Noile Sorbets de la The Body Shop & preferatul meu

Sorbets

De cateva zile au aparut in magazinele The Body Shop noile deserturi racoroase pentru corp sub numele pofticioase de Body Sorbets. Acestea au texturi racoritoare si aduc un plus de hidratare corpului nostru, catifeland si hidratand pielea fara sa lase senzatia de lipicios in urma. Sunt disponibile in cinci variante: patru arome fructate – Strawberry, Mango, Pink Grapefruit, Satsuma si o aroma florala – Moringa. Fiecare dintre ele ofera o experienta senzoriala perfecta pentru vara.

The Body Shop – Body Sorbets contin aloe vera 100% organica obtinuta tocmai din Guatemala si datorita texturii placute de inghetata acestea calmeaza, racoresc si hidrateaza pielea arsa, iritata si agresata de caldura find produsele de care aveti nevoie dupa o zi de plaja. Pentru un plus de racorire se recomanda introducerea lor in frigider in jur de 15 minute inainte de folosire, iar dupa pielea noastra va radia de fericire.

Fiecare sorbet are 200 de ml, costa 59 de lei, iar acum sunt curioasa daca v-ati prins care este preferatul meu.🙂 Incepe cu M si se termina cu a..da, da cel cu Moringa!

Cu o textura extrem de lejera ce se absoarbe imediat in piele, o hidrateaza, o revitalizeaza si ii ofera cel mai placut si discret parfum de care simturile mele au devenit dependente. De cand o am o folosesc exclusiv seara de seara dupa dus si am o banuiala ca imi voi “scalda” cam toata vara corpul in ea. Le mai recomand si pe cele cu capsuni, daca va doriti ceva dulce sau pe cele cu clementine, pentru un aer fresh.

Moringa

Pe voi ce aroma va atrage cel mai tare?

Va pup si va mai astept!

8 thoughts on “Noile Sorbets de la The Body Shop & preferatul meu”

  1. Am scris si eu despre ele si mi s-au parut yummy, mai ca iti vine sa le mananci. Vreau sa incerc si eu unul, dar dupa ce imi refac bugetul ca acum e mai afectat :))

Leave a Reply

