Max Factor Facefinity All Day Primer

Folosesc foarte rar primer de fata, nu pentru ca nu mi-ar placea sau pentru ca nu as vedea vreo diferenta, ci pentru ca pur si simplu dupa ce imi aplic toate produsele de ingrijire simt ca nu as mai avea nevoie de altceva care sa imi incarce fata.

Max Factor Facefinity All Day Primer

De noul primer Max Factor Facefinity All Day Primer am citit prima oara la una dintre bloggeritele mele preferate Amelia Liana. Ea este foarte incantata de el si m-am bucurat cand am auzit ca Max Factor il va aduce si la noi pentru ca imi doream foarte mult sa il incerc. Am avut norocul sa il primesc iar dupa ce l-am testat bine de cateva ori a venit momentul sa va povestesc.

Acesta a fost conceput pentru a prelungi rezistenta fondului de ten. Secretul lui consta in micro-particulele corectoare ce lucreaza pentru a absorbi transpiratia si sebuumul ajutand in acelasi timp fondul de ten sa nu se mai stranga inestetic sau sa dispara de pe ten. Pe durata verii ar trebui sa fie un must pentru majoritatea dintre noi.

Max Factor Facefinity All Day Primer are o textura cremos-laptoasa, o formula neuleioasa, un miros usor plastic la inceput care se transforma numaidecat devenind dulceag aproape imperceptibil, se intinde placut cu degetele, netezeste textura pielii minimizand usor aspectul porilor si ofera tenului un finish catifelat. Nu este nevoie decat de o cantitate mica de produs, iar daca aveti un ten perfect sau tanar si fara probleme l-ati putea folosi doar pe el, aplicat pe intreaga fata, si-un anticearcan (daca este necesar). In plus are si SPF 20.

Legat de experienta mea cu el va spun asa: daca nu ii dau suficient timp sa intre in piele atunci cand aplic fondul de ten se formeaza mici, mici ghemotoci (ca nu stiu cum sa le zic altfel) la nivelul pielii, ca si cum m-as decoji. Ca sa nu mai intampin aceasta problema prefer sa le amestec inainte pe dosul palmei si astfel consistenta formata adera mai bine pe piele.

Dupa ce l-am studiat cu atentie de cateva ori am observat ca intr-adevar asigura o rezistenta sporita machiajului, ca hidrateaza pielea si nu o face plata si ca reduce luciul tenului pe parcursul zilei, lucru care ma bucura foarte tare. Iar ca un mic truc daca aveti riduri accentuate in zona ochilor acest produs stie sa le diminueze vizibil.

Eu va recomand sa incercati Facefinity All Day Primer vara aceasta mai ales daca aveti un ten mixt sau gras. Pe tenul uscat nu cred ca s-ar descurca foarte bine, plus ca parerea mea este ca ar ingreuna destul de tare aplicarea fondului de ten.

Ar trebui sa il gasiti deja la rafturile Max Factor la pretul de 54.38 lei.

Iar daca l-ati incercat deja, cum vi se pare? V-ar placea sa il testati?

Va pup si va mai astept!

13 thoughts on “Max Factor Facefinity All Day Primer”

  1. Am un ten mixt/gras asa ca cred ca mi-ar fi bun si de mare ajutor, mai ales la unele evenimente cand am nevoie de rezistenta indelungata🙂

  2. Eu imi doresc un primer, ma gandesc ca nu doar fondul de ten se mentine mai bine pe fata, ci toate produsele de machiaj. Si riduri deja am…asa ca nu mi-ar strica sa-l folosesc.

  3. De abia astept sa mi-l iau si eu, am nevoie de un primer.
    Legat de faptul ca poate fi folosit doar el, simplu, nu cred ca ajuta cu ceva, are un alt rol. Pentru un ten “perfect, tanar, fara probleme” merge mai bine un BB sau un CC cream in locul fondului de ten.

    Ca sa nu se mai formeze acei mici ghemotoci de care vorbeai, trebuie sa astepti o perioada pana il aplici. Sau nu mai aplica crema hidratanta,din cauza asta nu adera primerul bine pe fata si se formeaza scamele alea.

    1. Stii ca te poti juca cu rolurile produselor. Sunt persoane care nu folosesc nici macar crema colorata pentru ca nu au nevoie si si-ar incarca inutil tenul. Daca eu nu as avea nevoie de o uniformizare a texturii pielii sau sa-mi acopar cateva prostioare l-as folosi cateodata doar pe el. Catifeleaza placut tenul, minimizeaza porii si tine bine in frau luciul.
      Da, pai asta am zis si eu ca se intampla acest lucru cand nu astept suficient. Crema tot aplic pentru ca nu ies din casa fara crema cu SPF.😦

Leave a Reply

