Doua geluri de dus, aceeasi firma – Le Petit Marseillais

Astazi vreau sa vorbesc despre doua dintre gelurile de dus pe care le folosesc in prezent, ambele Le Petit Marseillais. Pe unul dintre ele l-as recumpara, pe cel de-al doilea nu prea.

Le Petit Marseillais

Produsele de ingrijire Le Petit Marseillais sunt inspirate din natura, avand la baza ingrediente specifice regiunii Provence (sudul Frantei) si astfel toata gama abunda în prospetimea aromelor mediteraneene, de la flori la fructe si extracte savuroase. Ingredientele sunt de origine vegetala, sunt biodegradabile si au caracter ecologic.

In general cand imi aleg un gel de dus imi place sa fie hidratant, sa curete bine si sa miroasa placut. Primul care m-a convins cu aroma sa si cel pe care imediat l-am cumparat de cum l-am vazut pe rafturile magazinelor de la noi a fost gelul de dus hidratant cu lapte de migdale dulci. Este foarte cremos, hraneste pielea in profunzime, o curata delicat in timp ce parfumul fin si delicios de migdale imi asigura o experienta senzoriala extrem de placuta. Se remarca printr-o textura laptoasa ce in contact cu pielea umeda se transforma intr-o spuma-laptoasa, se simte foarte placut la atingere, hidrateaza bine pielea si o lasa matasoasa iar in plus il pot folosi cu usurinta atunci cand sunt pe graba pentru a-mi indeparta parul nedorit de pe picioare.

Clar a devenit unul dintre preferatele mele si el este cel pe care cu siguranta in viitor il voi recumpara.

Gel douche au lait d'amande douce

Gelul de dus hidratant cu flori de portocal mi-a captat interesul cu descrierea de pe ambalaj pe care o puteti citi si voi in poza de mai jos. Este si el cremos, are un miros mai fresh, mai floral, curata bine, se clateste usor dar nu lasa pielea corpului la fel de fina si radioasa ca cel cu migdale. Ba chiar cateodata o simt cam uscata. Si textura lui este placuta, dar mie personal imi place mai mult consistenta siropoasa a celui cu migdale. Bineinteles daca va plac produsele mai light, mai uscacioase si care sa nu “incarce” acesta ar putea fi o alegere buna pentru voi. Nici aroma lui nu se pastreaza prea mult timp, cam dupa 10 minute asa nici macar nu o mai simt, asa ca daca vreti sa plecati undeva si faceti repede un dus inainte, nu va interfera cu parfumul pe care il folositi.

Fleur d'Oranger

Imi plac recipientele lor, sunt usor de tinut in mana si curge suficienta cantitate de produs din fiecare.

Voi ati incercat gelurile de dus Le Petit Marseillais? Care este preferatul vostru si de ce?

Va pup si va mai astept!

P.S. Castigatoarea parfumului de ciocolata de la The Body Shop este Andra Melinte. Felicitari draga mea si sa te bucuri de el! Astept sa imi scrii datele tale pe adresa de email.

31 thoughts on “Doua geluri de dus, aceeasi firma – Le Petit Marseillais”

  1. Nu am avut ocazia sa incerc produsele Le Petit Marseillais, sunt foarte curioasa in privinta lor. Gelul de dus cu migdale mi-a trezit si mie interesul dupa toate cele citite aici.
    Te pup!

  2. Nu am incercat nici un produs de la ei,dar tot vad reclama la sampoane🙂 Oare o fi bune de ceva?
    In ce magazine se gasesc?Eu inca nu le-am vazut😀
    Multumim de review! :-*

    1. Sampoane nu am incercat, dar am in plan macar unul sa testez.🙂
      In majoritatea magazinelor au inceput sa apara, eu le-am luat din Carrefour.
      Cu drag! :-*

  3. Oare mie de ce nu mi-au atras niciodata atentia gelurile acestea de dus la ce obsesie am cu ele?!Si le-am si vazut de multe ori la oferte de genul 2×1..:)

  4. Eu l-am incercat pe cel cu flori de portocal,mi-a placut pentru ca curata pielea bine lasand-o hidratata si cu miros placut dar mirosul nu persista mai mult de cateva minute.

  5. Am avut un gel de dus de la Yves Rocher cu portocale si nu mi-a placut deloc! De aceea, am zis pas gelurilor cu portocale. Cel cu migdale pare promitator, iar daca mai si hidrateaza, pare excelent. Trebuie sa il incerc

    1. Eu ma gandeam ca o sa-mi placa mai mult, asa suna bine “floare de portocal”.🙂 Dar nu m-a convins cu hidratarea, in schimb cel cu migdale chiar este hidratant si lasa pielea fina si placuta la atingere.

  6. De abia astept sa incerc si eu produse din aceasta gama! par foarte faine. Multumim pentru review.

Leave a Reply

