My morning skincare routine 2014

M-ati intrebat de cateva ori ce produse folosesc zilnic pentru a-mi ingrijini tenul asa ca azi de dimineata le-am aranjat frumos si le-am facut repede poze pentru a vi le prezenta. Pe majoritatea dintre ele le folosesc deja de mai mult de trei luni de zile, timp in care mi-am putut da seama bine de calitatile lor. Stiti si voi ca ingrijirea tenului nu este chiar cel mai simplu lucru din lume (mai ales cand ai anumite probleme si nu stii cum sa scapi de ele), dar nici cel mai greu si cu putina vointa, studiind cu atentie fiecare situatie in parte poate deveni o reala placere.

Produsele pe care le folosesc eu nu sunt multe, nici putine ci exact cate am nevoie pentru a-mi rasfata, ingriji si proteja tenul asa cum se cuvine.

Skincare

Pentru inceput vreau sa precizez ca eu am un ten in mare parte normal iar pe timp de vara acesta devine mixt, nasul si barbia incep sa-mi luceasca inestetic. Asta nu inseamna ca produsele de mai sus vi se vor potrivi si voua la fel de bine ca mie sau daca nu aveti acelasi tip de ten nu vi se vor potrivi. Trebuie sa testati, sa verificati si sa va documentati.

Nu voi intra in detalii despre fiecare produs in parte, daca sunteti curioase de vreunul anume scrieti-mi la comentarii si ii voi face review.

Nou intrat in rutina de ingrijire este Ren Clearcalm 3 Clarifying Clay Cleanser pe care il folosesc cu placere in fiecare dimineata cand ma spal pe fata. Este un produs purifiant, indeparteaza bine impuritatile acumulate pe timpul noptii, exfoliaza delicat pielea si micsoreaza vizibil porii. Il clatesc si tamponez usor pielea cu un servetel de hartie pentru a o usca (v-am mai povestit aici ca nu mai folosesc prosop). Apoi dupa un minut-doua aplic lotiunea tonica Lightful Softening Lotion de la MAC Cosmetics de care sunt absolut indragostita. Contine numerosi antioxidanti si ingrediente care pot repara bariera naturala a pielii; are o textura lejera, se simte foarte placut pe piele, hidrateaza, catifeleaza, lumineaza, relaxeaza si din cate am citit pe Beautypedia este un exemplu rar despre ce ar trebui sa contina un toner bine formulat. Mai mult de atat este cotata BEST of The BEST si pe cuvant ca merita.🙂 Astept doua minute sa se absoarba bine in piele si apoi aplic doar in jurul ochilor crema Sensibio Eye de la Bioderma. Continui ori cu Hydrabio Serum de la Bioderma ori cu Hydraluron de la Indeed Labs, depinde de zi si de ce vad ca are nevoie tenul meu in acea zi. Cateodata cand imi simt fata suparata pulverizez si cativa stropi de Caudalie Beauty Elixir pentru a o inviora putin. Astept iar un minut-doua si aplic crema cu protectie solara Kiehl’s Ultra Light Daily Moisturizer SPF 50. Apoi abia dupa 10 minute incep sa ma machiez. Cand nu am foarte mult timp la dispozitie poate si mai repede, dar prefer sa ma trezesc cu 10-15 minute inainte sa am timp de toate decat sa stiu ca am aplicat produsele pe fuga.

Daca nu ies din casa folosesc doar cleanserul, tonerul si crema de ochi dar acest lucru se intampla extrem de rar.

Cum v-am zis si mai sus daca sunteti curioase de vreun produs anume imi puteti spune la comentarii si il voi detalia intr-un articol separat. Zilele urmatoare va voi prezenta si rutina de ingrijire din fiecare seara care la prima vedere pare ceva mai complexa, dar eu zic ca este mai usurica.

Sunt curioasa? Voi folositi vreunul dintre produsele de mai sus? Daca da cum vi se pare?

Eu ma pun sa ma uit la Game of Thrones ca am vazut ca a aparut.🙂

Va pup si va mai astept!

23 thoughts on “My morning skincare routine 2014”

  1. Multumesc frumos, chiar nu ma asteptam la asa un raspuns, nu vreau sub nici o forma sa te deranjez sau sa-ti dau de lucru! 😊

    1. Ariana, am fost astazi la unul dintre magazinele MAC la care stiam ca o are, dar era out of stock. Am intrebat cand o mai aduce si a zis ca nu stie sigur, poate luna viitoare. Te anunt oricum.

  2. Multumesc frumos pt raspuns, eu locuiesc in Timisoara, fetele de aici au spus ca nu se gaseste la noi si de-aia te-am intrebat, o sa astept probabil sa merg in strainatate sa o cumpar!🙂

    1. Buna Ariana,
      Da, ar trebui sa o gasesti si in magazinele MAC de la noi. Incearca la cel din Baneasa, acolo tin minte ca am vazut-o acum ceva timp.

  3. Doamna, doua produse cu alcool in rutina mi se pare sincer prea mult chiar si mie care nu sunt asa obsedata cu alcoolul. Stiu ca sunt foarte laudate, dar de multe ori ce e laudat nu e si benefic neaparat.
    Pups

    1. Da, dar oricat de laudate ar fi ai putea sa-mi dai si bani ca daca nu mi-ar placea tot nu le-as folosi.
      Si daca te referi la cleanser are intr-adevar benzyl alcohol pe la mijlocul listei, dar oricum il clatesc de pe ten. Iar crema cu SPF mi se pare una dintre cele mai bune incercate de mine pana acum.

  4. eu inca nu mi-am revenit dupa mutare si produsele sunt imprastiate prin cutii si valize😦 sper sa intru din nou in rutina cat de curand. pup

  5. Nu am folosit niciunul din aceste produse, dar m-ai facut curioasa cu cel de la Mac, desi am tenul mixt/gras m-as bucura sa citesc cateva despre Mac, nu stiam ca au si produse de ingrijire, imi imaginam doar minunata lume a cosmeticelor :)) Pupici

  6. Avand tenul gras am o alta rutina, alte produse insa mi-a atras atentia crema cu protectie solara Kiehl’s Ultra Light Daily Moisturizer SPF 50. Unde o pot gasi?

Leave a Reply

