May Favorites

Hello June

Astazi nu ma simt prea bine: ma dor ochii, ma doare capul, ma doare spatele.. m-au apucat toate deodata, ca de fiecare data. Sper ca pana maine sa imi revin si sa nu fiu nevoita sa stau tot weekendul in casa, desi cu vremea asta ploioasa nu prea ai cum sa te intelegi.

Nu o mai lungesc mult si voi intra direct in subiect: produsele favorite ale lunii mai. Si acestea sunt:

May Favorites

Parfumul Estée Lauder Bronze Goddes – un parfum perfect pentru vara. Mandarina, laptele de cocos, gardenia, plaja, marea, nisipul toate s-au adunat intr-o singura aroma ce te indeamna la visare si relaxare.

Max Factor CC Colour Correcting Cream – am acest produs de aproape un an si recunosc ca la primele aplicari nu m-a incantat. L-am dat la o parte ramanand saptamani intregi intr-un colt uitat. Luna aceasta insa l-am redescoperit si am inceput sa il folosesc din nou. Nu stiu ce s-a intamplat si ce s-a schimbat – de fapt stiu, intreaga rutina mi s-a schimbat – dar acum il ador. Hidrateaza foarte bine, uniformizeaza placut tenul, se aplica rapid si usor si rezista intreaga zi pe fata. Ca bonus este compus din 9,7% pigmenti de fond de ten si un cocktail de extracte (macese, crusin, apa de castravete) si glicerina. Vi-l recomand, mai ales acum ca vine vara. Doar sa gasiti o nuanta care sa vi se potriveasca.

Cele doua farduri de pleoape Brule (cel bej) si Cork (cel maroniu) de la MAC sunt iubiri mai vechi. Mai multe detalii despre ele am scris aici.

Corectorul The One Illuskin in nuanta Nude Beige despre care v-am mai vorbit in articolul de aici. Ascunde frumos micile imperfectiuni ale tenului si mascheaza bine cearcanele hidratand usurel si zona de sub ochi. L-am adaugat in categoria produselor ieftine si bune.

Soap & Glory Trick and Treatment Concealer – am auzit prima oara de el la Fleur de Force in filmuletul cu preferatele anului 2013. Mi s-a parut interesant si cum sunt o freaky cand vine vorba de anticearcane mi l-am cumparat. Nu m-a emotionat, pana cand am invatat sa il aplic inaintea fondului de ten. Contine particule irizante ce au rolul de a capta lumina si de a alunga de pe fata orice urma de oboseala si cearcane. Pentru un rezultat satisfacator trebuie aplicat cumpatat.

Sarah Chapman Skinesis Overnight Facial

Sarah Chapman Skinesis Overnight Facial – acest ulei-serum este un produs favorit absolut al ultimelor trei luni. Pur si simplu il ador si iubesc sa ma privesc dimineata in oglinda atunci cand il folosesc. Din pacate nu se gaseste si la noi, este si destul de scump, dar daca aveti drum prin Anglia si ajungeti la un Space NK nu ezitati sa il incercati.

Gold Zara

Pe partea de fashion va prezint sandalutele mele aurii de la Zara. Nu le-am purtat foarte mult, dar pana acum m-am inteles bine cu ele. Sunt comode si usoare.

Agave Syrup

Am ajuns si la mancare unde vreau sa amintesc siropul de agave – caruia eu i-am dat devenita fana. Este un substituent natural pentru zahar, are un indice glicemic foarte scazut fiind absorbit incet de corp si un gust dulce – mult mai placut decat cel al zaharului (dupa parerea mea).

24

Ca seriale, luna aceasta a revenit dupa o pauza de patru ani iubitul meu Jack Bauer cu al lui 24 – de data aceasta 24: Live Another Day.

24 este si a fost unul dintre serialele mele preferate, serial ce a facut parte din anii facultatii mele cand stateam cu sufletul la gura pana aproape de dimineata sa mai vad un episod si inca un episod si inca un episod si timp de 2-3 zile terminam un intreg sezon (cu 24 de episoade).🙂 Daca nu l-ati vazut pana acum vi-l recomand din suflet, dar doar daca aveti ceva timp liber la dispozitie. Ca nu veti mai putea face altceva.🙂

Melodia preferata este cea despre care v-am mai vorbit acum ceva timp – Coldplay cu al lor Magic.

