Brow Fix by Anastasia Beverly Hills

Brow Fix

In ultima perioada mi-am lasat sprancenele sa creasca mai mult pentru ca vreau sa le schimb un picusor forma. Insa acum vreo saptamana-doua am inceput sa nu ma mai inteleg aproape deloc cu ele iar procesul zilnic de fixare si de conturare necesita tot mai mult timp. Mi-am amintit ca-l am in posesia mea pe domnul Brow Fix de la Anastasia Beverly Hills si atunci l-am pus numaidecat la treaba. Despre el nu v-am mai vorbit pana acum pe blog (poate doar asa sporadic) si cred ca i-a venit momentul.

Brow Fix este un creion pe baza de ceara care iti permite sa conturezi si sa disciplinezi chiar si cele mai neastamparate sprancene. Textura ceroasa este ferma dar totusi suficient de moale sa poate fi aplicata cu usurinta si are o putere destul de mare de fixare a firelor de par neascultatoare. Eu il aplic in general dupa ce imi conturez  sprancenele cu pudra Brow Powder Duo, dar el poate fi folosit si inainte de conturare, depinde cum va place. De asemenea poate fi purtat si singur in cazul in care nu aveti nevoie sa va accentuati sau sa va fardati sprancenele si le lasati asa naturale. La aplicare trebuie sa aveti putina grija deoarece daca il presati prea tare pe piele sprancenele pot parea lipite, matuite dar altfel produsul le lasa moi, usor de aranjat si frumos aranjate. Mie oricum imi place ca la final sa le si pieptan cu ajutorul unei periute curate pentru a le da un aspect cat mai natural.

Anastasia Beverly Hills

Ca bonus Brow Fix-ul poate fi folosit si ca un contur transparent de buze pentru a impiedica migrarea rujului in afara. Se aplica pur si simplu ca un lipliner de jur imprejur dupa care pe deasupra se intinde stratul de ruj. Iar daca sunteti in vacanta si nu v-ati luat prea multe produse de machiaj la voi il puteti folosi si ca un primer pentru pleoape.

Ce nu ma incanta pe mine la el este faptul ca trebuie ascutit. Dupa cum vedeti al meu are nevoie de o reimprospatare, dar cine stie cand i-o voi oferi?!🙂

Produsul este disponibil in saloanele Anastasia Beverly Hills din Bucuresti la pretul de 69 de lei.

Voi ce produse folositi pentru a va tine sprancenele cuminti?

Va pup si va mai astept! Week-end placut desi vremea asta nu prea tine cu noi.

14 thoughts on “Brow Fix by Anastasia Beverly Hills”

  1. si eu mi-am propus sa incerc produsele lor, acum am kit de la benefit, dar parca periutele nu mai sunt ca la inceput, il folosesc cam de 6 luni … de la anastasia am o lista …. luuunga😀

  2. Uh, ce tare e creionul ăsta, mai ales că are atâtea întrebuinţări! Dar partea cu ascuţitul chiar e nasoală, eu n-am ascuţitoare pentru creioanele mai groase. Şi de cele mai multe ori, atunci când ascut ceva, reuşesc să stric vârful produsului. Cred că dacă le-aş ascuţi cu un cuţit, ca-n junglă, m-aş descurca mai bine🙂 Te pup!

    1. Eu am una, dar e murdara de creion negru de ochi.🙂 Mai vreau sa imi cumpar una neaparat, dar nu stiu cand. Da stiu, asa faceam in liceu cred, le ascuteam cu cutitul sau cu un briceag. :))

  3. Ce folosesc eu? Momentan jonglez intre mai multe produse pentru ca nu mi-am inca gasit “reteta perfecta”. Creionul pare sa se treaca singurel in wishlist-ul meu daca zici ca nu incarca sprancenele.

Leave a Reply

