins la el este faptul care un finish usor mat. Iar vara prefer produsele cu texturi mate, catifelate.

Bourjois Rouge Edition Velvet  in nuanta 03 Hot Pepper careia i-am facut reviw aici. Este in continuare rujul meu rosu preferat de zi.

Sephora Classic Mineral Powder Brush #45 este una dintre cele mai tari pensule incercate de mine. Imi place la nebunie si ador sa o folosesc. O cumparasem initial pentru a-mi aplica fondul de ten mineral, dar este perfecta si pentru aplicarea fondului de ten lichid, a pudrei, a blush-ului, a bronzerului…

Kiko Long Lasting Stick Eyeshadow numarul 39 – daca ar fi sa aleg un singur produs cu care sa ma machiez la ochi toata vara, acesta ar fi!

Rebecca Minkoff Mini MAC Bag

Rebecca Minkoff Mini M.A.C (Morning After Clutch) Bag – mi-am dorit geanta aceasta extrem de mult, cred ca visez de cel putin 5 ani la ea (bine, la orice geanta Rebecca Minkoff). Am avut norocul sa o primesc luna aceasta iar de cand o am nu imi mai pot lua ochii de la ea. Este superba din toate punctele de vedere si este cam tot ce imi doresc eu de la geanta perfecta. Pe langa fapul ca este lucrata impecabil, ca are o nuanta pe care eu o ador; imi mai place foarte mult la ea ca este extrem de versatila si jucausa. Dar o sa v-o prezint mai in amanunt intr-un articol pe care il voi scrie cat de curand despre “ce tin zilnic in geanta mea”. Daca va intereseaza, gasiti mai multe modele si culori ale gentilor Rebecca Minkoff, printre care si cea pe care o am eu, pe site-ul luisaviaroma.com cu livrare gratuita in Romania. Am purtat-o in poza postata pe instagram aici.

Fruits

Fructele mele preferate sunt ciresele si caisele, iar lunea aceasta m-am bucurat din plin de ele. Bine, mai mult de cirese.🙂

Mistresses

Ca seriale am inceput sa ma uit la noile sezoane din Mistresses si  Orange Is the New Black. Seara, inainte de somn, ma mai uit cand la unul cand la altul.🙂

Orange Is The New Black Season 2

Pe final va doresc un iulie calduros, cu mult mai putine ploi, iar daca plecati in vacanta sa va bucrati din plin de ea. Pe blog s-ar putea sa ne auzim din ce in ce mai rar, dar daca vi se face dor de mine ma gasiti pe instagram.

Acum sunt curioasa: voi ce seriale urmariti vara aceasta?

Mi-ar placea sa imi spuneti la comentarii ce sau despre ce v-ati mai dori sa cititi pe blog!?

Va pup si va mai astept!

41 thoughts on “June Favorites”

  1. Mai am cateva episoade de Grey’s Anatomy si chiar vreau sa incep alt serial. Credeam ca doar eu am o problema cu ciresele :))

  2. Multe produse frumoase si tentante…de seriale nu stiam dar am descoperit ceva nou🙂 Iar geanta este atat de draguta ca am inceput si eu sa visez la ea😀

  3. crema egyptian magic imi place la nebunie. eu o foloseam iarna pentru ten, seara, iar acum o folosesc tot asa, dupa epilat sau pentru coate, calcaie, etc. e un adevarat balsam!

  4. Sa le folosesti cu placere in continuare.
    Am adaugat pe wishlist fondul de ten Max Facto.🙂
    Ah… era sa uit. Geanta arata minunat!😀
    Pupici

  5. Ma atrage acel ruj Bourjois. Geanta Rebecca Minkoff e… de iubit!🙂
    Obisnuiam sa vizionez seriale seara, inainte de culcare – am pierdut obiceiul asta. Iar ceea ce am vizionat eu, sigur nu reprezinta o noutate incat sa pot recomanda!
    La caise iti tin isonul; cirese nu mananc – sunt o ciudatenie a naturii!😛

    Am citit cu placere postarea ta!
    Pupici, Dara!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    1. E tare dragut, Ilda si se pastreaza si foarte frumos pe buze.
      Da, da o iubesc de nu mai pot.🙂
      Cum de nu mananci cirese, eu le ador si plang tot anu de dorul lor.🙂
      Iti multumesc frumos si te pup si eu!

  6. Pai eu urmaresc in continuare Suits :))) in rest nu prea ma mai uit…am tot zis ca voi incepe sa ma uit la Once upon a Time (despre care am auzit numai lucruri bune).
    Mi-ar placea sa citesc despre o baza de machiaj buna (care ar merge OK atat pentru tenul mixt, cat si pentru cel normal) :)) exista asa ceva???😀
    pup

    1. Nu am vazut nici Suits si nici Once Upon a Time. Le am in vedere.🙂
      Ma mai gandesc la intrebarea ta si revin cu un raspuns.🙂 Am asa ceva, dar din pacate nu se gaseste si la noi.😦

  7. Sunt foarete foarte curioasa in legatura cu fondul ala de ten Max Factor. L-am trecut deja de cateva zile pe o mental list si astept sa vad daca il fac sa devina realitate candva in viitorul mai indepartat.:)) Pensula aia Se phora pare divina numai din poza. Ahhh si trebuie trebuie sa imi bag nasul in bunatatile noi de la The Body Shop cu prima ocazie cand ajung la Bucuresti

    1. Mai sa stii ca mie imi place, adica deocamdata nu prea am ce sa ii reprosez, doar sa fii foarte atenta la nuanta.
      E tare frumoasa si buna. E scumputa, dar daca o iei la reducere e mai bine.
      Iti recomand body sorbeturile astea, chiar sunt foarte buna pentru vara.

  8. Imi plac pensulele Sephora, am cateva si sunt foarte bune. Chiar ma gandeam ca imi trebuie una pentru contouring si una pentru sprancene. Si o crema de corp de la TBS imi doresc, mai mult pentru zonele foarte uscate, am avut una mai demult si mi s-a parut extrem de buna. Fondul de ten Max Factor arata interesant, ti s-a potrivit nuanta?

    1. La mine e prima si m-a cucerit.🙂
      Cu ce aroma ti-ai dori crema de corp de la The Body Shop?🙂
      Da, mi s-a potrivit, o tenta asa mai inchisa, dar imi place cum se vede.

  9. Hmmm … am aceeasi dilema mereu, ce-mi place mai mult, ce scrii sau ce folosesti! Stiu, de tine, ca tu reusesti sa le faci perfect! Pupici nestemati!

  10. Produsele Body Shop si Bath & Body Works le ador. As dori sa citesc despre creme anticelulita …

Leave a Reply

