Current Jewellery Favorites

Nu port in general foarte multe bijuterii sau accesorii.. singurii pe care mi-i schimb zilnic sunt cerceii. Inele foarte rar, bratari din cand in cand, coliere cand imi vine, iar ceasuri cand imi aduc aminte.

Dar de curand am realizat ca ceva s-a schimbat si ma vad purtand foarte des, ca sa nu zic zi de zi, cateva piese cumparate recent (apropo de ce am zis mai sus – daca nu port asta nu inseamna ca nu imi cumpar🙂 ) de care sunt foarte incantata si care fara doar si poate mi-au captat toata atentia in ultima perioada.

Jewellery Favorites

Si voi incepe cu preferata preferatelor – bratara de la Forever 21. O bratara din fire movulii, ajustabila, foarte comoda si delicata, inserata cu margelute verde smarald si argintii. Este bijuteria ideala atunci cand vreau sa imi accesorizez o bluza simpla alba sau un tricou colorat. Si bineineteles imi poate intregi o rochie lunga vaporoasa intr-o seara caniculara de vara. Este cu siguranta o piesa versatila ce poate fi purtata cu aceeasi gratie de dimineata pana seara. A costat 4.90 euro.

Colierul cu triunghiuri (cum imi place mie sa ii spun) este luat de la H&M si a costat doar 18 lei. Triunghiurile sunt ba aurii ba argintii – o combinatie care pe mine ma atrage. Imi place sa il port direct pe piele impreuna cu o bluza (sau un tricou) cu decolteu rotund, simpla si cu o croiala lejera.

Cerceii Forever 21 sunt spectaculosi, feminini si rafinati. Nu au trecut neobservati ori de cate ori i-am purtat.

Forever-21

Inelele sunt Stradivarius si au fost toate sase intr-un set. Doua sunt argintii, doua aurii si doua rose-gold. Trei dintre ele sunt de genul “midi rings”  iar celelalte trei sunt normale. Preferatul meu este cel cu aripi, el a fost motivul pentru care mi-am cumparat tot setul, dar pentru ca imi este cam largut il combin cu cel “infinit”. Pot fi purtate insa in mai multe feluri, mixate diferit si cu tinute diferite: de la casual si pana la elegante. Sunt discrete, delicate si ofera mainilor si degetelor mele un plus de personalitate.

Voi ce accesorii preferati sa purtati? Si care sunt cele pentru care ati dezvoltat o mica obsesie?

Va pup si va mai astept!

25 thoughts on “Current Jewellery Favorites”

  1. eu am avut momentele mele: 1. in liceu: momentul cerceilor lungi (erau la moda) 2. in facultate: momentul inelelor 3. acum cativa ani: momentul bratarilor si acum 4. il am pe cel al cerceilor micuti (studs)

    1. Da, si eu purtam cercei lungi si daia asa rotunzi si mari ca o roata. :))
      Imi plac si cercelusii micuti, dar trebuie sa recunosc ca port de toate felurile, in functie de cum imi vine.🙂

  2. Foarte frumoase toate🙂 Eu am o groaza de bratari, nici de ceasuri nu duc lipsa, dar le port cand imi aduc aminte :))
    Sunt tare curioasa de unde ti-ai luat cercei si bratara Forever21…
    Sa le porti cu placere! Pupici :*

  3. Am și eu o mică obsesie pentru cercei. Toată lumea râde de mine atunci când, în vacanțe sau excursii, gentuța mea cu cercei este mai mare decât cea cu cosmetice :))

  4. Eu imi cumpar des bijuterii,,am o mini-colectie care e pe cale sa devina maxi!😀
    Singura problema e ca nu le port aproape niciodata,toata lumea imi zice ca sunt ciudata,dar na…fiecare cu nebuniile lui.:))

  5. Toate îmi plaac! Sunt superbe. Eu nu ies din casă fără ceasul meu simplu, argintiu. O obsesie am dezvoltat pentru colierele statement, dar și pentru acele midi rings. Îmi plac la nebunie, deși inelele normale, să le zic așa, nu îmi place să le port chiar defel. 🙂

    1. Multumesc frumos!🙂
      Intr-un timp purtam si eu continuu ceas, acum am inceput sa uit de el. Da, nici pe mine inelele normale nu ma incanta, dar astea midi le-as purta zilnic. :))

  6. Ce bijuterii frumoase! Toate îmi plac foarte mult, însă brățara e favorita mea!😀
    Eu sunt înnebunită după bijuterii de tot felul, însă cerceii îi port mereu, fără excepție – mă simt ciudat dacă n-am cercei, iar pentru brățări făcusem o obsesie într-o perioadă dar în ultimul timp am lăsat-o mai moale, acord mai multă atenție colierelor că acolo stau mai prost. :))

    1. Multumesc frumos, Ella! Si mie imi place tare, tare mult bratara.
      Nici eu nu pot sa ies din casa fara cercei. Parca nu sunt eu.🙂 Pup!

  7. Imi plac bijuteriile tale.Eu sunt iubitoare de bijuterii de argint din cauza vremurilor apuse cand aur se gasea rar si nu era voie.In general port cercei,lantisor cu amuletele si iconitele tot de argint,anumite inele(cel cu ametist si diamante,cel de otel cu diamant si cel cu safir natural) pe mina stanga,iar pe dreapta dupa cum mi se nazare si bratarelele pe ata cu swarovski.La evenimente mondene scgimb stilul…atunci port si eu bijuterii de argint mai pretioase dar tot de argint.Recunosc ca daca as avea bani multi mi=as lua bijuterii de argint ca sa nu ma plictitsesc de ele,carti si cosmetice .:*Dar cum am salar de stat ma limitez la cat mi=e plapuma.:))))
    Sa ai o zi faina :*

      1. Chestia cu bijuteriile din metal mai pretios la mine e din adolescenta si astfel am reusit sa adun in ani,dar acum nu-mi mai permit nici eu nici pe cele de argint avand in vedere ca s-au scumpit in ultimul hal…Ex:nu mai dau peste 100 de lei pe un inelus cu o piatra mica deoarece mi se pare exagerat.Dar am site-uri unde pandesc reducerile substantiale,chiar daca sunt rare. :*

Leave a Reply