Si inchei urandu-va o vara nemaipomenita! Si sa profitati din plin de fiecare moment al vietii!

Nu uitati ca astept sa imi spuneti si voi ce produse ati indragit in ultima perioada.

Va pup si va mai astept!

42 thoughts on “May Favorites”

  1. 🙂 Bronze Goddess este si parfumul meu preferat (cel putin acum) dar nu stiu cum numai mie nu-mi sugereaza deloc mare, plaja, vara etc…Mi se pare genial, dar nu prind deloc sugestia de plaja, desi toata lumea il caracterizeaza asa🙂

    1. Andreea, scuze ca iti raspund asa de tarziu, dar acum am revazut comentariul tau.🙂 Da, de la Sephora l-am luat si cred ca acum este si la reducere.

  2. Mi-ai adus aminte ca Bronze Goddess miroase absolut divin. L-am mirosit de multe ori in magazin, dar niciodata nu l-am luat. Nu stiu de ce. O sa-l cumpar cu prima ocazie
    Sandalele sunt superbe! Sa le porti cu placere! :*

  3. Sandalele sunt tare ochioase dar par si extra comode, mi-ar placea sa le am in garderoba. Melodia imi place foarte mult, cred ca aproape toate melodiile lor imi sunt pe plac.🙂
    Sper ca te simti mai bine! xo

    1. Da, sunt destul de comode, nu m-au deranjat pana acum. Bine, nici nu le-am incaltat de prea multe ori.🙂
      Am observat ca avem gusturi comune la muzica.
      Da, sunt mai ok acum, multumesc frumos! Te pup!

  4. CC cream-ul ma tenteaza si pe mine,in ultima perioada tenul meu a fost “ascultator” si nu-mi dat mari batai de cap,am nevoie doar de uniformizare.Il trec pe lista!:D
    Pupici.

  5. Din cele mentionate de tine ma tenteaza Soap & Glory Trick and Treatment Concealer! 😀
    Iar sandalele, sandalele sunt superbe❤ Sa le porti in continuare cu placere. (numai sa ne permita vremea asta capricioasa)

    1. 🙂 e mai mult un iluminator asa, dar face treaba buna.
      Ce ma bucur ca iti plac, multumesc frumos! Pupici.
      P.S. Si saptamana asta a plouat.😦

  6. Am gasit serum-ul de vanzare chiar la ei pe site.Se expediaza si in Romania dar e 10 lire transportul…Pffff!
    60 de lei gen transport.!
    M-am dezumflat :))
    Apoi l-am gasit pe ebay,dar trebuie sa intreb vanzatorul daca trimite in romania.Cel mai probabil va trimite,dar naiba stie cat o cere si ala pe shipping.
    Hotzi maica! Hotzi!! :)))
    Sa te bucuri de el :))

    PS: si eu am avut o stare de..durere din toate partile..Posibil de la schimbarea asta brusca de vreme.Don’t worry! baga fructe multe si apa si iti revii!

    1. Georgi si cei de space nk livreaza la noi, dar e scump tare transportul.😦 nu prea ma incanta ideea. Dar daca il voi termina si nu am cum sa fac rost de el cred ca voi ceda si il voi comanda online.
      Multumesc frumos si sa revii cu impresii daca ti-l vei cumpara. Pupici.

  7. Cred că de la vreme ni se trage, și pe mine mă doare capul de când m-am trezit.😦
    Concealer-ul The ONE va fi și printre favoritele mele!😀
    M-ai făcut curioasă în privința CC Cream-ului Max Factor, am mai citit de bine despre el.
    Pupici :*

    1. 😦 Sper ca ti-a trecut.
      Da, e tare bun si mai ales la ce pret are…nu ma asteptam.
      Sa revii cu impresii daca vei incerca CC Cream-ul. Pup!

  8. Bronze Goddess ala m-a facut curioasa acum ceva timp si parca cateodata ma mai gandesc la el. La fel si in cazul uleiul de la Sarah Chapman, intr-o buna zi tot cedez.🙂

    Nici eu nu ma simt minunat, de vreo doua zile am o durere de gat care nu-mi da pace si ma doare si capu’ destul de rau si numai de la vremea asta mi se trag toate. Weekend placut iti doresc.

    1. Uleiul de la SC e divin, imi place tare, tare mult si nu stiu ce o sa ma fac cand il voi termina. :((
      Sper ca ti-ai revenit si tu. Pupici multi.

Leave a Reply

