Monday wish

De cand cu reducerile astea m-am dilit; caut zilnic pe toate site-urile cele mai bune oferte. Iar acum sa va arat de ce m-am indragostit.

Rochie cu dantela la spate Massimo Dutti redusa de la 399 lei la 219 lei. As vrea totusi sa o incerc intai in magazin, sper sa o si gasesc, iar daca nu cred ca o sa ma incumet sa o comand de pe site. Pretul ei depaseste 200 de lei deci o sa am transportul gratuit si din cate stiu imi vine si direct din Spania.

Massimo Dutti
Rochie Massimo Dutti

Voua cum vi se pare?

Va pup si va mai astept!

15 thoughts on “Monday wish”

  1. sa stii ca uneori nici nu imi vine sa intru si sa vad ce mai e nou pe la tine, pentru ca ne plac aproape aceleasi lucruri si direct in creier imi intra :)) de exemplu, rochia de mai sus! ei, ei…🙂

    1. 🙂 Esti o draguta! Eu ma bucur tare ca avem gusturi comune. Rochia este tare frumusica si cred ca merge purtata si la o nunta lejera de vara.🙂 Pup!

  2. E superba! Marimile sunt diferite la ei si mie mi-e cam frica sa comand, dar vorba ta,ma incumet! Pupici si esti o placere sa te citesc mereu, despre orice ai scrie! Esti favorita mea :*

    1. Da, cam asa e. Eu cateodata imi iau S la ei, cateodata M.
      Iti multumesc frumos pentru comentariu, mi-a mers direct la suflet. Te astept de fiecare data cu mare drag aici. :-*

  3. Mie nu mi-ar sta bine avand in vedere ca sunt mica de inaltime..in schimb mor dupa rochiile de pe atmospehere..alea scurte wooaaah!

Leave a Reply

