Parfum de ciocolata + Concurs

Va place ciocolata? Eu nu as spune ca mor dupa ea, in schimb iubesc aroma ei. Cedez de fiecare data in fata produselor care stiu sa imi indulceasca simturile si sa-mi rasfete trupul inducandu-mi o stare de bine. De la parfum la gel de dus si crema de corp mi-as lasa zilnic trupul sa guste din acest deliciu extrem de adorat dar in acelasi timp atat de contestat.

Chocomania Giveaway

Cei de la The Body Shop au lansat acum ceva timp o gama delicioasa ce vine in ajutorul iubitoarele de ciocolata sub numele de Chocomania. Astazi va invit sa va luati portia zilnica de dulce si de buna dispozitie castigand o apa de toaleta – Chocomania Eau De Toilette.  YUM daca ati stii ce bine miroase!!! Si e pe saturate!🙂

Daca va incanta ideea trebuie sa indepliniti cateva reguli simple:

1. Sa dati like paginii mele de facebook.

2. Sa dati like paginii de facebook The Body Shop Romania.

3. Sa dati share acestui concurs pe facebook sau sa postati despre el pe blogul vostru, daca aveti.

4. Sa imi scrieti la comentarii numele cu care ati dat like,  linkul unde ati dat share sau ati postat despre acest concurs. De asemenea mi-as dori sa imi spuneti cu ce parfum The Body Shop v-ar placea sa-l combinati pe Chocomania pentru a va crea propria aroma fantastica si delicioasa (imi lasati linkul parfumului de pe site).

+ Pentru o sansa in plus sa imi dati follow pe instagram.

Daca aveti intrebari sau nelamuriri imi puteti scrie si va voi raspunde cu drag. V-as ruga sa fiti foarte atente si sa indepliniti toate cerintele.

Concursul va incepe de acum 2 iunie si va dura pana pe 16 iunie. Dupa doua zile de la incheierea concursului voi afisa castigatoarea.

Multa bafta tuturor!

Va pup si va astept inscrierile!

76 thoughts on “Parfum de ciocolata + Concurs”

  1. fb-Barcer Mihaela
    share-https://www.facebook.com/mihaelabmihaela/posts/882763488407480
    link-http://www.thebodyshop.ro/produse/fragrance/eau-de-toilette-and-body-mist/chocomania-eau-de-toilette.htm

  2. Imi place ciocolata dar pana acum nu mi-a placut sub forma de crema de maini, un balsam de buze cu aroma de cacao/ciocolata mi-a placut, mai am o crema de corp pe care inca nu am inceput-o. Nu cred ca ma tenteaza un astfel de parfum, insa urez multa bafta participantilor. xo

  3. http://www.thebodyshop.ro/produse/fragrance/scents-of-the-world1/japanese-cherry-blossom3/japanese-cherry-blossom-eau-de-toilette.htm Asta e parfumul meu preferat din gama celor de la The body shop. Cred ca si cel de ciocolata mi-ar placea vara asta, mai ales ca ador ciocolata!

    Am dat like-uri🙂 Am dus mai departe vorba despre concurs, aici: https://www.Facebook.com/andreea.preda.98, Andreea Preda

    Te urmaresc de ceva vreme si pe instagram sub numele de andreea.prd

    Mult succes tuturor! Si mai ales multumim tie pentru un concurs delicios si sugar free🙂

  4. Buna!
    Deci,wow,concursul asta a picat la tanc!Ador ciocolata,atat aroma,cat si gustul.Faptul de a ma delecta si organele olfactive cu acest miros superba ma face sa tresar de fericire!:)
    Numele cu care am dat like:Vaga Claudia
    share:https://www.facebook.com/vagaclaudia/posts/796466167039872
    Si,mai mult ca sigur ar iesi prea dulce,insa l-as combina cu asta:
    http://www.thebodyshop.ro/produse/fragrance/eau-de-toilette-and-body-mist/coconut-body-mist.htm

Leave a Reply

