My Favorite Body Lotions for Summer

Pielea corpului este la fel de importanta ca pielea fetei. Asta mi-o spun si eu mereu si incerc pe cat posibil sa ii acord importanta cuvenita. M-am invatat sa nu mai “uit” cu saptamanile sa ma dau cu crema asa cum faceam anii trecuti si ca oricat de grabita as fi sau oricat de lene mi-ar fi macar doua minute pe zi pot s-o rasfat si pe ea un pic iar mai tarziu cu siguranta imi va multumi.

In prezent am trei lotiuni de corp pe care le folosesc constant si care ma ajuta sa am o piele hidratata, fina, revitalizata si aromata.

French Lavender&HoneyBath & Body Works

French Lavender & Honey Body Lotion de la Bath & Body Works pe care am inceput sa o folosesc acum o luna devenind in foarte scurt timp preferata mea – “Skin-loving formula is scented with a romantic bouquet of French lavender, nectarine de Provence & sun-kissed honey.

Este o lotiune de corp cu o texura extrem de placuta, nici prea lichida nici prea voluptoasa si care chiar daca se absoarbe rapid in piele o lasa pe aceasta fina-fina, hidratata, odihnita, luminoasa si mai catifelata. Contine unt de shea cu aroma lui dulce si alte ingrediente nutritive precum uleiul de Jojoba sau vitamina E (ajuta la vindecarea ranilor si crapaturilor adanci) pentru un complex perfect de ingrijire. Are o consistenta lejera, imi face o reala placere sa ma dau cu ea si un miros interesant, inconfundabil, apetisant si totodata relaxant. Combinatia de lavanda cu miere este o adevarata incantare pentru simturile mele dar si pentru piele. Aroma se pastreaza delicat in timp si patrunde subtil si in tricourile sau in bluzitele pe care le port peste noapte. Imi place foarte mult si cred ca vara aceasta voi face exces de ea.

Dove Go Fresh

Dove Go Fresh Body Lotion cu rodie si lamaita este pe terminate, o am de prin iarna si am tot folosit-o de-a lungul celor sase luni. Este cremoasa, trebuie sa insist un pic mai mult ca sa intre in piele, iar in timp ce se usuca ai senzatia aceea de racorire si usurare. Este printre singurele creme care ma conving sa le aplic cum trebuie si pe picioare (zona a corpului cam neglijata ce-i drept) deoarece imi place cat de usoare se simt acestea atunci cand lotiunea patrunde in piele. Hidrateaza si ea destul de bine si revigoreaza numaidecat orice zona atipita a pielii. La aplicare se simte destul de intens mirosul de rodie din compozitie, apropo printre ingrediente se numara si acidul lactic cu rol exfoliant si mi se pare lotiunea de corp perfecta pentru zilele calduroase de vara. De recomandat sa fie aplicata seara dupa dus.

I love..

Lotiune de corp I Love Cosmetics Blueberry & Smoothie este nou intrata in rutina de ingrijire a corpului. Are un miros dulce-aromat care se pastreaza destul de bine pe piele si o textura fructata densa-matasoasa ce se absoarbe placut lasand in urma o piele hidratata, catifelata si placut parfumata. Nu ramane grasa, se intinde bine iar daca aveti pielea foarte uscata sau crapata in jurul coatelor, pe genunchi sau pe calcaie va poate fi de mare ajutor. Ca rezultatele sa nu se lase asteptate aplicati-o imediat dupa ce iesiti de la dus pe pielea inca umeda, efectul este spectaculos. Are un ambalaj ce dispune si de pompita fiind astfel mai usor de folosit.

Si cam acestea sunt cele trei lotiuni de corp cu care imi rasfat corpul in aceasta perioada. Voi folositi regulat creme sau lotiuni pentru corp? Care este preferata voastra?

Va pup si va mai astept!

19 thoughts on “My Favorite Body Lotions for Summer”

  1. De la Bath and Body Works am loțiunea cu Japanese Cherry Blossom. E puțin cam dulceagă pentru vară, dar are o consistență de vis. Dacă așa e și prima, a ta, atunci îți înțeleg pasiunea😀

  2. Normal ca nu le folosesc zilnic, desi nu e deloc normal sau ok. :)) Momentan folosesc cu drag un unt de corp de la ObeyYourBody si sunt foarte multumita de el. Dintre cele prezentate de tine, as incerca Dove, m-ar fi tentat si prima lotiune, dar avand lavanda, ma tin departe de ea.

    1. Da, pai cine are rabdare de ele zilnic?! :))
      Nu stiu de ele, eu cam evit unturile de corp pentru ca nu imi place sa imi bag degetele in el asa.🙂
      Nu iti place lavanda?

  3. Yummy!
    Nu am folosit nicio lotiune dintre cele prezentate de tine dar sunt foarte tentante.
    Descoperirea descoperirilor in materie de lotiuni de corp a fost Lotiunea de corp cu nuca de macadamia de la Elmiplant.🙂
    Pupici

  4. Ma speriasem ca nu-mi merge blogul tau, imi aparea in blogroll postarea, dar cand dadeam click sa o citesc imi arata ca pagina nu exista. Ma bucur ca s-a rezolvat!🙂
    Intr-o vreme am cam uitat de aplicarea lotiunii de corp pana m-am trezit cu o piele uscata de toata frumusetea. Schimbarea climei, stresul si toata nebunia si-au spus cuvantul. Acum folosesc cu regularitate lotiune de corp, am si eu 3 spre care ma indrept cel mai des, imi place fiecare in parte, am ramas insa foarte placut surprinsa de lotiunea cu unt de shea de la Jergens, am prezentat-o mai demult pe blog in postare cu cadita, din pacate nu se gaseste acest brand si la noi.
    Foarte tentante si inmiresmate alegerile tale, primele doua lotiuni de corp prezentate nu le-am incercat inca, le-am trecut pe listuta, insa ultima am avut-o si eu si mi-a placut pana la ultimul strop.
    Te pup!

    1. Da, facusem eu ceva modificari.🙂
      Da, siu de care lotiune zici, mi-ar fi placut si mie tare mult sa pot s-o incerc😦 Tu ai noroc acolo. De la BBW nu ai nimic? Eu cred ca nu as mai iesi din magazinele lor! :))
      Te pup si eu!

      1. Am cateva produse de la BBW de care sunt absolut incantata. Crede-ma, cu mare greu ma abtin si eu de la toate acele tentatii parfumate.🙂
        Te pup!

  5. Pentru ca am cam multe lotiuni de corp prin casa..le si folosesc! Si chiar imi face placere🙂
    Pentru perioada asta preferata mea e ces cu lacramioare de la Yves Rocher pentru ca e mai usoara si intra repede in piele. Plus ca mirosul e destul de fresh😀
    N am incercat nimic din ce ai prezentat aici, dar toate arata bine si sunt sigura ca si mirosul e pe masura!

Leave a Reply

