By Terry Tint to Lip – Pink Palace

Produsele de machiaj By Terry mi se par unele dintre cele mai bune incercate de mine de-a lungul timpului. Sunt intr-adevar destul de scumpe si nu imi permit sa imi cumpar prea multe, dar daca nu “aruncati” atatia bani pe machiaje ca si mine si vreti sa investiti in ceva bun si care sa va multumeasca pe deplin vi le recomand.

Acum vreo trei saptamani cand am fost la Madison pentru a-mi recumpara masca mea preferata de la Aesop aveam in plan sa imi iau si un creion-fard By Terry Ombre Blackstar in nuanta Brown Perfection despre care auzisem si citisem numai de bine. Ajunsa in magazin am renuntat la idee amintindu-mi in primul rand ca am un creion asemanator de la Kiko si in al doilea rand pentru ca privirea mi-a fost fermecata de noua colectie de makeup – French Riviera 2014. Un val de ape colorate in nuante absolut delicioase obtinute din pigmenti de plante si cu un continut de ingrediente active 100% naturale. O apa de ten – Tea to Tan, o apa de blush – Cheek to Cheek si o apa de ruj – Tint to Lip cu texuri usoare, naturale si foarte rezistente.

French Riviera by Terry

Eu m-am lasat cucerita de un Tint to Lip in nuanta apetisanta Pink Palace. Un movuliu-rose duios cu un luciu fin si usor ce se contopeste placut cu nuanta naturala a buzelor. Pink Palace este un fel de ser cu o formula pe baza de apa si cu o textura asemenea unui lichior proaspat obtinut din cirese organice (si doar stiti ca ador ciresele in toate formele posibile). Eu il aplic in doua-trei straturi pentru a-mi umezi si colora cat mai bine buzele. Intr-un singur strat este aproape insesizabil si din acest motiv imi place sa revin cu aplicarea lui lasandu-i timp cateva secunde primului strat sa se usuce si sa se absoarba in buze. Astfel ajut lipstainul sa se fixeze si mai bine si mai frumos si sa reziste fara probleme ore intregi. Cand s-au uscat toate straturile (doua sau trei, depinde cate aplic) nici nu mai simt ca am ceva pe buze, in schimb acestea capata un aspect colorat, natural si luminos.

Fiind un produs destul de rezistent usuca un pic buzele, dar nu exagerat. Oricum mie imi place sa aplic inainte un strat subtire din noul meu balsam de buze preferat de la EOS si nu am nici o problema. Din acest motiv veti vedea si in poza de mai jos ca buzele sunt lucioase pe margini, el in mod normal lasandu-le mai netede.

By Terry

Cum vi se pare?

In colectie mai este disponibila si nuanta Beach Game – un orange aprins perfect pentru o petrecere pe malul marii.

Produsele se gasesc in parfumeria MADISON situata pe Calea Dorobantilor si costa 130 Ron.

Va pup si va mai astept!

Nu uitati de concurs daca va doriti o vara de ciocolata.

17 thoughts on “By Terry Tint to Lip – Pink Palace”

  1. Cunosc acest brand, am citit despre el, dar pana acum nu am avut ocazia sa testez niciun produs. Imi place tare mult produsul pentru buze ales, credeam ca are si cateva particule stralucitoare in compozitie, cel putin asa arata ambalajul in poza.
    Pupici!

  2. Ma asteptam sa fie ceva mai inchis, comparativ cu nuanta din sticluta. E bine daca se mentine pe buze. Si da, e putin piperat pretul. Daca zici e ca se merita, atunci asa trebuie sa fie. Pupici!

  3. am auzit numai de bine despre by terry pe youtube. si mai sunt unele care ma tenteaza, tot mai high end, dar nu imi vine in minte numele😦 Arata super bine pe buze, dar eu nu fac genul asta de investitii in nici un fel de produs de buze, pentru ca nu folosesc, decat foarte rar. Desi am foarte multe, toate sunt primite. Mai degraba as investi intr-un fond de ten sau ceva de genul

    1. Eu am devenit semiobsedata de produsele pentru buze.
      Fondul de ten serum mi-l mai doresc si eu tare mult, dar este cam prea scump.😦 Dar cred ca la un moment dat nu o sa mai rezist.🙂

  4. nu am ajuns la madison. chiar imi pare rau ca au disparut din sephora by terry. sunt fabuloase. mai trebuie sa descopar elias faas, sunt la noi, dar nu stiu daca la madison.

    1. Da e perfect, mai ales vara cand nu suporti sa ai prea mult pe fata. Pur si simplu uiti ca esti data cu el dar in schimb buzele au o nuanta placuta tot timpul.🙂

  5. Nu am mai auzit de produsele By Terry, dar imi place descrierea lor si noua colectie de vara arata foarte bine. Frumos si luciul de buze🙂 Si eu am obiceiul sa aplic balsam de buze inainte de anumite produse pentru buze care usuca😀

Leave a Reply

